2 yıllık bölüm için 302 aldım, sıralamam 770 bin. Puana göre mi gireceğim sıralamaya göre mi?

Puanım bukadar iyiyyek. Sıralama yüzünden kötü yere mi giricem
2 yıllık bölüm için 302 aldım, sıralamam 770 bin. Puana göre mi gireceğim sıralamaya göre mi?
Cevapla