Annemin hatası yüzünden YKS'de kustum, bu psikolojiyle nasıl başa çıkacağım?

Birkaç gündür midem kötüydü zaten, stres hep mideme vurur benim. TYT'ye gideceğim sabah annem kahvaltıda zorla ballı bir şeyler soktu ağzıma,"Anne midem çok kötü, yemek istemiyorum."dedim. Yalvardı yakardı resmen. Bir şey olmazmış da yemezsem kafam çalışmazmış da. Onun zoruyla sussun diye biraz yemek zorunda kaldım. Sonra sınav olacak okula gittik, sınava girdim. Sınavın başında başlamıştı aslında o kötü bulantı, derken daha da şiddetlendi ve TYT'nin ortasında şar diye kustum. Optiğim, kitapçığım, önümde oturan kişinin üstü başı, eşyaları battı. Bana öyle acı bir bakış attı ki..."Bu ikinci senemdi."deyip ağlamaya başladı. Ben de ağlamaya başladım. Bizi salondan çıkardılar. O günden beri babam sürekli annemle bana kızıyor, bizim yüzümüzden bir senelik emek heba olmuş. Ama ben yemek istemedim, benim ne suçum var? Günlerdir gözümde yaş kalmadı. Hem kendim için üzülüyorum hem önümdeki çocuk için vicdan azabı çekiyorum. Bu psikolojiden nasıl kurtulacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar boşuna beni suçlamayın. Bu soruyu beni suçlayın diye paylaşmadım. Annem midemin kötü olduğunu bile bile zorla yedirdi. Bu yanlış değil mi? Ayrıca yapabilseydim tabii ki yere falan kusardım. Kusmamda suçum olmamasına rağmen ne kadar vicdan azabı çektiğimi soruyu düzgün okuduysanız anlamışsınızdır. Üstüne kustuğum çocuktan özür diledim. Çok üzgün ama kızmadı bana, elimde olmayan bir kaza yaşadığımızı söyledi. O bile anlayışla karşılamışken size ne oluyor?
Annemin hatası yüzünden YKS'de kustum, bu psikolojiyle nasıl başa çıkacağım?
Cevapla