YKS’de sadece 1 yer tercih edeceğim, o da sevgilimin olduğu okul. Sizce ileride pişman olur muyum?

saf aşık demeyin, hayatımın anlamı çünkü o. gözü başkasına kaysın istemiyorum ama biraz da korkmuyor değilim..

YKS’de sadece 1 yer tercih edeceğim, o da sevgilimin olduğu okul. Sizce ileride pişman olur muyum?
Cevapla