Keşfet

Tüm Sorular

Başımı kapamak zorunda mıyım?

Namaz kılıyorum ama kapanmadım..  H. Yahya " kadın kapanmak zorunda değil" diyordu
Cevapla 25 66

Skype'da birinin beni sildiğini anlayabilir miyim?

Skype listemde ekli olan birinin beni silip silmediğini nasıl anlarım? Bu mümkün müdür? Bir de mesajımın okunup okunmadığını.
Cevapla 0 4

Sevgiliye en güzel hitap sözcüğü nedir?

Sevgilim, aşkım, yarim, bitanem, ömrüm vs. siz hangisini daha çok seviyorsunuz? sevgilinize nasıl sesleniyorsunuz?
Cevapla 49 60

Hayvanlar neden #Gülmez ya da #Ağlamaz?

Hadi la n bunda açiklayin hadiii  . . #İyi gecelerr
Cevapla 16 11

Yara izi ameliyatı için hangi bölüme gitmeliyim?

Alnımdaki küçüklükten kalma yara için ameliyat olmayı düşünüyorum ama hastanede hangi bölümegidicem birde özele giriyor bu ameliyat kaç tl tutar fikri olan var mı?
Cevapla 3 6

2 haftada bir banyo yapıyorum normalmi?

merhaba lütfen dalga geçmeyin. suyu sevmiyorum. banyoyu da oldum olası.. 10 gün ya da 2 haftada bir duş alıyorum. oda zorla.. saçlarıma da kuru şampuan sıkıyorum. aslında giyimime özen gösteririm ama nedense  suyla aram...
Cevapla 41 63

Tek kişilik baza 'm patladı ne yapabilirim?

bazamın altına kışlık kıyafetlerimi koydum sonra birden bıraktım once pısssssssssssssssssss diye ses geldi sonra bir patlama sesi ödümde patladı tabi :D bide mürekkep gibi bişi çıktı bazanın kapağını kaldırınca durmuyo...
Cevapla 0 9

Kedi rakıyı içti birşeey olurmu ki?

odam da geçen haftalardan kalan rakıyı annem bulmuş rakıyıda pet şişeye sakladıydım. annem de rakıyı su zannedip kedinin su içtiği kaba koymuş. :/ kedide su zannedip rakıyı içmiş (su+karışık)  tabi beyazlamış olması gerek...
Cevapla 1 5

Bacaklarım uzun üst gövdem kısa hoş dururmu sizce?

Detayyy6yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Cevapla 1 1

Erkekler neden ilk adımı atmaz?

Mesela çocukla bakışıyoruz ediyoruz falan ama gelip hiç bir şey demiyor bu hep böyle kendimi övmek gibi olmasın ama cidden güzel kızım kendi düşüncem de değil gördügüm tepkiler bunlar , etrafımda bana bakan bir sürü erkek...
Cevapla 5 38

Kel olan erkeklere zaafim var ♥ ?

Ve bir diğer merak ettiğim şey,  duşta iken kafalarına şampuan sürüyorlar mı?  :D   arkadaşımın abisi vardı,  keldi. O sürmuyormus duru su ile yıkiyomus sadece.  Konu arasında arkadaş abisini de söyleyince şaşırdım ya :D
Cevapla 5 32

Sevgilim yahudi ve?

2 ay önce yurtdisindaki ortak bir arkadasimiz araciligiyla tanistik , kendisi ingiltere'de yasiyor okul amacli ailesi israil tel avide.2 aydir internet uzerinden gorusuyoruz yazin sonuna dogru turkiyeye gelmeyi planliyor....
Cevapla 5 15

Bir insan telefon numarasını bilerek en fazla neler yapabilir?

Güvenmediğim birinde telefon Numaram var her şey beklenir. Bana telefon Numaram ile zarar verebilir mi?
Cevapla 5 12

Arkadaşlar bende Kıl kurdu var ama utanıyorum doktara gitmeye yardımcı olur musunuz?

arkadaşlar 3-4 gündür kurt var  bende ama utanıyorum küçükken olmuştu bir kere gittim doktara afedersiniz bildiğin domaltmıştı beni anüsüme bakmıştı istemiyorum ilaçlan geçmez mi yoksa doktora ne olursa olsun gideyim mi?
Cevapla 3 6

Zerdüştlük ve İslam arasındaki benzerlikler?

Arkadaşlar internette bir resim gördüm ve biraz araştırdım zerdüştlükle islam arasında baya benzerlik varmış bu konu hakkında bilgisi olan var mı islam alimleri ne diyor bu duruma?
Cevapla 3 6

Heyecandan kusulur mu?

Ne zaman heyecanlansam korksam aninda midemde ne var ne yok elime geliyo. Sinav gunleri herkesin icinde kustum. Alt tarafi burun ameliyati olucaktim ameliyathanenin girisinde kustum. Nasil gecer bu? Tehdit mesaji aldigim...
Cevapla 1 0

Kelebekler neden lambaya kafa atıyor?

zaten 1 gün ömürleri var neden bu saçmalık
Cevapla 5 24

Hatalarımızı nasıl düzeltebiliriz?

Diyelim çok farklı düşünce yapınız var. Biseyler düsünürken çok incesine kadar hesaplıyosunuz diyelim. Olasılıkları en ince noktasına kadar görüyorsunuz mesela ki ama kimse sizin düşüncelerinizi fikirlerinizi anlamaya...
Cevapla 2 2

3.90 ortalama yapmak?

imkansız mı sizce? bölüm siyaset bilimi ve uluslararası ilişkiler
Cevapla 5 13

Tumblr dan iPhoneye video nasıl indiririm?

Merhaba arkadaşlar ben tumblr da bir video gördüm iphone me indirmek istiyorum indirme şansım varmı?
Cevapla 1 2

Erkek tarafi cok ilgisiz, ignore mi etmeliyim?

Merhaba,  ben bir senedir nisanliyim, bu senede dügünümüz olcak insallah, nisanlim ile cok iyi anlasiyoruz cok sükür, tek sorun aileler. Erkek tarafi olarak cok ilgisizler.. mesela benim dogum günümü kutlamadilar veya...
Cevapla 0 2
Cevapla 5 9

Eski sevgilim evleniyor. Ne yapmalıyım?

1 ay öncesine kadar kapimdan ayrilmayan adam simdide beni dugunune davet ediyo. Evlilik düşünmeyen simdi aile baskısıyla evleniyomus. Gitmelimiyim sizce?
Cevapla 38 48

24 yaşındayım ailem görücü usulü tanıştırdı 43 yaşında bir adamla. baskı falan evlenin diye tutturdular?

sevdim gibi aslında çok yakışıklı okumuş kültürlü zengin bana da çok iyi davrandı. gözlerinin içi gülüyor belli sevdiği. benim de hayatımda hiç sevgilim olmadı zaten. aklımda da biri yok. kabul ediyorum sanırım. nasıl olur?
Cevapla 6 15

Karabasan gören var mı?

Karabasan veya siyah gölgeler vb gören var mı? 😱😄.. düşünsenize evde yanlizsiniz ve kapının önünde duran bir siyah gölge var veya camdan izleyen.. böyle birşeyler gören var mı? 😱 nasıl biseydi anlatın...😨😱
Cevapla 21 45

Bemiks ampulu kirpigime sursem gozume zarar verirmi?

Bemiks ampul sacimi uzatti kirpigimede surmek istiyorumm uzasin diye. Fakat gozume falan zarar verirmi?
Cevapla 6 1

Kumarda kaybeden aşkta kazanır mı?

Kumarda kaybeden aşkta kazanır mı? Az önce okey oyandık kazandım :) Aşkta da hiç kaybedesim yok ;) Sizce bu söz gerçek mi?
Cevapla 5 12

Kilo verdim ama geri alamıyorum yardımcı olurmusunuz?

Arkadaşlar ben bundan bir yıl öncesine kadar 75 kiloydım sonra baktım göbek felan var baya hem arkadaşlarda dalga geçiyodu işte ayı felan herneyse sonra kafaya taktım kilo vericem diye nerdeyse her gün spor yaptım en son...
Cevapla 0 3

Bu kızın bu erkeği güreşte yenebilmesi inandırıcı mı?

Tamam kız biraz daha kilolu ve iri ama erkek gücü diye de bişey var. İçinizde ben de bir erkeği yenebilirim diyen var mı? https://www.youtube.com/embed/PJQD57s_u1g diyen var mı?
Cevapla 2 5

Evet yılların sorusu geldi pepee mi kayu mu?

pepe reis diyorsan a şıkkı kayu reis diyorsan b şıkkı ben pepe reis diyorum  <3
Cevapla 9 14

Nisa mı Hayrunisa mı?

arkadaslar kızım olucak adını vermekte kararsız kaldım sızce bu ıkısınden hangısı Hayrunisa biraz uzun ama?
Cevapla 12 15

Yazar karsilastirmasi?

Korku romanlarini okumayi cok seviyorum. O yuzden agatha christie vee stephen king onerdiler. Daha cok polisiye tarzi gibi geldi yaptigim arastirmalar neticesinde. Sizce bu yazarlar korku veya polisiye alaninda iyiler mi...
Cevapla 2 5

Gazi üniversitesi sağlık bilimleri fakultesi ?

Gazi üniversitesi  sağlık  bilimleri fakultesi  nasıldır  bileniniz varmi? Ankarada öğrenci  yaşamı hakkinda bilginiz varmi?
Cevapla 3 5

Dalağım alındı?

2 ay önce bıçaklandım ve dalağım alındı doktor sigara ve alkol yasak dedi ama ben kullanıyorum ne gibi zararı olur !!!
Cevapla 2 4

Doğu Türkistan'a ne zaman yardım edilecek?

Filistin olsaydı şimdi akp yanına gitmişti bile. Suriye kendi halkını vurduğunda dahi hemen arapları Türkiye'ye aldılar şimdi söleyin buna ırkçılık değilde ne denir? Herşey ortada arapları kayırıyor. Doğu Türkistanlı...
Cevapla 4 12

Midyeden neden iğrenemiyorum?

Hep igrendirme adina bir seyler soyluyorlar da mis gibi yiyecek ya😄
Cevapla 37 47

Endokrinoloji muayenesi nasıl olur?

5 aydır regl görmüyorum, diyetten dolayı. 170 boya 43.5 kiloyum amenoreden dolayı pazartesi endokrinolojiye gidecegim nasıl muayene edecek ne isteyecek
Cevapla 6 2

İsmail YK çok yakışıklı değil mi?

Kıskanmadan görüş belirtin plz.
Cevapla 23 29

Öztürkçe kız isimleri önerebilir misiniz? Günümüzde de kullanılıyor olması gerek?

Yani arapça farsça ya da rumca kökenli olmayan tamamen türkçe bir isim kız ismi arıyorum
Cevapla 11 9

Sinirlenince İnsanın Neden Gözleri Dolar?

En nefret ettiğim huylarımdan biridir. Sinirlenince gözlerim doluyor ve beni zayıf gösterdiğini düşünüyorum. Oysa ki aşırı duygusal sulugöz biri değilim, sinirlenince oluyor. Sizce zayıf mı gösterir insanı? Neden olur?...
Cevapla 6 6

Aramızda efexor xr kullanan var mı? Kuvvetli bir ilaç mı?

Yan etkileri ve yoksunluk sedromları güçlü müdür?
Cevapla 1 2

Erkekler, Ses kaydı atabilecek var mı?

Arkadaşlar vocaroo dan "tamam Ceren. Seni seviyorum" diye ses kaydı yapacak biri varsa yapıp linkini atabilir mi?
Cevapla 22

Eski eniştem ve ben?

Evet sıkıyo fantezi yazıyo vs. diye düşünmeyin çünkü enişte derken ablamın vs. değil, teyzemin eski kocası olan eniştem... ben 25 yaşındayım o 44... ama 30-35 gösteriyor öhm neyse :) Teyzemle evlendiklerinde ben 11...
Cevapla 13 31

Gerdek gecesi akan kan nasıl durdurulur?

Gerdek gecesi kızlık zarından akan kan nasıl durdurulur..
Cevapla 7 7

Ne tarz film seversiniz?

Evet gençler hangi tarz seversiniz?
Cevapla 11 7

Beni Reddetti Ama Hoşlanma Belirtileri var?

1 Ay önce bir kız beni reddetti sınıf arkadaşım kızdan hoşlanıyorum ama gidip konuşmuyordum. Sonra kız ve arkadaşları benle tanıştı konuştlar kızın arkadaşları ağzımı aradı. Ve sonunda kızla konuşmak için arkadaşlarını...
Cevapla 1 7

Şimdiye kadar okuduğunuz en kalın kitap kaç sayfaydı?

Söyleyin bakayım ks ben böyle detayı uzatmaya çalışırken siz de söyleyin bakalım okuduğunuz en kalın kitap kaç sayfa idi ve adı neydi? Biraz fazla uzadı l*n  😆😅
Cevapla 15 9

Sen dalgana bak ben frekansı ayarlarım ne demek?

Sen dalgana bak ben frekansı ayarlarım ne demek? Ne demek isteniyor
Cevapla 2 14

Ergenlik sivilcelerinden bıktım. yardım pls.. :(( ?

Yüzümde çok fazla sivilce var ama genelde farkedilmiyor. kırmızı sivilceler çok nadir çıkıyor. ama ben yinede rahatsızım sürekli elim gidiyor sıkıyorum farkında olmadan. yüzümün sivilce izleriyle dolmasından korkuyorum....
Cevapla 3 2

Sevgilimle arabada sevistik ama zevk almadım?

Normalde biriyle opusmeyi kendimi ellemeyi cok severim kendimi de tatmin edebiliyorum ama sevgilimle sevistik bir yandan opusuyorduk bir eliyle goguslerimle oynarken diğeriyle de bana mast yapıyordu fakat hiç zevk almadım...
Cevapla 7 30
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