İç güzellik gerçekten önemli mi erkekler için?
Aşırı bilimsel bir makaleye göre 🧐 Türk erkeğinin %80 i iç güzelliğe önem veriyoruz demiş. 😒Saha araştırması yapmak isteyen bir gurup hanım psikolog, 👩🏼💼 erkeklerin %99 unun dış güzelliğe baktığını tespit etmiş....
Tanrı 'nin adaletli ve merhametli olduğu söyleniyor ama neden öyle davranmıyor?
Etrafımda bakıyorum hep iyi niyetli insanlar sürekli acı çekiyor nerede omurgasız insanlar var gününü gün ediyor bir de imtihan diyip duruyorlar buna
Lutfen yardimci olun hamilemiyim acaba?
Arkadaslar merhaba ben 19 agustosta regl oldum ve 25 agustosta bitti eylul ayina girdik 16-23 arasi olmam gerekirken hic olmadim ve o siralar acayip bi karin agrisi ve bel agrisi vardi neyse 3 ekimde test yaptim erken...
Gözü yuvarlak erkekler çok itici değil mi?
Gözü yuvarlak erkekler hem tip olarak hem de karakter olarak cok itici oluyor öyle değil mi
Sevgilinizin ayak fetişi olması sizi rahatsız eder mi?
İğrenir ya da soğur musunuz yoksa normal mi karşılarsınız?
Bir erkek bu mesaj karşısında ne hisseder mesaj?
Selam ali, Bundan öte ne senin ne benim... Seninle bir isim yok, gerçekten de olamaz. Nedeni gayet açık. Hasan ve babama ne söylemişsin? "Ayse beni yanlış anladi" falan Filan istesem ikisine de ispatlayabililim seni...
Akıllı telefonlar siz kaç yaşındayken çıktı?
Düğmeli telefonlar vardı dokunmatikler?
Attığınız mesaja görüldü yeseniz yine de yazar mısınız?
Görüldü atmak yasaklanmalı bence
Sizce korkutarak iyi yapmış mıyım hak etmişler mi?
Araba ile eve gidiyordum çocuk görünce yavaşladım durdum önümde 5 tane kapalı kadin grubu ve çocuğu inatla yolun ortasından gidiyor Yanlarında geniş kaldırım varken Bende aniden arabayı bağırtip korkuttum sonra da öküz...
Kanatlarınız olsaydı nereye uçarak giderdiniz?
Ben tüm dünyayı gezmek isterdim uçarak yukardan izleyerek her ülkeyi tek tek :D ya siz?
3. sınıf hemşirelik öğrencisiyim. Artık çok yoruluyorum devamını aşağıda anlattım? Nasıl bu düşünceden kurtulurum?
Hemşirelik 3. Sınıf öğrencisiyim. Okuduğum yer küçük bir şehir olduğu için pek yapılacak bir aktivitesi yok (101 oynamak dışında). Haftanın 2 günü stajımız var sabah 8’den akşam 4’e kadar ve çok yorucu geçiyor. Açıkçası...
İstediğini alamayınca hemen özelini ortaya döken biri sizce hiç iyi bir insan olmuş mudur?
İstediğini alamayınca hemen özelini ortaya döken biri sizce hiç iyi bir insan olmuş mudur? Gerçek iyilik, işler ters gittiğinde bile susmayı bilmektir.
Sanal dilenci bugün para dilenmedi mi?
Yok çocuğuma dürüm alcam, yok anama hediye alcam. Hayır sizde inaniyorsunuz bide. Adı songül, ıban atarsa inanmayın onda yalan çok
El alem niye bu kadar meraklı?
Hiç tanımadığım 60lı yaşlarda bi kadın az önce direkt oturdu yanıma okuyor musun dedi yok dedim çalışıyor musun dedi yok dedim napiyorsun o zaman dedi😃 sonra akrabalar babamın arkadaşları falan ne zaman evleneceksin...
Uzun, güçlü ve sporcu olmama rağmen neden yalnızım, neden kimse bana yaklaşmıyor?
Merhaba, kendimi uzun zamandır çok yalnız hissediyorum ve artık kafamı toparlayamıyorum. Boyum 2.03, sarışınım, kickboks geçmişim var ve yüzme ile futbol da yapıyorum. Spor sayesinde güçlü ve sağlam biriyim, hem fiziksel...
İşletmelere ve trendyolda yorum yapıyor musunuz?
Bağımlılık yapıyor en ufak şeyi bile şikayet edip yorumlara yazıyorum kendimi hiçbi şeyden memnun olmayan cehapeli teyzeler gibi hissediyorum 😂😂😂
''Bir bozuk saattir yüreğim, hep sende durur'' cümlesi sizde hangi hissi uyandırıyor?
Bozuk saat bile günde 2 defa seni gösterir...
Bir siteye telefon numaramı, tc ve yaşadığım ilçeyi yazdım?
Doğum tarihimi de yazdım ama yorumlar hep dolandırıcı olabilir diyor bir şey olur mu napmalıyım
Kürtlerde bir kadın beş çocuk yaparke. Türkler neden çocuk doğurmak istemiyor?
Bunu sosyal medyada türk kızlarına empoze ediyorlar farkında mısınız bilmiyorum ama türkleri alışverişle veya bomboş olaylarla sürekli meşgul ettiriyorlar.
Motoru olan kızlara imreniyorum napmam lazım?
Daha demin yoldayken yanımdan pembe R1 sahibi bir kız geçti bende almak istiyorum ama olmuyor hangi işlere girsem çok para var örneğin garsonlukta para var diyorlar doğru mu? Bu arada R1'in fiyatı 1.1 M civarı
Hayatınızda "bu durumdan çıkamayacağım, yaşayamıyorum" Dediğiniz dönemi nasıl atlattınız ve nasıl oldu?
Hayatınızda yaşadığınız en karamsar döneminizi hatırlayın... Bir şey olmayacak, hep böyle devam edeceğim gücüm kalmadı, hevesim yok dediğiniz zamanı nasıl ve neler aracılığıyla atlattınız?
Eril enerjisi düşük erkek çok itici değil mi?
Böyle erkek gibi davranmayan korkak cesaretsiz sahiplenici koruyucu olmayan böyle ilişkiden korkan erkeksi durmayan erkeksi davranmayan erkek bir bana mı itici geliyor bence böyle erkekler sevilmeyi hak etmiyor hiç erkek...
Uzun, sporcu ve babyface olmama rağmen neden kimse beni sevmiyor?
Merhaba, biraz uzun bir hikaye ama gerçekten kafam karıştı. Boyum 2.03, sarışınım ve oldukça uzun ve sağlam bir yapıya sahibim. Kickboks geçmişim var, aynı zamanda yüzme ve futbol gibi sporlarla da ilgileniyorum. Spor...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer