size nereler geldi arkadaslar ben artık geleceğin veteriner hekimiyim :))
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılTebrik ederim.
Veterinerlik çok güzel bir meslek. Hayvanların acılarını saracaksınız. Tabi kendi kedimden biliyorum işi paraya dökmüş veterinerlerde var. Hayvana sadece para olarak bakan ve sert davranan. Umarım öyle bir veteriner olmazsınız. Hayvanların yaralarını saran sevgi dolu bir veteriner olursunuz. Başarılar dilerim. 🥰01 Yorumla- +1 yıl
asla anlattığınız gibi bir veteriner olmayacağım. çünkü ben paraya pek önem veren biri değilim. mümkün olsa insanlarla hic muhatap olmak istemem. hepsi cirkin düsüncelere sahip. tesekkür ediyorum
En İyi Cevaplar
+1 yılHayırlı uğurlu olsun Çok güzel bir bölüm inşallah çok çok başarılı olursun veteriner kliniğinde bir süre çalışmıştım arkadaşımın yeriydi çok güzel bir meslek Fakat o kadar da zor
01 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
51
Cevap
58Cevap
+1 yılBu dişimi erkek mi söyle bakim
221 Yorumla- +1 yıl
Ya 😆
- +1 yıl
Tebriklerr bu arada jshsjs
- +1 yıl
Burundan anlaşılır, dişi gibi geldi bana beyaz çünki
- +1 yıl
%55 yeter bana
- +1 yıl
Maşallah çok tatlı bir muhabbet kuşu. Yanlışım varsa düzeltin lütfen ama bana dişi gibi geldi?
- +1 yıl
Teşekkür ederiz hiçbir fikrim yok açıkçası
- +1 yıl
Dişi diyorum. Anlayan birine tastikletin bunu çatlarım meraktan. Benim içinde öpün lütfen miniği. 35 yaşındayım 22 yıldır muhabbet kuşu bakarım. Merak ettim.
- +1 yıl
Tamam olur, öpüyorum zaten ama sürekli gagalıyor :D öğrenirsem yazarım kesin
- +1 yıl
Gagalayinca biraz yüksek sesle hayır de. Benim alerjim olmasına rağmen 22 yıl baktım bu sene kocam zorla bırakırdı. 😂 Salatalık ver çilek ver marul ver ama marul mutlaka kuru olsun. Baktın olmuyor bana gönder ben evdekilere tanrı misafiri derim. 🤗
- +1 yıl
Tamam denerim :) siz baya seviyorsunuz kuşları sanırım. Bizde 22 yıldır olmasa da baya uzunca bir süre hep kuş baktık ve hep yeşil aldık :D hepsinin ismi de aynı '' fıstık''
- +1 yıl
Git kanka
- +1 yıl
Kesin mi
- +1 yıl
Kız diyorum gagası beyaz çünki
- +1 yıl
O gaga sarı
- +1 yıl
Burun diyecektim. Mavi olursa erkek, beyaz olursa kız
- +1 yıl
:D tamam
- +1 yıl
Arkadaş bir veteriner olsun o tam teşhis koyar 😄
- +1 yıl
Bekliyoruz hep beraber mezun olmanı
Tebrik ederim :) Zorlu, yoğun ama bir o kadar da keyifli bir eğitim seni bekliyor.
Benim ablam da sınava girdi bu yıl, Fransızca mütercim tercümanlık okuyacak.01 Yorumla
+1 yılhemsırelık ıstıyorum ınancım yok 100k yapsam yeter sen nası onu kazandın nasıl calısıyosunuz su allahın belası matematıgı nasl full yapıyosunuz ya.../
03 Yorumla- +1 yıl
işte ben 2 net yapamıyorum 10 15 net bıle yeterlı ama 10 net bana 40 net gıbı gelıyoooor
+1 yılTürkiyede hayvancılık zirve yapmış ve mezun olduğunda kapış kapış gidersin. Evde koca beklersin sonuçta.
01 Yorumla
+1 yılGördüğüm yorumlara göre çok heveslisin ve hayvanlari seviyorsun. Çoğu veteriner gibi bu mesleği sadece para için yapmayacagindan eminim. Sevindim.
