Üniversite sınavına girdim ama sıralamam kötü, yerleşir miyim?

Arkadaşlar üniversite sınavına girdim fakat sıralamam kötü yerlesebilecegimi sanmıyorum ama yine de önerilerinize açığım ne yapmam gerekiyor ya bu sene çalışıp seneye tekrar gireceğim ya bu sene direkt yerleşmeye çalışacağım 2 yıllık zaten bilgisayar programcılığı
Üniversite sınavına girdim ama sıralamam kötü, yerleşir miyim?
Cevapla