Meyve kadın ve yatak ilişkisi
Meyveler kadının vücuduna benzetilir hep.şeftali vajina,elma yanak,kiraz dudak,karpuz kalça,portakal meme vb. yatak ilişkilerinde de tercih edilir .tahrik etmek için veya fantezik olarak kullananlar vardır. Bu konuda...
Erkek arkadaşımla ilk buluşmada nasıl olmam gerek?
uzun zamandır konuşuyoruz buluşacagız ilk buluşmada giymeyi düşündüğüm kıyafetleri ayarladım zaten. beyaz üzerine sık lacivert detayları olan bir mini etek, üzerine etekle uyumlu lacivert bir gömlek hani ön tarafı uzun...
Ünlülerden kimle seks yapmak isterdiniz?
hem kızlara hem erkeklere soruyorum, hangi ünlüyle sex yapmak isterdiniz?
Nişanlım anüs deliğimi neden yalıyor?
nişanlım anüs deliğimi hetp yalıyort nedeni ne sizce sevdiğinin mi anüs deliğini yalarsınız yoksa ihtiyacınızı gidermek için berabert olduğu nuz ya tda hoşlandığınız bayanın mı anüs deliğini yalarsınız bide anüs deliğini...
Bir hoca öğrencisini arzulayabilir mi sizce?
diyelim karakterli düzgün, işinde iyi bir hoca kendisine yaşı yakın bir öğrencisini hoş bulmuşsa beğenmişse onu ne derece arzuluyordur, ya da arzular mı, onu düşünerek mast falan yapar mı sizce?
Eski sevgilim sürekli geri dönüyor.
Eski sevgilimle 1.5 sene önce ayrıldık ama o sürekli kendini hatırlatıyor. Yok mesaj atıyor falan filan, hiç bir şey olmamış gibi geliyor ve sonra beni üzüp gidiyor. Onun mesajlarına cevap vermeyince de ben ona cevap...
Psikolog nasıl bir meslek sizce havalımı?
psikoloji okuyanlar veya psikologlar sizce havalı mı arkadaslariniz veya psikologlar felannn?maaslar felan nasil?
Bu güne kadar yaşadığınız en büyük pişmanlık nedir ?
Bu güne kadar yaşadığınız en büyük pişmanlık nedir ? bu pişmanlığınızı telafi etmek için bişeyler yaptınızmı hiç
Sibirya kurduna isim?
Arkadaşım hediye almış bugün getirdi adını ne koysam acaba ? :) Adını feriha koydum esprisi yapmayın :)
Kurduğunuz hayaller ne? :)
Herkesin sevgilisiyle hayalleri vardır. peki siz sevgilinizle ne hayali kuruyorsunuz?
Perma hakkında düşünceleriniz ?
arkadaşlar öğrenciyim ve sabahları dersim olunca düzleştirmek şekil vermek vs. ölüm gibi diyorum ki perma yaptırsam her sabah saç işinden kurtulsam , saçım belimden biraz yukarıda uzun yani çok yıpranır mı ve kısalır mı...
Iyi geceler arkadaşlar endüstri mühendisi kolay iş bulabilir mi ?
arkadaşlar endüstri mühendisliği düşünüyorum kolay iş bulur mu endüstri mühendisi ?
Kırmızı reçeteli ilaç kullanan arkadaşlar bi' bakabilir mi?
İlk defa kullandım, kutuyu da bitirdim. Başka bir kutu daha alabilmek için tekrar doktora gidip yazdırmalı mıyım? Yoksa 1 senelik ilaç kullanım raporunu gösterince verirler mi ilaç?
Sizce bir kız nasıl kokmalı? Kızlar siz nasıl kokmayı tercih ediyorsunuz?
Ben genelde duş jeli ve şampuan kokan bir insanım parfüm kullanmak yerine temiz kokmayı tercih ediyorum.Sizce doğru bir seçim mi?
Bu telefonun marka ve modeli ne?
Güneşi gördüm dizisinde ki meliste gördüm markası saklanmıştı e şu sıralar da bir iphone bir galaxyden haberiz bilemedin ama çok hoşuma gitti. Siyah dikdörtgen dokunmatik alt tarafında bir çizgi var telefon çalınca o...
Vodafone sifremi nasıl öğrenebilirim ?
vodafone sifremi nasıl öğrenebilirim ? lazım acil arkadaşlar.
Aşık olmak güzel bişey mi sizce?
Ben bu yaşıma kadar sevdim sevildim ama aşkın bir faydasını görmedim hele tek taraflıysa zaten çok zor toparlıyorsun. Aşık olmayıp keyfi takılanlar, keyfine bakanlar daha mutlular. Aynı fikirde miyiz?
Hangi model külot ile daha
Daha rahat ve seksi hissedersiniz kendinizi:-) tavsiyeleri bekliyorum
Erkekler iltifati sever mi??
iltifat edilmesini sever mi erkekler kizlar gibi? bana öyle geliyor da...
Nasılsın sorunuza sen nasılsın diye karşılık gelmeyince ne düşünürsünüz?
birine nasılsın diye sordunuz iiim teşekkür ederim dedi sustu size sormadı nasılsın diye ne hissedersiniz kabalık olarak sayarmısınız
Porsche cayenne almadim diye benden ayrilan kizarkadasima ne yapmaliyim ?
kizarkadasima Q5 (jeep bilmeyenler icin) alcagimi soyledim ama tutturdu cayenne al diye ben de biara tamam bakariz dedim bugun de supriz yapiyim diye yeni Q5 imle gittim is cikisina cayenne almadim diye defoldu gitti...
Bir yabancıyla yattım ... arıyor açsam mı teli?
öncelikle alay etmek isteyenler gitsin çünkü ciddi bir konu . birini çok sevdim geçmişte . tam üç sene . üç sene boyunca bekledim . hep oyaladı . geldi seviyormuş gibi yaptı umut verdi geri gitti . ilk erkek arkadaşımdı...
En iyi savunma sporu nedir?
Amacım 10-15 kişinin arasına dalıp hepsini dövmek ya da kavga çıkarmak değil sadece savunma ağırlıklı dövüş sporları arıyorum,sizce hangisi olmalı?
Psikolog ve Psikiyatrist Arasındaki Fark Nedir?
Psikolog Ve Psikiyatrist Arasındaki fark nedir benm bildigim birisi ilaç yazıyor birisi sorunlarını dinliyor bana sorunları mı ruhsal sorunlarımı dinliyecek olan lazm hangisi o ? :D
Herkes dürüstse bu karmaşa niye oluyor?
Lafa gelince herkes dürüst, herkes ak kaşık. ^^ Kimse hak yemiyor, kimse kimsenin arkasından konuşmuyor, herkes sözünün eri... O zaman bu karmaşanın sebebi nedir? Biri bana açıklasın mümkünse.
Hristiyan sevgilim ve benim evlilik düsüncelerim , yardımmmm ?
Arkadaşlar , Alman bir sevgilim var , yaklaşı 4 yıl önce tanıstık tanıstığımızdan beri hep çok iyi anlaştık, arada sırada evlilik konularıda geçti fakat , evlilik konustuğumuz zaman benim aklıma " bizim evlenebilmemiz...
Kendimi çok çaresiz hissediyorum..
yaşımın çok genç olmasına rağmen kendimi 80 yaşındaki biri kadar yorgun hissediyorum bıkmış mutsuz isteksiz hiçbişey istiycek halim yok çok bunaldım hiçbişey yokken birden ağlamaya başlıyorum dramatik şarılar dinleyip...
Basit kız nasıl olur?
Bu basit kızlar nasıl oluyor ya? Nasıl kızlara basit kız dersiniz. Ve basit kız olmamak için ne yapmalı? Mesela tanışmak istediğiniz bir kız size sıcakkanlı davranırsa basit gelir mi?
Eltilerin İyi Geçinmesi Nasıl Mümkün Olur?
Kuma gemisi yürür de elti gemisi yürümezmiş. İki kardeş eşlerimiz yüzünden iyice birbirimizden koptuk. Zaten kardeşimle fazla da bir yakınlığım yoktu. Ama tüm çocukluğumu beraber geçirdiğim kardeşime artık çok uzağım....
Bayanlarda akıntı gusul abdestini bozar mı ?
bayanlarda beyaz veya şeffaf akıntı gusül abdestini bozar mı ?
Kızlar açıkçası bacağı güzel olmayan mini şort giymese olurmu? yaa midem kalktı artık :S
Arkadaşlar bu mini şortlar bildiğiniz gibi erkek kıyafetiydi zaten kızlar kendine uydurdu (gerçi ne kadar uydurduysa artık bence yine erkek kıyafetidir resmen çaldınız) hadi giyorsunuz bakıyorum bazı kızların bacakları...
Hatun dediğin uzun mu olmalı, kısa mı?
arkadaşlar bu sorum özellikle erkeklere. Sizce bir bayanın ideal boyu kaç olmalıdır? Türkiye'de standartlar malum, peki siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Jean Christophe Grange Kitapları
Evet bayanlar ve baylar en sevdiğiniz ve gerçekten de sizi etkileyen Jean Christophe Grange'a ait 3 kitabı yazar mısınız?. Oyunlar başlasın... :)
Kızlar erkeklere neden tipsiz diyorsunuz ?
Özellikle burdaki kızlar erkeklere neden tipsiz diyorsunuz, mantıklı düşündüğümüz zaman burdakı erkeklerde tıpkı ülkenin geri kalındaki erkekler gibi, kızların çok sevdiği aşık olduğu hatta evlendiği diğer erkeklerle aynı...
