YKS'ye çalışmadığım için çok pişmanım. Ne yapabilirim?

19 yaşındayım ilk mezuna kalışım meslek lisesi mezunuyum üniversitesi okumak çok istiyordum hatta o kadar kitap aldım gayet de güzel çalışıyordum ama gelecek kaygısı çevredeki insanların söylemleri doğrultusunda yavaş yavaş soğumaya başladım sonra bir yerde işe girdim ondan SONRA zaten hepten çalışmaz oldum çalışırsam yapıyorum bununda fark ettim ama yaş ilerledikçe üniversiteye gitmek daha da garip geliyor sınava kalmış 8 Gün ve çalışmadığım için çok pişmanım benle aynı durumu yaşayan veya duyan varsa ne gibi tavsiyeler verebilir.
YKS'ye çalışmadığım için çok pişmanım. Ne yapabilirim?
Cevapla