İzmir'e giderse ayrılırız büyük ihtimalle, orada rahat durmaz o. burada gözümün önünde olsun istiyorum. Ne desem de vazgeçirsem yaa lütfen bir şey söyleyin :(
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılÖncelikle, zaten ilişkinizde güven yokmuş yazdığın kadarıyla bu kanıya varıyorum. Güven olmayan ilişki yürümez. İnsan ilişkilerinde güven çok önemli bu illa sevgilinle sınırlı değil arkadaşlarını, aileni vb. kapsar. Güvenmediğin biri ile hiç bir şey olmaz. Ayrıca senin çocuğun eğitimiyle ilgili söz hakkın olduğunu düşünmüyorum. Başkalarının gelecek planlarını engelleyip senin yanında durmaları için zorlayamazsın. Bu çok ben merkezli bir düşünce ve bunu acilen düzeltmen gerektiğini düşünüyorum. Dünya senin etrafında dönemez
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Bir söz vardır seviyorsa senindir sevmiyorsa senin değildir. Seviyorsa kesinlikle aldatmaz sevmiyorsa zaten aldatır. Şimdi biraz siz düşünün zorla güzellik olur mu? Tabii ki olmaz. Sizin yaşlarınıza bir sevgiliyi kaybetmenin ne kadar büyük bir depresyon kaynağı olduğunu çok iyi hatırlıyorum. Ama inanın hayat öyle devam etmiyor. Hayat sizin kaybettiğinizi sandığınız değerlerden ibaret değil. Bir şeyi kaybettiğiniz zaman yerine mutlaka yeni bir şey koyuyorsunuz. Hatta bazen Allah'a dua bile ediyorsunuz şükürler olsun karşıma bunu çıkardın diye. Kişiler üzerindeki deneyimleriniz için o kadar toy bir dönemdesiniz ki kaç kişiyi tanımış olabilirsiniz. Bunu yermek için söylemiyorum yanlış anlamayın sadece yaşınız gereği olan gerçeğe göre söylüyorum. Siz siz olun durumu tümüyle akışına bırakın erkek arkadaşınız gitmek istiyorsa gitsin. Onun hal ve davranışlarını size olan devam eden ilgisini takip edin gerçeği göreceksiniz. Aşk bir ateş ise ayrılık da rüzgardır. Ateş ne kadar ufaksa rüzgar ateşi söndürür. Ateş ne kadar büyükse rüzgar ateşi körükler.
33 Yorumla- +1 yıl
Hayatımdaki en mantıklı satırları okudum. Helal olsun 👏👏👏
- +1 yıl
😊😊
+1 yılBir insan eğer birşeye karar verdiyse onu yolundan döndürmek mümkün değil ama siz daha fazla ısrar ederseniz daha fazla inada biner. Aklında acaba olsa bile size inat gidecektir.
En iyisi sizin yapmanız gereken oluruna bırakmak.
Eğer zaten sizinle ilgili bir niyeti varsa aklında ne kadar uzağa gitsede kalbi sizinle olacak.
Sizden uzağa gitti diye sizi bosluyorsa , sizinle ilgilenmiyorsa zaten asıl o zaman asıl niyetini öğrenmiş olacaksınız.00 Yorumla
Bende kayseride yaşıyorum bu yıl bende gitcem üstelik erkek arkadaşım da var sana şöyle diyim gözü dışarıda olan birini gözünün önünde dahi tutsan niyeti varsa başka ellere gider bak çok ciddiyim kendini kandırma knk anca bu kadarını söyleyebilirim bir ilişkide sadece sevmek yetmez sadakat lazım güven lazım ve sen sürekli onun ne yaptığını takip edip kontrol edersen olmaz yürümez böyle ilişki güvenmek ister insan gece yaptığına başını koyduğunda rahatça uyuyabilmeli kafasında soru işaretleriyle olmaz surekli kontrol edemezsin ve dediğim gibi gidecek olan her türlü gider
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
87
Cevap
86Cevap
+1 yılSende İzmir' i tercih edebilirsin hem güzel şehir hemde çok iyi üniversiteleri var ama onu İzmir'e yanlız gönderirsen İzmir kızları rahat bırakmayabilir...
00 YorumlaYani ne kadar yakınında olursa sana karşı hata yapma ihtimali o kadar az mı? Bunun bi garantisi varda bizim mi haberimiz yok? Eğer öyleyse bizde sevgililerimizi dizimizin dibinde tutalım. Şaka bir yana. Düşünceniz çok yanlış. Bırakın gitsin. Gitsin ki görün size olan sadakatini. Sizin yanınızda olmadığı an size hata yapacak insanı kaybetseniz ne olur ki? Bir insanı dizinizin dibinde tutsanız bile o insan bir yanlış yapmak isterse siz uyurken bile yapar. Sadakat mesafe ile kaybolmaz. Karşınızdaki insanın karakteri sadakatsizse iple bağlasanız bile aldatmanın bir yolunu bulurlar.
10 YorumlaOnu Kayseri diye zorlaman onun eğitim hayatını baltalamak olur. İzmir’de okumakla Kayseri’de okumak bir mi? Belki ileride ayrılacaksınız o zaman sırf ayrılacağı biri için kendini yakmış olacak. Aynı şey senin için de geçerli. Onun da hayatını düşünmen lazım sen olsan İzmir gibi bir yere puanın yeterken Kayseri’de kalmak ister miydin? Çok istiyorsan puanın yetiyorsa sen İzmir yaz, seni o kadar bağlamıyorsa. Üniversite gibi önemli bir karar sevgiliye göre verilmez.
10 Yorumla
+1 yılKayseride yasanır mi bencillik yapma ayrica kayserinin verdigi egitimle izmirdeki aynı mı ayıyeten ayrılacaksanız her yerde ayrılırsınız kimse için boyle buyuk vir fedakarlık yapmaya gerek yok kime iyilik yaparsan kötülük bulursun en iyisini yapıyor çocuk
13 Yorumla- +1 yıl
Eğitimde yerin mekanın lüks binaların şeklinin şemasının ülkesinin kentinin köyünün hiçbir ilgisi yoktur. Önemli olan size denk gelecek öğretim görevlisinin kim olduğudur. Sizin dediğiniz gibi olsaydı Hindistan'da köylerde yetişmiş çocukların en iyi yazılım uzmanları çıkması mümkün olmazdı.
- +1 yıl
Ama onu gercekleştirecek azim lazım İstanbulu İzmiri kazaniyorken niye Kayseride yozgatta okusun bugun buna benzer bir suru soru gördüm bu kadar büyük bir fedakarlığı nasıl beklerler bu fedakarlıği bekleyen çok çalışir yatay geçişle sevgilisinin yanına gider. Eğitimde mekanın ve hocaların etkisi çok büyuk bilgisayar bölümleri var açmışlar dağ başına intenet bile çekmiyor var oyle okullar etkili yani tamam kismen söylediklerinde doğru ama asıl konu o değil
- +1 yıl
Zaten sorun da orada. Arkadaşımız ayrılma durumundan bahsediyor. Aldatılma meselesinden bahsediyor. Ben de ona göre zaten uygun bir yorum yazdım. Sizin görüşünüz üzere ben bu cevabı verdim yerin önemi yoktur diye. Burada asıl mesele ayrıldıkları takdirde hayatın bitmeyeceği konusu. Öğrencilik yıllarındaki sevgililiklerin ne kadar kısa sürdüğünü ne kadar samana Alevi gibi olduğunu fındık kabuğunu doldurmayan konudan bittiğini kendi öğrencilik yıllarımda çok gördüm. Başlayıp da devam edip evliliğe kadar başarabilenin oranı binde 3 falandır :) zaten kardeşimize de bu dairede bir şeyler yazdım. Sizinle yapmış olduğumuz fikir alışverişinde sizin de haklı olduğunuz konu doğru, ama mesele o değil soruyu soran arkadaşımız açısından.
Hayatım zaten böyle düşünüyorsan sana uygun biri değil demektir. Ayrıca kimsenin kaderi ile oynayamazsin sende oku çalış kazan kendi hayatının başrolü ol. böyle gidersen figuran olarak bile hayatta yer alamazsın. Böyle bir durumu bir zamanlar yaşayan biri olarak soyluyorum. Aşağılamak için değil hakettiğin o güzel hayat için söylüyorum.
00 Yorumla
+1 yılGaliba güvenmiyorsun zaten bir ilişki de en başta güven geliyor 🙃 eğer güven yoksa yanı başında da dursa ne fayda önemli olan başka bir yere gitmesi değil önemli olan senin ona güvenmeyecek kadar şüphe duyman o yüzden ilişkinizide illa uzatmak için zorlama derim;))
00 YorumlaSEVGİLİNDE BENZER SORU PAYLAŞMIŞ GALİBA Bİ DEĞİŞİK VERSİYONU VAR
BİRBİRİNİZİN GELECEĞENİ MAHFETMEYİN İZMİRDEKİ İYİ Bİ ÜNİVERSİTE VE GELECEĞİ İÇİN FEDAKARLIK YAPMAN LAZIM YANINDA DA OLSA ADAM GÖZÜNÜN İÇİNE BAKA BAKA YAPAR BUNA EMİN OL BU KADAR SIKMA
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBana kalırsa İzmiri yazabilecek kadar yüksek bir not alsam bir kız için kayseride kalmam herhangi bir ilde okumanın insana her zaman bir katkısı olmasa da İstanbul Ankara ve İzmir de bazı belli başlı üniversiteler insanı donatan geliştiren üniversiteler. O yüzden sırf yanlız kalmak istemiyorsun diye çocuğun hayatını yıkmaya çalışma. Madem öyle sende çalışıp İzmir yazabilecek bi puan alsaydın. Üstelik sevgilinin orada rahat durmayacağını yazman da karşındaki insana güvenmediğin anlamına gelir ki bu da üniversite açılınca eninde sonunda ayrılacaksınız demek. Kayseride kalsa bile kayseri ünisi de baya büyük bir sürü kızla karşılaşacak ve aynı bölümde aynı sınıfta olmayacaksanız inan her türlü seni aldatma şansı olacak ki sen de üniversitede bir sürü yakışıklı düzgün tiple karşılaşma fırsatına sahipsin.
10 YorumlaRahat durmayacak olan seninle de durmaz. Civa mı bu çocuk kontrollü ortamda tutacaksın. Sal gitsin meraklısıysa yer bi boklar. Yoluna bak boş ver. Kimse için kendinden vazgeçme. Bir kere geçersen dönüşü olmayacaktır.
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende İstanbul'a gidiyorum sevgilin sivasta kalıcak ama bence mesafe engel değil ben düzeni olarak sivasa o da İstanbul'a gelecek sizde öyle yapabilirdiniz ama arada çok zaman dilimi olmasın bence eğer durumunda iyise 2 haftada1 o 2-3 haftada1 sen git derim
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılSevgilim sivasta kalıcak*
Gizli Üye(18-24)+1 yılorada rahat durmaz diyosan demekki şerefsizin teki sende bunu biliyosun bunu dediğine göre sal gitsin bırak ne gerek var öyle insana hem eğitimi için iyi bir üniversitede okumak istemesi doğru kendi hayatı sonuçta erkektir yenisi bulunur sanki ne var sallaaa :)
00 Yorumla
+1 yıl1. si herkes mesleğini okulunu secmeli kariyer herşeyden önce gelmeli bence
2. si de rahat durmayacagini biliyorsun güvenmiyorsun ve bile bile neden hala birliktesin?
Gerçekten bu kadınları hemcinsim olarak anlamıyorum kızlar yazık etmeyin kendinize 😔30 Yorumla
+1 yılBende Kayseri'de yaşıyorum da ne bileyim ya yani tabiki beraber olmaniz güzel olurdu ama ne bileyim benim sevgilim olsa ve bende senin gibi durumda olsam zor da olsa gitmesine mani olmazdım bence kafaya koymuş ki böyle düşünüyor
00 YorumlaBence me sen ne de o hayatlarını etkileyen kararlar icin fedakarlık yapmamalısınız ilerde çok pişman olursunuz.. başka şehirde okumak istiyorsa başarılar dilersin ayrılır kendi yoluna bakarsın kimse icin yolunu değiştirme yoksa bir yolun olmaz..