01 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılya kuşlara odaklan lütfen kanatlılar ilgi alanın olsun... Benim muhabbet kuşum vardı bisürü veterinere götürdüm çoğu veteriner hep kedi köpek üzerinde yoğunlaştığı için tam anlayamadılar ve kuşum öldü :(
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılevet elinden geleni yapacağına eminim lütfen vicdanlı bi veteriner ol :/ ben netten kanatlılr ile ilgili veterıner bulup wpsinden bile yazdım pzar günü ve kapalıydı o yuzden hemen bısı bı çözüm desin diye fotolarını attım kuşun... görüldü attı muayeneye gelin dedi geçti sonra da öldü işte o zamanı da unutamıyorum o an bısı deseydı belki kurtarabilirdim (hayırlı olsun bu arada)
Cevap sahibi+1 yılo zaman şimdiden başarılar benım kuzenım vet. okuyodu o bıraz zorlandı bıde puanın kaçtı seneye bende yazmk ıstıyorum
+1 yılHarika bir meslek, gerçekten müthiş. Derslerine sıkıca sarıl ve elinden geleni yap bu kutsal meslek için :)
01 Yorumla
+1 yılBende rayları döşerim gidip gelirken her şey memeleket için. d aga bilmiyorum ya sevinsem mi üzülsem mi bilemedim
03 Yorumla- +1 yıl
Hiiç kendi kendime konuşuyodum kanka bende kendi bölümümle alakalı da sjsjs
+1 yılDoğu akdeniz üniversitesi eczacılık fakültesi 🥳🥳🥳
Sevinçten ağlıyım mı kendimi yere mi atayım bilmiyorum02 Yorumla- +1 yıl
süper ya
Ooooo hayırlı olsun. Allah yolunu açık etsin. 😄🙏✨✨✨
Burda birkaç kişiden haber bekliyorum sadece.02 Yorumla
+1 yılokul bitince sosyete bir yerde dükkanını açarsın. kedi köpekten parayı kazanırsın.
03 Yorumla- +1 yıl
iyi kazanırsın. lokasyon önemli.
Umarım paraya bakmadan tedavi yaparsın. Çünkü gittiğimde tek korkum para oluyor.
01 YorumlaVaav harikaa💃
Tebrik ederim cok hos bir mesleek01 YorumlaGözün aydın veterinlerlri şanslı bulurum hem muayeneye hemde sattığından para kazanır :)
01 Yorumla
+1 yılHayırlı olsun. Veterinerlik çok güzel bir meslek. Elektrik elektronik mühendisliği geldi bana da. ❤️
03 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler 😊😊
Hayırlı olsun her başarın mutluluk huzur sağlıkla olsun
01 YorumlaEşek doktoru olmuşsun, gücenme ( tavşan keçi kedi köpek inek.. vb. ) hayırlı olsun
06 Yorumla- +1 yıl
Yalnız o senin eşek doktoru dediğin meslek sahada minimum 15- 20bin maaş alıyor
+1 yılTürkiye de okumak zaman kaybı
Umarım bu sistem bir an önce düzelir10 Yorumla
+1 yılTebrik ederim ben de düşünmüştüm zamanında… umarım hayvanlari seviyorsundur
00 Yorumla
+1 yılSorun popüler olmuş ve öyle bir kapak fotosu koymuşlar ki bayıldım 😍🐈🐈🐈bir kedi vardı Allah'ıım!
01 Yorumla- +1 yıl
veterinerlikte patlar yakında coğu yere acılmaya başladı
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇocukluk hayalim veterinerlikti ama daha sonra psikolojiye kaydım şu an psikoloji 2. Sınıfım ama yine de veterinerlikte içimde ukte kaldı😅
014 Yorumla- +1 yıl
nası kazandın ya psıkolojı en az 25 net mat ıstıyor nasıl yapıyosunuz su matematıgı sırrınızı benımle de paylasın ya
Cevap sahibi+1 yıl@seracanheracan en az 25 net matematik istemiyor aytde sos-1 i yüksek tutarsan o kadarına gerek yok
- +1 yıl
ya ben bakıyorum yokatlastan deu ya falan ortalama 25 30 net mat var sen kac net yaptın tyt ayt. sosyalden ztn 10 soru falan yok muuuuu
Cevap sahibi+1 yıl@seracanheracan sen daha sınav sistemini bilmiyorsun ki? Sos-1 ayt kırk soru
- +1 yıl
ben 2020 de sınava gırdım ılk kez param yoktu sadece tyt gırebıldım ayt yı bılmıyorum kı ztn lısede sayısal okudum ea yı hıc bılmıyorum ozelden konusma ımkanımız var mı kafam cooooooooooooook karısık
- +1 yıl
kac maatematık lazım 25 degılse
Cevap sahibi+1 yıl@seracanheracan yaz özelden
Cevap sahibi+1 yılTakip attım
- +1 yıl
ıstek attım bende. yazar mısın bana ben yazamıyorum
Cevap sahibi+1 yıl@seracanheracan bende atamıyorum bu üyeye mesaj gönderemezsin diyor?
Cevap sahibi+1 yılAyarlardan değişmen lazım galiba
- +1 yıl
tm degıstırdım sımdı tekrar denermısın
Cevap sahibi+1 yıl@seracanheracan yazdım
sınava girmedim umarım isteyen istediği yere yerleşmiştir
04 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılTebrikler bana da radyo ve televizyon programcılığı geldi
01 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKaç puanla girdin ve EA mı girdin yoksa sadece sayısal olarak mı?
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen yokum o zaman kahretsin
Gizli Üye(18-24)+1 yılİstanbul üniversitesi hemşirelik ama istemiyorum seneye tekrar gireceğim
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBölüm sorun eczacılık istiyordum ailemin zoruyla yazdım bu bölümü
Sana tavsiyem lütfen kuşları da tedavi ettiğin hayvanlar listesine al ve tedavi et çünkü çoğu veteriner hekim kuşlarla ilgilenmiyor sanki onların canı yokmuş gibi
01 Yorumla
+1 yılHayırlı olsun
Kuzenim girmişti
Geleceğin doktoru o da01 Yorumla
+1 yılOoo Hayırlı olsun. Eğer isteyerek yazdıysan eminim çalışmadan sevdiğin içi yapacaksın. Gerçekten çok güzel bir meslek olduğuna inanıyorum
01 YorumlaSeni ve diğer yerleşen veya yerleşemeyen, bu yolda büyük çaba gösteren bütün öğrencileri gönülden tebrik ediyorum, başarılarının devamını diliyorum.
01 Yorumlatebrikler güzel meslek
hayvanlara sevgini katarak iyilestirmen ümidiyle00 YorumlaBen de bu sene gireceğim bana çalışma planını paylaşırsan çok sevinirim. Hayırlı olsun bu arada:)
02 Yorumlabölümü bitirmeden bu söylemin yanlış kimi daha başlamadan bırakıyor dersler ağırdır konular çok geniş bazı yerlerde kusman gerekebilir
03 YorumlaBen de veteriner hekim olmak çok istiyorum. Tebrik ederim
03 Yorumla
+1 yılHadi hayırlısı olsun gözün aydın
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıldaha dur bakalım bir okula başla bari hemen kendini veteriner ilan ettin :)
11 Yorumla- +1 yıl
askim geleceğin veteriner hekimiyim dedim polis olmicam herhalde vet fakültesinde :))
Kabristan memurluğu kazanmışım ben
02 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılHekim olacağım ben de. Hayallerim gerçek olacak sonunda
03 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBen de seniii
+1 yılCidenmi neresi bende veteriner hekimliği kazandım
04 Yorumla- +1 yıl
AA tebrikler
- +1 yıl
@Lady_Midnight teşekkür ederim
- +1 yıl
Siirt
Anatomi ve organik kimyada başarılar sana 😁😁
03 Yorumla2. sınıfım , hayırlı olsun sana da 💕
01 YorumlaTebrikler moralimizi bozma hatırlatma ya ahaha
01 Yorumlaİkü ilk ve acil yardım
01 Yorumla
+1 yıl@mikasa0 tebrikler güzel meslek :)
03 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim :)
Gizli Üye(25-29)+1 yılTebrik ederim baytarcim bizim hayvanlar sana emanet artik
01 Yorumla
+1 yılBaytar hanım hayvanlar alemi size emanet 😀
04 Yorumla- +1 yıl
Tamam veteriner hanım
bilgisayar mühendisliği ikinci öğretim kazandım
02 Yorumla
+1 yılHayırlı olsun çok mutlu ol
01 Yorumla
+1 yılcokkk güzel hayırlı olsun
01 YorumlaBana hayat okulu avrupa turu geldi
01 Yorumla
+1 yılUmarım bende veterinerlik kazanırım
01 Yorumlaben geçen sene girdim 2. sınıfım heheh
05 Yorumla
+1 yıltebrik ederim ben girmedim
01 YorumlaDur hele üni var daha
09 Yorumla- +1 yıl
5 sene de 5 sene de bitirebilcen mi veterinerliği? Bende okuyorum 3. sene sen hangi üniversiteyi kazandın?
- +1 yıl
Hayırlı olsun. Üniversite de hep ders çalışma halin de olacaksın ama güzel bir bölüm ve güzel bir meslek 🙏
- +1 yıl
Bizim burda 10 senedir okuyan vardı :)))
- +1 yıl
Bırakan çok oluyor bu arada
Balıklar artık ölmesin ☹☹
01 Yorumla
+1 yılHayırlı olsun knk
Hangi üni02 YorumlaHayırlı olsun. Başarılar.
02 Yorumla
+1 yılKıbrıs kazanan bilgi için yazabilir
00 Yorumla
+1 yılHayırlı olsun keskekeskedemesem misin
00 YorumlaGeçmiş olsun üç kağıtçı
00 Yorumla- Devamını Gör (49)
Devamını Gör(94)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer