Sizce iki yıllık bölüm mü mezuna bırakmak mı?

Iki yillik saglik bolumu okumak mi mantıklı yoksa mezuna bırakıp 1 sene calisip 4 yillik kazanmak mi

Sizce iki yıllık bölüm mü mezuna bırakmak mı?
Cevapla