Bugün bu yüzden kavga ettik
Niye izin almadan çıktı ayrılmalımıyım
Niye izin almadan çıktı ayrılmalımıyım
İlişki arasında bu tür kavgaları yapmak ilişki temeline zarar verir. Hani neye izin vermiyorsun ya da nerelere gidiyor da izin vermiyorsun? Güvenmediğinden dolayı mı?
Evet
Çok çıkıyor durmuyor evinde
Peki o sana izin veriyor mu? Karşı çıkıyor mu? Bir de yaşınız kaç sorabilir miyim?
Ben çıkmıyor evden pek 23 yaşındayım
Anlıyorum. Yani eğer bir işi yoksa ve ya arkadaşları ile buluşuyorsa çok karışma. Ne yaptığını biliyorsan ve eğer güveniyorsan birbirinizi kırmamaya çalışın.
İzin falan siz hayırdır ya? Köpek falan mı sahipleniyorsunuz anlamıyorum ki. Bu tür ilişkilere katlanan kişilerin kendsine saygısı yoktur. Ayrıca harbiden izin falan harbi ruh hastasısın.
Sevgilisiyim hakkm var onda
Adı üstünde sevgilisisin sahibi değilsin..! Güvenmiyorsan ayrıl o zaman. Senin gibi sevgilim olsa anında kapının önüne koyarım.
Cevap
11Cevap
Niye izin alacak anlamadım. Evli bile değilsiniz. En fazla haber verir ben falan yere gidiyorum haberin olsun diye.
Haber vermedi bugün
Senden izin almak mı? Kendini kraliçe mi sanıyorsun bebeğem 😏
Kraliçeyim
Niye izin alsınki, haber verir. Sahibi misin sen onun
Sahibiyim
İzin almak ne demek be.
Siz birbirinizin kölesi misiniz?
Sevmeyi bilmiyorsunuz bari kendinize dünyayı zindan etmeyin
Erkek milleti 20 yaştan sonra izin alma edebinden uzaklaşıyor
Aynen
Siz kaç yaşındasınız
23
Anladım
Sevgilin esirin değil. Bu hareketleri sergilerken bunuda düşün.
Birlikteyiz ama
sanırım sevgili değilde seninki süs köpeği gibi bişi olmalı valla çekilmez ben katlanmam aslaaa
Sevgiliyim ben onun
ne olursan ol ne verirsen ver valla ben bu tür şeylere gelmem sana oyuncak olmam
hahaha köpeğine öretememişsin gelince şöyle bir fırça çek akıllansın asdadasd.
Sevgilim o
Sen onun sahibi misin?
Evet
İzin? İzin alınmaz haber edilir. Köpeğin değil
Haber de etmedi bu sefer
İyi yapmış
Senden izin almak zorunda değil ruh hastası mısın
Ben sana bir dakika dayanamam ayrılsın çocuk kurtarsın canını senden
vur kirbaci nasil cikar ya
evcil hayvan mı bu be :D
İzin almak değil, haber vermek olmalı...
Niye izin almalı ki sen kimsin
Sevgilisiyim?
Niye izin alacak?
Sevgilisiyim alması gerekiyor
O hakkı kendinde görmen çok saçma
Çok çıkıyor güvenmiyorum
Sen sevgiline böyle yapmazmıydın
Çıkar yani bu seni ilgilendirmez ki
Güvenmiyorsan ayrılırsın
Sevgili diye kendinize köpek almayın
Sen asıl çok saçmasın
Gönder bakayım neler yapar döner başına
Güvenilmez erkeklere
Hhahahahahahahahah düşündüğü şeye bak 😂😂 sen kimsin ki senden izin alacak neyisin yani? köpek almışsın sen
Ben kimseden izin almam kimsede benden izin alamaz
Sevgilim o kölem ya da köpeğim değil
Aldatılınca görürsün
İzin kağıdı yaz ver
manyak mısın
Sensin manyak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?