Arkadaşlar benim moralim çok bozuk. YKS 2. senem ve yine hedefime ulaşamadım, ne yapmalıyım?

sizce hangisi daha mantıklı siz empati kursanız benim yerime

bence 1 sene daha hazırlan adam akıllı çalışırsan
hiç 1 yılını daha feda etme yatay geçiş ile istediğin bölüm ya da üniyi değiştirirsin
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Arkadaşlar benim moralim çok bozuk. YKS 2. senem ve yine hedefime ulaşamadım, ne yapmalıyım?
Cevapla