16k ile kötü bir tıp mı tercih etmeliyim. Yoksa mezuna mi kalmalıyım?

Merhaba arkadaşlar 2000 doğumlu olarak bu sene sınava girdik. Okul +dersane cok çalışamadığım için mezuna kalırım diyordum fakat gelen sonuç iyiydi. Dersane ve okul hocalarim çalışmadan 16k da isem gelecek yıl derece öğrencisi olduğumu ilk 500'de olduğumu söylediler. Şu an ki puanımla kötü yerlerde tıp geliyor (Kırşehir falan ). Hedefim zaten tıpdi ama derece de yapmak istiyorum. Üstelik Ankara hacettepe ve cerrahpaşa da okumak varken ve okuyacağımı düşünürken Kırşehir istemiyorum. Çok muallâktayım ne yapmalıyım
16k ile kötü bir tıp mı tercih etmeliyim. Yoksa mezuna mi kalmalıyım?
Cevapla