00 Yorumla
+1 yılBacım aldatacak olan her türlü aldatır. Kayseri'de gözünün önünde olduğu ne malum? Sadık biri değilse hiç nefesini boşa harcama eninde sonunda yapacağını yapar. Güvenmediğin bir ilişkide de bulunma. ben aynı bo*u yedim kendimden biliyorum ben yandım sen yanma ömür geçmez
14 Yorumla- +1 yıl
Eski sevgilim?
- +1 yıl
Napcan olum hasta mısın ahsnahjzj
Her İzmir'e giden karılarla fingirdeşecek diye bir kaide yok.. İzmir güzel bir şehir, havasıyla, insanıyla vs... Bu kadar korkmayın lao...
Şaka len şaka sen ayvayı yemişsin hocam.. xd
00 Yorumla
+1 yılBence erkek arkadaşını engellememelisin sonuçta bir eğitim söz konusu ileride sen engel oldun diye tartışma bile çıkabilir ki başka şehirde üniversite okuması gayet doğal.
01 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca erkek arkadaşına güvenmediğin imajını verdiğin apaçık ortada biraz düşün derim
+1 yılBi insan yapmak istiyorsa, burnunun ucunda bile olsan yapar.
Engel olamazsın.
İstersen e devlet şifresine kadar bil, istersen çip takıp takip et bi yolunu bulur ve yapar. Bu karakter meselesidir.
Karakterinde olmayan insan ise dünyanın öbür ucuna da gitse aldatmaz. Bence mesafelerden çok, ilişkinizde güvensizlik varsa, gözden geçirmen gereken ilk konu bu olmalı.01 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca vazgeçirmeye de çalışma. Gitmek istiyorsa gitsin. O gidecek orada bir hayatı olacak. Ama senin burca olmayacak mı? Kızlara her zaman daha çok talip vardır. Bu konuyu kafasına takması gereken erkek tarafı olmalı bu yüzden
Sadakatini güveniyorsan mesafeli çok ilişki yaşanıyor bırak gitsin. Bu yolda birbirinizin hayallerini kırmayın destek çıkın. Sana ihanet eden heryerde edecektir burnunun dibinde bile. O yüzden engel olma yarın en ufak bir problemde yaşadığı en ufak aksilikte senin kalması için yaptığın baskıları öne sürüp bütün suçu sana yükleyebilir. Tabi bu benim şahsi fikrim 😊🙏
00 Yorumla
+1 yıl„Orada rahat durmaz o“
Diye düsündügün biri icin bukadar kafa yorma bence..
Gözünün önünde durma ne olur? Hep kontrol edebileceginimi düsünüyorsun?00 Yorumla'Rahat durmaz, gözüm üstünde olsun.' Bu cümle beni senin ona karşı güveninin olmadığı yönde düşünmeye itti. Eğer böyle düşünüyorsan aynı şehirde olsanız bile yapacağı varsa yapar bir şeyler ve bence geleceği ile oynama sonrasında bazı şeyleri sana yıkabilir. İzmir'in kendisi için iyi olacağını düşünüyorsa bırak gitsin.
00 Yorumla
+1 yılİstiyosa gidicek vallaha. Ya sen de onunla gidicen ya da oturup adam akıllı konuşçan gidersen ayrılırım diye. Eğer kabul ediypsa zaten ondan bi halt olmazdı
00 Yorumla
+1 yılZaten bitmiş bi ilişki rahat durmayan yaşadığı şehirde de durmaz eğer bundan yana şüphen varsa zor da olsa bırak onu çünkü sana bi faydası dokunamayacak seven gitmez arkadaşlar bu net uzak mesela ilişkisi belki farklı ama ben sevdiğimi uzun süre görmeden yapamam o seni gözden çıkarmış sende çıkar
00 Yorumla
+1 yılKanka şöyle bir söz vardır. “Gözden uzak olan gönülden de ırak olur” by u maalesef doğru. Bunu bende yaşadım aldatıldım erkek arkadaşım üniversitedeyken. Çünkü aile evinden uzaklar. Her türlü serbestlik var. Ordaki kızlarda aile evinden uzaklar. Büyük ihtimal ayrılık olur üzgündüm 🥹. Ama şu da var her erkek aynı değil. Yine de sen kendini hazırla böyle bitir durumda. Beklemediğin bir şey olmasın.
