YKS'ye 3 gün var ve arkadaşımla kavga ettim, ya bunun stresiyle yapamazsam?

Arkadaşlar iki gün sonra YKS var ve ben 3 gün kala kurs arkadaşımla kavga ettim ve aramız açıldı bunun stresiyle sınavı yapamadım şimdi de kurstayım ya yine iyi yapamazsam diye korkuyorum. Az kaldı ve ne yapacağım bilmiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Güzel arkadaşlarım 😊 Tüm yorumlara cevap veremediğim için özür dilerim umarım bu yazdığım sizlere bildirim olarak gider. Kendimi yeniledim ve sınava odaklandım. Bu sabah sınav olacağım ve yazdıklarınızı dikkate aldım. Yorumlarınız için teşekkür ederim. Dediklerimi saçma bulanlar ve benden hiçbir şey olmayacağını söyleyenler olmuş. Ben ikinci üniversitem için sınava giriyorum arkadaşlar yani benden oldu 😌 Teşekkür ederim ☺️
YKS'ye 3 gün var ve arkadaşımla kavga ettim, ya bunun stresiyle yapamazsam?
Cevapla