Kayseri'de yaşıyorum, tercihlerime Odtü yazacağım ama erkek arkadaşım gitme diyor. Onun için kalmalı mıyım?

Evlenmeyi düşünüyoruz, 3 yıldır beraberiz. Onun puanı tutmadı. Gitmesem mi?

Kayseri'de yaşıyorum, tercihlerime Odtü yazacağım ama erkek arkadaşım gitme diyor. Onun için kalmalı mıyım?
Cevapla