Başka birisinden gelen hediyeyi sevğiliniz size verse kabul eder misiniz?
Bi hediye kutusu gibi bişi çalıştığı kurum vermiş anneler günü için. Onu bana verdi sana veriyim istedsen dedi o kadar sevinçle aldımki onu bile. çok mutlu oldum. Ben ona bileklik kolye termos parfüm bunları aldım o bana...
Keşke biri olsa film izlesek?
Keşke birisi olsa da beraber film izlesek , bana dese ki canım şundan çekti canım cips çekti gidip alsam ona, param feda olsun o hatuna
Bunu niye yapıyorsunuz?
Son ses arabada müzikle neden dolaşıyorsunuz? Millet o sırada ooo ne havalı demiyor kulağımı s... in o.. c.. gu diyor. Ya da kızlar şelale olmuyor. Lütfen böyle kekoca hareketleri yapmayın.
Kadınların yönettiği bir köy olsa oraya yerleşmek ister miydiniz?
Ben gitmek isterim öyle bir köye. Ne derlerse yaparım, hizmet ederim onlara.
Yengemle evlenmek zorunda kaldım?
Böyle bir ailede keşke dünyaya gelmeseydim doğu kökenli olmak çok zor dayım vefat etti 8 ay önce 2 ay önce yengemle evlenmek zorunda kaldım ben 22 o 34 yaşında maddi olarak iyiz ailelerimiz kat ve kat iyi durumlar ama...
Ev alırken kuzey cepheden mi güney cepheden mi ev almalıyız?
Ben sıcaktan nefret ederim. Güney cephe evler yazın alev alev yanar. Bu yüzden kuzey cepheden yanayım ama ailemi iknâ edemiyorum. Zaten alacağımız site merkezi ısıtma sistemi var yani üşümeyiz bence, Unutmayın...
Ruhun soyunabildiği bir yerde bedenin anlamı kalır mı?
Bazı insanlarla konuşurken kelimeler bile fazla geliyor. Sanki zihinleriniz aynı frekansta titreşiyor, çıplaklık sadece bedende değil düşüncede başlıyor. Ben bazen bunun en gerçek temas olduğunu düşünüyorum; çünkü...
Dinlemeyi biliyor musunuz?
بسم الله Herkes der ya dinlemiyor kimse beni vs diye ya biz ne kadar dinleyebiliyoruz? En un clin d'œil #kültür sanat olsun
Google hesabıma giremiyorum yardım?
Arkadaşlar 1 hafta önce telefonum denize düştü. İçinde sürekli kullandığım e postam vardı. Ama e postama telefon numaram bağlı değil. Şifreyi bilmiyorum. Bir tane kurtarma e postasi var onuda bilmiyorum. Girmeye...
Mesaj kutum açık diye ulu orta yazıp engel atmak 🤣?
Cidden bu klavye kabadayılarını anlamıyorum ya böyle bi ödleklik görmedim 😃
Aşık olduğum adamla değil, bana aşık olanla evlendim. Pişman olur muyum?
Ben 18 yaşımda birini çok sevdim. O beni yarı yolda bıraktı. Körkütük aşıktım. Ama o beni hiç sevmedi iyi davranmadı eziyet etti. Kullandı iyi niyetimi. Onu unutmak istedim unutamadım diye babam beni iyi biriyle...
Kürtçe biliyor musunuz?
%50 Kürdüm ama neredeyse hiç Kürtçe bilmiyorum. Anadilim Türkçe'dir. Ama Kürtçe Farsçaya çok benzer. Kürtçenin güzel bir Dil olduğunu düşünüyorum..
Yurt dışı samsung galaxy S23 ultra ne kadara gider?
Fiyat verin ona göre satacağım yarın telefoncular en fazla 8 9 verir diye düşünüyorum.
Çağır merkezinde çalışmak?
Ortamı insanları nasıl sabırlı bir insanım genel olarak nasıl adapte olunur sadece çekingenim hepsi bu
Ella hapın mide bulandırması?
perşembe günü ella hap içtim ilk gün sadece 1 2 saat midem bulandı ama bugün nerdeyse 6 7 saat midem bulandı neden oluyor bu akıntı da var
Son zamanlarda motora olan ilgi neden arttı?
Yani her sokak başı bir motor ve büyük küçük demeden herkes motor sevdalısı oldu sebep?
Bir insanı iyi bir şekilde tanimak için ne sormaliyim?
İyi akşamlar ben 25 yaşında özel eğitim öğretmeniyim. Geçen sene göreve başladım aynı zamanda yüksek lisans yapıyorum. Sorum ilişkilere yönelik; hayatımda kimse yok ve çevremdeki insanlara bakınca ciddi ilişki kurmanın...
İkisini aynı anda seviyorum?
insan aynı anda 2 çocuğunu sevebiliyo aynı ölçüde niye iki erkeği sevemesin?
Ölümü hiç kendine hatırlatıyor musun?
بسم الله Sevdiğin her şeye ölüm penceresinden bak Sorular ve sorular.. https://www.youtube.com/embed/lJCG4k0VDj8 Her şey daha bi anlam kazandı gerçeklik rengine boyanınca
Whsatsapp gruplarınız ifşalansa nolurdu😄?
Evet hanımlar beyler. En iyi cevapları bekliyorum Yoruma gelin bakalım neler çıkıcak😂
Burdan sevgili bulabilir miyim?
Aslında böyle bir imkan sunsa gayet güzel olur İstanbul içi
Sevgi arsızı kimlere denir?
Böyle yılışık çirkinlere denir. 😁 fazlasıyla seviştik ama doymuyor arsız 😍 https://youtu.be/p34nayyHwyY?si=Qn0cs6R4vTDn4ajM ‘Şorko nö oloko’ demeyin bütün gün içimde çalıyordu bıraktım işte 😁✌🏻🦋
Irkçı şakalar yapar mısınız?
Kürdüm ırkımıza yapılan şakalara gayette gülüyorum pslfptorkdpwp alınanlar aşağılık kompleksinde geliyor:d
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer