298 puan almışım ek yerleştirme puanı sıralamam 869 2 senelik işletme gelir mi?

Hiç çalısmadan girmiştim attıklarım tutmamış of…2 senelik işletme istiyodum İstanbul'da devlet veya özel girebilir miyim :(

298 puan almışım ek yerleştirme puanı sıralamam 869 2 senelik işletme gelir mi?
Cevapla