Ilahiyat Fakültesi kazanmak kolay mi?
ilahiyat bölümü zor bölüm mü yani yüksek puanli mi yoksa pek yüksek degil mi ? Yurt disindan oldgm icin türkiyedeki sistemleri bilmiyorum
Yapdığım kekler bir türlü kabarmıyor neden?
Her yolu denedim ,her çeşit kek yapmaya çalışdım ,ne dedilerse yapdım,herşeyi uyguladım ama yookk yine kabarmıyor yine kabarmıyoor ..Varmı kolay yolla yapa bileceğim kek tarifleri
Yabancı müzikle arası iyi olan ?
dum taka tak tak diye bir şarkı var ama yabancı bir türlü bulamıyorum sözlerde sadece dum taka tak tak tıs diye bir şey geçiyor sonrası hep bas veriyo havuzda ve gondolda duydum bulmak istiyorum yardımcı olun lütfen
Açıköğretim okumak mantıklı bir karar mı?
Ben bu yil düz liseden mezun oldum. Ünv snavlarna grdm ve 2 yillik bölumler tutuyor ama ben 2 yllik nrmal unv okumaktansa 4 yllk aof okumak daha mantkli dye düsünüyorum. 4 yllik iktisat, isletme, kamu yönetimi falan...
Bildiginiz en iyi gobek eriten korse markasi varmi
zayifim ama gobegim var spor yapmayida pek sevmiyorum zaten oruc tuttugum icin pek spor yapmayada gucum yok acikcasi hemde zayif oldugum icin iyice zayifarim diye korkuyorum tavsiye edebileceginiz bir korse markasi varmi...
Adet olduğunuz halde oruç tutuyor musunuz?
kızlar size soruyorum adet olduğunuzu çevrenizde ki herkes anlıycak diye bir korkunuz var mı ? ve adet olduğu halde ramazanda yinede oruç tutan var mı?
Lezbiyenleri izlemek çok hoşuma gidiyor, garip mi?
lezbiyenleri izlemek çok hoşuma gidiyor kadın erkek p*rnolarını izleyemiyorum garip mi bu lezbiyen değilim halbuki
Erkekler lezbiyen biriyle sevgili olur mu?
neden hep lezbiyen denilince akila gelen ilk sey cinsel iliski oluyor?ben mesala hep istemisimdir bir kizla sevgili olmak,guzel seyler yasamak,yalnizca cinsel iliski degil yani.peki erkekler lezbiyen biriyle sevgili olur mu?
Saçı yeşile boyatmak
Saçını yeşile boyatanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Güzel duruyor mu sizce?
" Talha " ismi güzel mi sizce ? - Benim adım Talha ama sevmiyorum :/
İsmimi pek beğenmiyorum :/ acaba bir isim daha eklesem. mesela bu yıl üniversiteye gitcem üniv arkadaşlarıma ismimi talha ozan gibi tanıtsam kendi mi olurmu acaba ?
İngiliz-Amerikan mağazalarından online alışveriş yapıyor musunuz?
Urban Outfitters,American Apparel,Forever21,Topshop,Freepeople vs. mağazalar Türkiye'de yok maalesef Tophop dışında.Türkiye'ye shipping varmış çoğunda siz hiç bir şeyler aldınız mı ne kadar sürede geldi ve herhangibi...
Galata Kulesi'ne nasıl gidilir? Bilenler cevap verirse sevinirim. Galata Kulesi'ne nasıl gidilir?.............
Beylikdüzü'nde oturuyorum ve Galata Kulesi'ne gitmek istiyorum nasıl gideceğim? Bilenler yardımcı olursa sevinirim. En kısa yoldan ve kaybolmadan nasıl gidilir?
Değişmeye karar verdim ama nereden başlayacağım?
çok sıkılıyorum ve üşengeçlikten ne hallere geldim anlatamıyorum. Değişicem lan artık! Kararımı verdim ama napcağımı bilmiyorum.En kötüsü de bu olsa gerek :( Yardım edermisiniz?
Koruma (The Bodyguard) filminin sonu?
Whitney Houstonun ve Kevin Costnerin başrollerini paylaştığı filmin sonu noluyor?Son sahnede Rachel ve Frank öpüşüyor ve sonra rahibler konuşuyor anlamadım.Mutlu son mu yoksa değil mi?
Başım yarıldı çok kan aktı diktirmedim geçer mi ?
Arkadaşlar biraz önce başım feci bir şekilde yarıldı birden her yer kan oldu 3 tane kocaman bez kan oldu başıma bastırdım . Şu an çok ağrı ve sızı var ama kan gelmiyor saçım kapattı galiba yarığı. acaba doktora gitmesem...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer