YKS'ye 3. kez hazırlanmak ve tıpa gitmek istiyorum ama 30 yaşında mezun olacağım. Ne yapmalıyım?

Yks'ye iki kez girdim fazla sorumluluğum olduğu için maalesef hazırlanamadım ve istediğim sonucu alamadım. Üçüncü kez sağlam şekilde hazırlanmak ve tıpa gitmek istiyorum. Fakat kimisi iki yıllığa git sen yapamazsın üçüncü seferde de, 30 yaşında mezun mu olacaksın, maddi durumun el vermezgibi şeyler söylüyor. Sizce ne yapmalıyım gitmeli mi kalmalı mıyım?

YKS'ye 3. kez hazırlanmak ve tıpa gitmek istiyorum ama 30 yaşında mezun olacağım. Ne yapmalıyım?
Cevapla