6 kere TYT'ye girdim ve barajı geçemedim. İleride eşim ve ailesine ne derim?

Hiç çalışmadan sınava girdigim için olmadı zaten açık liseden mezunum ve türkçe den yapip çıkıyordum. Ileride eşiniz sevgiliniz 6 kere sınava girdim baraj geçemedim dese ne dersiniz yani ben korkuyorum ileride eşim ve ailesinden sorsalar ne derim eşim dalga geçerse diye sınavdan önce strese girdim. osym sayfası illaki bir gün şifreyi desen esin görüş şifreyi unuttum desem olmaz hiç demesem saklasam oda olmaz ne yapayım ben sınav sonuçları sıfırlasa keşke 😂😂
6 kere TYT'ye girdim ve barajı geçemedim. İleride eşim ve ailesine ne derim?
Cevapla