Bu sene 12. Sınıftım ama mezuna kalmaya 8 ay önce karar verdim, çok eksiğim var ve bazı nedenler yüzünden.
Ben her zaman sınavdan 1 gün önce çalışan biriydim ve notlarım 90-100 aşağısına düşmezdi, ama yks için plan yapıp çalışmayı denesemde haftanın sonunda planımı sürdüremiyordum, 1 hafta sonra yks gireceğim, hiç çalışmadım
ve mezun senemi dershane ile daha iyi değerlendirmek istiyorum ama hala nasıl tam olarak adapte olup çalışmayı sürdürebilirim bilmiyorum, hedefim diş hekimliği çalışırsam yapabileceğine inanıyorum ama nasıl yapacağım bilmiyorum.
ne yapmalıyım?
Ben her zaman sınavdan 1 gün önce çalışan biriydim ve notlarım 90-100 aşağısına düşmezdi, ama yks için plan yapıp çalışmayı denesemde haftanın sonunda planımı sürdüremiyordum, 1 hafta sonra yks gireceğim, hiç çalışmadım
ve mezun senemi dershane ile daha iyi değerlendirmek istiyorum ama hala nasıl tam olarak adapte olup çalışmayı sürdürebilirim bilmiyorum, hedefim diş hekimliği çalışırsam yapabileceğine inanıyorum ama nasıl yapacağım bilmiyorum.
ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer