Ben yks de tyt de 206 puan yaptım 2.144.785 sıralamam var?

Biliyorum hiç bi yerleşmem zor ama ikinci öğretim diye bir şey duydum ücretsizmiş galiba akşamları oluyor muş benim sıralamam onun icin yeter mi yeterse hangi bölümlere yeter bi uctet lazim mi yani

Ben yks de tyt de 206 puan yaptım 2.144.785 sıralamam var?
Cevapla