İstediğim üniversiteye girebilmek için sıralamam yetiyor ama puanım yetmiyor. Sizce kazanabilirmiyim?

Arkadaşlar ben adalet lisesinde okuduğum için adalet meslek yüksek okuluna geçişimiz vardı fakat bu sene kaldırıldı ve onun yerine ek puan sistemi geldi. Benim puanım 300 fakat adalet lisesinde okuduğum için sıralamam 24 bin. Marmara üniversitesi 100 bin ile alıyor ve 380 puanlarda. Puanım yetmiyor ama sıralamam fazlasıyla yetiyor sizce girebilir miyim bilgisi olsan var mı?
İstediğim üniversiteye girebilmek için sıralamam yetiyor ama puanım yetmiyor. Sizce kazanabilirmiyim?
Cevapla