Ailem 4 yıllık üniversite için baskı yapıyor ama puanım iyi bir yere yetmiyor. Ne yapacağım?

işletme yönetimi okumak istiyorum. 2 yıllık bir bölüm 4 yıllıklara sıralamam yetmiyor yetenleride ben istemiyoryum. ama ailem ısrarla her bölüme burun kıvırıyor. Baskı altında bırakıyorlar beni ne yapacağım?

Ailem 4 yıllık üniversite için baskı yapıyor ama puanım iyi bir yere yetmiyor. Ne yapacağım?
Cevapla