Sizce kilolu olmak genetik mi yoksa yaşam tarzından mı kaynaklı?
Bana göre kilolu olmak tıpkı zayıf olmada olduğu gibi genetik yatkınlık ile yaşam tarzı seçimlerinin karmaşık bir etkileşiminin sonucudur. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz? #MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme...
Tavuk eti mi kırmızı et mi tüketirsiniz?
Tavuk eti derim, geçerim 😋🐓 Tavuk eti mi kırmızı et mi tüketirsiniz? #yemeiçme
Sizce hacamat yaptırmak bir detoks mu?
Bana göre hacamatın detoks olup olmadığı hangi amaçla yapıldığına göre değişir. Genel olarak ise kısmen detoks etkisi yaratabilir. Peki ya siz ne düşünüyorsunuz? #MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme...
Roka mı tere mi?
Hangisi favoriniz? #MFBH22 #Yemeİçme #MFBHFood #Yeşillik #Roka #Tere #Anket #YemeİçmeAnketleri #MFBHFenomen1
Ciddi dusunen bebegi gibi sevecek kiskanc erkek ariyorum?
Herkes g4v4t olmus bir tane adam cikmwz mi karsimiza be arkadas
Sevgiliniz oldu mu?
Sevgiliniz oldu mu? Benim hiç olmadı. Bana gül almasını, beni sevindirmesini çok isterdim. Hep sevgililer günüm boş geçti. Yalnız geçti :(
Sizce en sinsi kadın ismi ne?
Lütfen soruya gelip bunun isim ile ilgisi yok karakter meselesi gibi şeyler söylemeyin duyar kasmayın tamamen makarasına sorduğum bir soru
Seksten sonra ne iyi gelir?
Seksten sonra yorgun hissediyorum. uyku dışında ne iyi gelir bu duruma?
Kocam beni sevmiyor mu?
Ben 3 buçuk senelik evliyim 2 yaşında bir kızım var ve eşimi seviyorum ama her konuda tartışıyoruz eşim örerim görevlisi bir köydeyiz ikimizden başka genç yok eşim sürekli yaşlıların yanında bende hep evde yalnızım bana...
Annenizin yemeklerini mi babanızın yemeklerini mi hangisinin yaptığı yemekleri severek yiyorsunuz?
Sizin evde yemekleri kim yapıyor? Anneniz mi güzel yemek yapar babanız mı güzel yemek yapar?
22 yaşındayim lise mezunuyum evdeyim kaç senedir ders çalışmayı düşünüyorum da ama çalışmakta istiyorum?
22 yaşındayim lise mezunuyum evdeyim kaç senedir ders çalışmayı düşünüyorum da ama çalışmakta istiyorum paraya çok ihtiyacım var ne yapmalıyım
Kaçıncı aydan sonra öpüşmek normal?
Ilk yaklasmaniz nasildi sevgilinizle yani ilk öpüşme? ve kacinci aydan sonra opusmek normal?
Erkekler prenses olmuş diyen kızın linkedinde fotosu gitti ne düşünüyorsunuz?
Bir çocuk buldu, etrafında erkek sinek dahi istemiyor öyle normal bir kıskançlık seviyesi değil çok ağır bir kıskançlıktan bahsediyorum Linkedin ya iş platformu, kızın profil resmi yok arkadaşlar profil resmi vardı kaldırmış
İnsanların birine iyiliğim dokunacak diye niye aklı çıkıyor?
Sözüm meclisten dışarı istisnalar elbette vardır?
İşyerinde Bluetooth kulaklık ile şarkı dinlesem bir şey derler mi. Ama tek kulak elbette?
Tek kulağa takicam. Şarkı dinlemezsem sıkılıyorum.
Gördüğün en baba hareket neydi?
Bir keresinde babama bir tane bisküviyi seviyorum demişim diye on yıldır unutmuyor ara sıra o bisküviden alır sen bundan seversin der ama benim damak tadım değişti artık sevmiyorum da diyemiyorum yiyorum ahaha çok tatliş...
Neden Sevgi göstermek zor?
Evliyim. 2 cocugumuz var. Ne bileyim bazı eşleri görüyorum o kadar iyi ki esleri kıyamıyor vs vs ama benim eşim sohbeti gec ilgisiz binde bir konusuruz vs ama ben bu durumdan sıkıldım yoruldum işi dusunce gelir ama artık...
Kızlar, Topuklu çizme siyah çorap ve mini elbise seven kaç kişiyiz acaba?
en sevdiğim tarz sizin nasıl #çorapkadınıyım #siyahçorap #çizme
Dilenci veya satıcıların abla demesi sinir bozucu değil mi?
30 yaşındayım yani normalde de minyonum ki herkes maksimum 25 sanar ve hep canım vs derler. Bu gün 50 yaşında ki abla para istiyor benden abla diyor yani sinir oldum buyur abla dedim bende, teşekkür ederim abla...
Bu işsizlik mi seçicilik mi?
Üniversitede çocuk gelişimi okuduk. 2 yıldır mezunuz arkadaşım hala işsiz. Kpss çalışıyor ama günde 2 3 saat. Sorum şu 2 yılda çocuk gelişimi gibi bir alanda iş bulamıyorum diyip evde oturuyor. Bu normal mi yani ben...
Karşı cinse tavsiye etmeyeceğiniz tipler hangileri?
Ben bir erkeğe oğlak başak koç kadınlarını asla önermem
Lütfen bana yardımcı olur musnuz?
Merhaba tam bir sene önce tecavüze uğradım ve bu olay başıma geldiğinde reşit değildim şikayetçi oldum fakat daha mahkemem açılmadı kimse yanımda durmuyor ne yapıcam bilmiyorum hala şerefsiz dışarıda geziyor ben evden...
Bu soruya cevabınız nedir?
yaptığın şeyler hayatını daha iyi bir hâle getirdi mi?
Yüzü yakından çekince veya apartman aynasından cirkin çıkmak normal mi?
Normalde herkes beni beğeniyor kızlar erkekler ama apartman aynasından neden öyle çıktım offf
YEMEĞİ EVDEN Mİ DIŞARIDAN MI SÖYLERSİN?
Evde yaparım hem daha sağlıklı olur hemde pahalıya kaçmaz mı dersin yoksa Uğraşamam dışarıdan söylerim mi dersin Tarafını Seç 💁🏻♀️🃏🃏
Psikolojinizi iyileştirmek için ne yapıyorsunuz?
Ben kendimi evden dışarı atıyorum uzun süre evden dışarı çıkmayınca kendimi kötü hissediyorum çok fazla evcimen , oturaklı değilim çünkü
Burdaki eposta adresi hangi ülkenin ya da ne bu ya?
Fake hesap eklemiş beni , e posta adresi bu Gmail falan değil ne bu ya l….1@i****. com
Turuncu saç rengi çok rahatsız edici değil mi?
Ben hiç sevemiyorum nedense saçta turuncu tonlarını
Sizce bu işi bırakmalı mıyım?
Anasınıfında işe başladım yemeklerini karşı okuldan pazar arabasi gibi bir arabayla getiriyorum , sonra tablotlara katıyorum yiyorlar masaları sil şupur , çocukları tuvalete götürüyorum kaka yaparlarsa siliyorum ,...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer