Mezuna kaldım, kendimi kötü hissediyorum, yorgun, bitkin... Hiçbir şey yapasım yok. Moralim çok düşük. Ne yapmalıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Kendimi nasıl motivasyon edebilirim? Tüm tanıdıklarım bu sene de yapamayacağımı söylüyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Ya yapamazsam ya istediğim mesleği yapamazsam. Önceden her tarafa neşe saçan kız gitti yerine asabi birisi geldi... Her şeye sinirleniyorum. Yataktan kalkasım yok. Yefigim yemekten bile keyif alamıyorum. Aile baskısı. Yapamiycaksin demeleri. Önceden resim yapmayı çok seviyordum ama şimdi kalemi elime alacak halim yok. Bu sene kazanmam lazım ama inan ki istediğim bölüm çok yüksek puanı. Ailem yapamiycaksin diyor. Zaten 1 sene mezuna kaldın gitmedin. Bundan sonra da olmaz diyor: (
Mezuna kaldım, kendimi kötü hissediyorum, yorgun, bitkin... Hiçbir şey yapasım yok. Moralim çok düşük. Ne yapmalıyım?
Cevapla