Ön lisans sağlık gelir mi ya çok mu kötü ben mezuna kalmak istemiyorum napabilirim çok mu kötü?

Ön lisans sağlık gelir mi ya çok mu kötü ben mezuna kalmak istemiyorum napabilirim çok mu kötü?
Ön lisans sağlık gelir mi ya çok mu kötü ben mezuna kalmak istemiyorum napabilirim çok mu kötü?
Cevapla