- Ben Bitter çikolataaaanın... BİM'de 39 liraya indirmişleeer.
- İndirime girmesini beklediğin ne var?


Bir cikolata bu kadar fiyatta olur mu 39 ne iki gun önce şok da ülker selection cikolatayi 50 lira olarak gördüm 50 lira yani bu market islerinin tamamen indirilmesi eski devire dönmemiz gerekiyor onun harici hersey ayni kalabilir market insan icin temel kaynagi gerci cok mu yararli sanki de ama farketmiyor aliyon kullaniyon
Habire asgari ücrete zam zam zam asgari ücrete zam gelince herseye zam geliyor durdugu yerde yine geliyor asgari ücret yerine bu zamlara dur deseler indirseler zaten sorun olmayacak asgari ucrette neli belli seviyeye kadar iner ya da ayni kalir millet rahat rahat yasar
Keşke ekmek hep 1 TL olsa, herkes rahat nefes alsa. Bir de Tadelle'nin bitteri efsane, bir dene ;)
Ahaha. Aklımda tamam. Teşekkür ederim.
Hemen gidip alıyım ben de😂
😄
Ben de çok seviyorum ya ama çok pahalilasti bir anda
Kalmışsa akşam bir daha alacağım. 😄
Bitirme hepsini bana da bırak 😂
: ) bitmeden yetiş
tamam :)
Teşekkür ederim
Üç tane daha aldım.
Afiyet olsun ben bulamadım 😂
Burada dolu daha
Garip ya
Bitter Karamcılar toplanınnn 😍 Şu fotoğrafı görünce direkt canım çikolata çekti, söylemeden geçemem 😋
Benim için kahve kapsülleri ve iyi filtre kahve 1 TL olsa hayat bayram olurdu 😂 Her içerik hazırlarken litreyle kahve gömüyorum, bütçeyi en çok o zorluyor. Bir de parfümler… Özellikle sevdiğim niş kokular 1 TL olsa stok yapıp evde raf dizerim resmen 😅
Sen böyle bitterciysen, senin için de kakao oranı yüksek tüm çikolatalar 1 TL olsun bence 🖤🍫
Cevap
15Cevap
Sigara..
Teşekkürler.
Salı günü bitiyor indirimi haberiniz olsun kjgfjd
Teşekkürler : )
Ekmek. Ekmeğin 1 TL olduğu yıllar hayat daha güzeldi sanki.
Daha güzeldi.
Çikolata diyeyim her gün belki 1 kilo alıyorum 🤭🤣
Teşekkürler 🙏
Parfümlerin ve kitapların 1 TL olmasını isterdim
Harikasın.
Benzin 1 lira olsun motorla yol yapiyim rahat rahat
Teşekkürler
Bir milyoncu amcalar vardı şimdi ne yapıyorlar acaba
Atlarına binip çekip gittiler
Hayır , karam ve milkin fiyatı olsun birde çilekli süt gjdjdjdkdkdk
gjdjdjdkdkdk
Shshdhdhhd nolmuş ne var jfjfnf
jfjfnf
Tamam yeter gidiyorum ben🧚🏻🧚🏻😂
Mercedes 1 tl olsun
Su 1 tl olsun
Lahmacun 1 tl olsun
Cikolata 1 tl olsun
Cips 1.25 tl olsun
Kitap, kalem, defter ve hayvan yemi
Teşekkürler
Bitter çikolataa, hemen alıyorum.
Bir aylık soruyu nereden buldun 😀
Adaletin, o bile parayla
Ah be
Bime gidebildiğimde biraz patates alabiliyorum
Teşekkürler
Bluetooth kulaklık lazım oyun içinde spor içinde
Teşekkürler
Ayy en sevdiğim 🥰hani bana...
: ) kahve senden mi?
🍫🍫
Muayene ücretlerinin.
Cevap için teşekkürler, geçmiş olsun.
Aa sağol gidip alayım 1 tl değilde çoğu şey ucuzlasın her şey değerinin çok üstünde satılıyor
benz, in tabiki
Teşekkürler
her şeyin
Harika
Kahvenin
Teşekkürler
Arabalar :D
Teşekkürlerrrrr
Ketçaplı cips
Iyy
Oksijenin
Teşekkürler
Benzin ⛽️
Teşekkürler
Araba
Teşekkürler
Bumu 39 lira
Evet.
Dün bimde göremedim
Bizim mahallede daha bir sürü var. Bugün belki yine alırım. Her mağazada değildir belki.
Dün mü aldın ben dün baktım yaaaaaa gidip bakacağım yoksa bütün hepsini bana kargolayacaksın djdjdjf
djdjdjf
Daha çok vardı rafta. 😃
Kandırdın beni yok paketini bile bılamadım
Dedim ya her mağazada olmayabilir diye.
Döner
Teşekkür ederim
Brownie intense
Ciplerin
Teşekkürler
Mazot ve benzin
Sigara.
Tavuk dürüm
keşke sigara
Benzin 😂
Probis in
Teşekkürler
Altının
Teşekkürler
Çikolata jelibon
Teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?