Yok ya anladım seni inşallah allah hakkımızda hayırlısını nasip eder 🤲💖 tarih coğrafyadan çok eksiğim var heralde hem konu çalışıp hem deneme çözmek gerekecek :// eğer sosyal bilgileri tutturamazsam mecbur edebiyatı yazacağım
@Biktimartikyeminle ya benim çevremde hatta çoğu isteidi yere gidemiyor zaten tek değilsin ama illa orası diyorsan gençsin bir yıl kalıp yapabilrsin tabi her şeyi daha çok sen bilrisin amin
@Biktimartikyeminle gerçekten laf eden bir aile olsa eminim düşünmezdiniz bile 18 yaşındaysan nasıl 3. kez olacak ki ben sayısalım özel olarak iseğdim bir yer yok
Yok bu sene 2. girişim olacak seneye girersem 3. kez olacak demek istedim ama sayısalsan matin iyidir ki hemşirelik falan yazarsın atarsın kapağı bir yere ataması da öyle çok kötü değil galiba
@Biktimartikyeminle şimdi anladıım ben stresten çalıaşmıyorum ya sıkıntım bu yani stresten sınava girmek istemiyorum düşün anormal derecede bir stres bu kadar yıl kalmamın sebbei de bu zaten
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
6 net 9 net ayt Türkçe den daha yeni hazırlık yapıyorum
ben mezunum tekrar giricem sinava ama Şu an kayit yaptirmama rag! en sinava girecegim yeri goremiyirum yardimci olur musunuz
mobilden mi baktınız? bazen mobilde daha geç gözüküyor
@nillynymph yaşın doğru mu 24 mü yani merak ettm
@nillynymph aynen mobilden bakmistim ama sorunu cozdum hersey halololdu sonunda
@ecemkose hayir 21 yasindayim 22 ye giricem
01 li miisn yani ben 01liyim
C şıkkı
berbat
benim daha berbattır tyt 35-39 arası ayt 29-33 arası bi de hedefim 110-120 bindi sözelde... hayalim olan bölümden vazgeçiyorum yavaş yavaş... :(
@Biktimartikyeminle ee yaş kaç
18 niye ki?
@Biktimartikyeminle 18 se sorun yok ben 21 yaşındayım yine giricem sınava
tabi rahat ol falan demiyorum hani üzülme diye dedim
Yok ya anladım seni inşallah allah hakkımızda hayırlısını nasip eder 🤲💖 tarih coğrafyadan çok eksiğim var heralde hem konu çalışıp hem deneme çözmek gerekecek :// eğer sosyal bilgileri tutturamazsam mecbur edebiyatı yazacağım
@Biktimartikyeminle ya benim çevremde hatta çoğu isteidi yere gidemiyor zaten tek değilsin ama illa orası diyorsan gençsin bir yıl kalıp yapabilrsin tabi her şeyi daha çok sen bilrisin amin
Haklısın ama zaten mezun senem 3. kez tekrar yapabilir miyim bilmiyorum ailem falan laf eder mi etmez mi 🤦♀️ siz ne istiyorsunuz sözelci misiniz
@Biktimartikyeminle gerçekten laf eden bir aile olsa eminim düşünmezdiniz bile 18 yaşındaysan nasıl 3. kez olacak ki ben sayısalım özel olarak iseğdim bir yer yok
Yok bu sene 2. girişim olacak seneye girersem 3. kez olacak demek istedim ama sayısalsan matin iyidir ki hemşirelik falan yazarsın atarsın kapağı bir yere ataması da öyle çok kötü değil galiba
@Biktimartikyeminle şimdi anladıım ben stresten çalıaşmıyorum ya sıkıntım bu yani stresten sınava girmek istemiyorum düşün anormal derecede bir stres bu kadar yıl kalmamın sebbei de bu zaten