00 YorumlaSende git Kayseri sonuçta çok güzel bir şehir değil kaldı ki aranızda güven yoksa bırak İzmir'i sokağa çıksa yine şüphe etmen lazım ki böyle bir ilişki olmaz...
00 Yorumla
+1 yılorada rahat durmaz diyorsun burada bir güvensizlik söz konusu zaten seni gerçekten seviyorsa ve sende ona gözün kapalı inanıyorsan gitsin sorun yok yapafak olan her türlü yapar.
00 Yorumla
+1 yılİzmire giderse sen unut o çocuğu kuzenimden biliyorum 5 yıl birlikte oldular çocuk İzmir'e gittikten 6 ay sonra aldattı
çocukla konuş birlikte olmak istiyorum oraya gitmeni istemiyorum oraya gittiğinde olacaklardan korkuyorum falan de hislerini söyle seni anlarsa kalır00 YorumlaSana bişey diyimmi içinde varsa gözünün önünde durduğu yerde de yapar bence bencillik yapma bırak gitsin eğer seni seviyorsa zaten gözü dışarda olmaz bu şekilde de sen sevgisini test etmiş olursun dışarı giderse bilki seni sevmiyor işte boylece sende boşa vakit harcamazsın sonradan pişman olmaktansa bu sana bir fırsat bırak gitsin beni dinle tecrübe konuşuyor burada 😘
00 Yorumla"Orada rahat durmaz o" cümlesi ona güvenmediğini o kadar belli ediyor ki. Ona güvenmiyorsan yanında kalmasını istemenin de hiç bir önemi yok bence. Sal gitsin.
00 Yorumla
+1 yıladam İzmir gibi imkanı varsa deniz kızlar vs adam gıbı universiteler var burada , ne diye allahın kayserisinde kalsın.
ayrılsın senden bence de.
00 YorumlaRahat durmaz o diyerek zaten çocuğa güvensizliğin olduğunu gösteriyorsun. Bu cümleyi dediysen zaten ayrılırsınız kesin
10 Yorumla
+1 yılSanane yahu birak nerde istiyorsa okusun baskalarinin hayatina geleceğine mudahele hakkini nerden buluyorsun kendinde
10 Yorumla
+1 yılGeleceği söz konusu burada iyi bir yerde iyi eğitim almak hakkı ve rahat durmayacaksa zaten güvenilir olmadığını biliyorsan neden sevgilisin
10 Yorumlaİnsan gibi sevse zaten nereye giderse gitsin gönül senden yana olur , ha olmadı demek ki sevgisi gerçek değilmiş
10 Yorumla
+1 yılCanım sen ne desen de vazgeçmez o hem demişsin ki orada rahat durmaz ayrılırız yani ona güvenin yoksa bir iliskiyi yürütmenin anlamı da yok bence
00 Yorumla
+1 yılİzmir’de rahat durmaz diyorsan adamın içinde var demektir. Yani şehir pek de önemli değil. Kayseri’de de kalsa yolunu bulur o.
00 YorumlaDurmayacak adam Kayseri'de de durmaz İzmir'de de Ardahan'da da durmaz. Bırak gitsin hemşerim koskoca Kayseri kimse kalmadı mi
00 Yorumla
+1 yılBu şekilde
https://www.youtube.com/embed/vJUorsywP2400 Yorumladurmayacağını biliyorsan bırak gitsin ya gözü dışardaysa burada da yapar yapacağını sal gerçek yüzünü o zaman görürsün
00 Yorumla
+1 yılİzmire giden herkesi yollu gibi görmekten vazgeçin a q benim sevgilim de izmirdeydi gayet de iyiydik. d yobaz
03 Yorumla- +1 yıl
Galiba izmirdeki kızlar seni boynuzlamış. d
- +1 yıl
O zaman niye bana sataşıyon kardeşim k
- +1 yıl
DAL YA RAK
+1 yılİşin gücün çocuğu kafeslemen bırak da geleceğini inşa etsin çocuk nesıl bir bemcilliktir bu
10 Yorumla
+1 yıldönerse senin dönmesse hiç senin olmamıştır
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEğer böyle bi şey düşünüyorsan zaten doğru kişi değildir. Doğru kişi koşul ne olursa olsun kavuşmayı bekler. Sabreder sonuçta memleketi Kayseri ise tatiller de sana kavuşmak gün sayar.
00 YorumlaBu kadar ezik olmayin ya. Senin icin egitiminden mi vazgecicek? Ben olsam kapi disari ederim seni
01 YorumlaSanane milletin kendi hayatından, seviyorsa zaten bir sorun olmaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılaçık konuşmalıyım kusura bakma gerçekten onemseseydi gitmezdi ya da ne bileyim sana da teklif ederdi yani kal diyemezsin direkt olarak önemli bir şey sonuçta hayatında ama mesela ne bileyim tek başına yapamazsın veya bir sürü masraf bu zamanda falan desen
00 Yorumla
+1 yılBir insan için asla kararından vazgeçmem ben gideceksem giderim fırsat elime geçmişken
00 YorumlaKimsenin geleceği ile oynama bırak orasi iyi olacak ise gitsin
02 Yorumla- +1 yıl
En haklı yorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılEger seni seviyorsa zaten nereye giderse gitsin sorun olmaz ama sevmiyorsa tasma da taksan durmaz. Bir kuşu ne kadar sıkarsan yaninda tutmaya çalışırsan o kadar çırpınır kaçar o yüzden engel olma birak gitsin. Gelecegine meslegine egitimine engel olma.
00 Yorumla
+1 yılGitmek isteyen öylede böylede gider birsey yapamazsın fazla sıkarsan da senden kopar gider
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBence sende kayseride kalma açıkçası orada okuduğuma pişmanım mis gibi yerler var İzmir gibi yerde yaşayan biri olarak diyorum kayseriyle çok farklı kültür gitmek isterse çok şaşırır afallar batı tarafı cokk geniş yapılı kapalı insanlar çok az , buralara gelse mutlaka değişir benden söylemesi
00 Yorumla
+1 yılKişiliği öyleyse ve o tür hareketleri varsa ortaya çıkar işte. Kafestekini herkes sever.
00 Yorumla
+1 yılBence hayatıyla oynama bugün olmazsa yarın kesin ayrılacaksınız zaten
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılSevgilisiniz diye okumaya başka şehire gitmeyecek diye bir şey sözkonusu olamaz sen gitmesini istemiyor olabilirsin ama okumaya gidiyor geleceği işi için ama seni de anlıyorum ama engellemek gibi bir durum söz konusu olmamalıdır neler neler başlayıp neler neler bitiyor olucağı varsa olur sen kendini yıpratma ben İzmir'de polis olan birini tanıyorum vanda kız arkadaşı var ama o kadar sadıkki sana uzun uzun anlatmak isterdim
00 Yorumla
+1 yılGüvensiz sen şimdiden ayrıl kesin ayrılırız diyorsun bide
00 YorumlaBırak gitsin
Seni seviyor inan sevgilin hayallerine engel olma00 YorumlaBırak adam gitsin okusun belki bir geleceği olur aşk uğruna hayatımı bir kez yaktım dahada yakmam
00 Yorumla
+1 yılDemek ki oraya orada ki ortamı görmek için gidiyor. Durdurmak bir nebze zor olur
00 YorumlaHerkes yolunda güzel bırak gitsin , yolu layığına açık olsun , seviyorsa zaten seni uzaktan da sever
00 Yorumla
+1 yılRahat durmayacağını biliyorsun madem neden onunlasın
01 Yorumla- +1 yıl
👌🏻
- Devamını Gör (113)
Devamını Gör(158)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer