Sürekli çıkan ağız içi yaraları neden olur ya sürekli biseyler çıkıyor yanagimin iç kieminda çıkan yara yüzünden uzaninca yanagim acıyo uyuyamıyorum sürekli yenilenen yaralar normal mi
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Sağlık konusunda 4,1b cevap paylaştı.
4 aySürekli tekrarbediyiraa altta yatan bir sağlık probleminin göstergesi olabilir. Bağışıklık sistemi zayıflığı, vitamin eksiklikleri, stres, hormonal değişimler veya sindirim sistemi hastalıkları temel nedenleri ama en çok öne çıkan vitamin eksikliği ve ummin sistemin zayiflamasidir
010 Yorumla
Soran4 ayKilo kaybı sorusuna cvp vermistiniz o soruyu da ben sormuştum bide bu vardı tabi
- 4 ay
Heeee endişe etmemek ama ciddiye almak lazım... Hastalığın küçüğü olmaz
Soran4 ayBende kendimi iyi hissetmiyorum ki zaten
- 4 ay
Allah kolaylık versin önce bı kan tahlili ile başlayın kapsamlı bir tahlil
Soran4 aySaol 😊
- 4 ay
Artık kolay ulaşılabilen şeyler bunlar sağlık ocağında bile 30 a yakın kan testi bakılabiliyor
Soran4 ayBizim sağlık ocağında d vitamini ne bile bakılmıyor 😁hastaneye gittim öğrenmek için
- 4 ay
D vitamini hiçbir sağlık ocağında bakılmıyor onun kiti biraz değişik ona hastane ya da ileri laboratuvar lazim
Soran4 ayBenim baya düşüktü geçen sene kemik ağrısı saç dökülmesi ve ellerde döküntü yapmıştı neyse ki vitamini kullanınca geçti şükür şu an öyle sorunlarım yok ama troitlerim hızlı çalışıyor gibi hissediyorum ama test te normal çıkıyor troitler
- 4 ay
Teste güven fazla düşünme hatta hiç düşünme
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
10Cevap
4 ayvitamin ve mineral eksikliği olabilir. dr en doğru seçim.
03 Yorumla
Soran4 ayPsikolojim Dr a gidecek kadar iyi değil
- 4 ay
Buradan ne yazık ki test yapamayız ama :)
Soran4 ay😕
- Sağlık konusunda 323 cevap paylaştı.
4 ayAğız hariç dil üzerinde yaralar var ise vitamin eksikliğinden kaynaklanır
01 Yorumla
Soran4 ayHayır dil de yok ağız içi
- Sağlık konusunda 529 cevap paylaştı.
4 aySağlık ocağından randevu al vitamin değerlerini ölçtür muhtemelen b12 ve demir eksikliğin var
08 Yorumla
Soran4 ayVardı zaten vitamin verdiler ama kullanmamıştım
- 4 ay
Ağız yaraları ondan kaynaklı oluyor sen git ama mutlaka git gitmeden ilaç falan kullanma b12 neysede demir ihtiyacın yoksa almak zararlı çünkü
Soran4 ayBen dr verse bile ilaç kullnmayi sevmeyen biriyim kendi kafama göre hiç kullanmam
- 4 ay
Vitamin kullanmak lazım ya yoksa böyle küçük rahatsiz edici yaralar oluyor hep
Soran4 ayBaşka hastalık belirtisi olmasında
- 4 ay
Yok %90 b12 diyorum ben sen bi test yap belli olur zaten
Soran4 ayTeşekkür ederim
- 4 ay
Rica ederim
Gizli Üye(36-45)4 ayBağışıklık sistemi düştüğünde olur genelde uyarılar. Bir kan tahlili verip vitamin değerlerinizi ölçtürmenizi tavsiye ederim.
0167 Yorumla
Soran4 ayDaha önce d vitamini eksikliği vardı d vitamini kullandim de sonra B12 kansızlık çıktı ama vitamin kullanmadım bundan olabilir mi 3 hafta önce bayıldım bugün de bayilicak gibi oldum da daha önce epilepsi geçmişim var geçmişti ama onla alakalı değil bence
Cevap sahibi4 ayYok onlarla alakalı değil dediğim gibi yine vitamin değerleriniz düşmüş olabilir. Son zamanlarda bir hastalık geçirdiniz mi peki onda da vücudun bağışıklığı düşer. Bayılma neyden oldu peki onunla ilgili hiç doktora gittiniz mi?
Soran4 ayDediğim gibi daha önce epilepsi den dolayı bayilirdm ama o farklıydı bu seferki başka oluyor
Cevap sahibi4 ayMutlaka bir doktora görün lütfen. Şimdi bayılmanın çeşitli nedenleri olabilir bakın Vertigo olabilir, epilepsi'den dolayı bir şeyler tetikleniyor olabilir. Ama bundan eminim vücuda bağışıklık sisteminiz düşmüş sebebini bilmek lazım.
Soran4 ayStres ten de olabilir mi
Cevap sahibi4 ayTabii ki olur stresle yapar onu. Bakın onu iyi hatırladınız Çünkü ben stres olduğum zaman ağzımda bayağı bir yara çıkar. Son günlerde çok fazla stres yaptınız mı?
Soran4 ayOldukça yaptım hemde beynim dalgalanıyor gibi bayilcak gibi oluyorum
Cevap sahibi4 ayBüyük ihtimal stres. Bayağı stres yapmışsınız ve gördüğüm kadarıyla bu sizi çok fazla etkilemiş. Ama bununla başa çıkmanız lazım hani şu anda sizi bu kadar düşündüren şeyin ne olduğunu bilmiyorum dediğim gibi bununla bir şekilde başa çıkmanız lazım.
Soran4 ayÇok zor
Cevap sahibi4 ayHani dediğim gibi şu anda ne olduğunu bilmediğim için bir şey de diyemiyorum Ama bu şekilde sizi daha çok zarar veriyor. Bununla başa çıkmanız lazım kendinizi zaman ayırmanız lazım. İnanın bu şekilde daha da kötü olacak. Psikolojik olarak kendinizi çok mu kötü hissediyorsunuz?
Soran4 ayEvet :(
Cevap sahibi4 ayHayat bazen iyisiyle kötüsüyle üst üste geliyor, insanın omzuna beklemediği ağırlıklar bırakıyor. Zihnin yorulunca beden de bunu bir şekilde anlatıyor. Her şeyle tek başına baş etmek zorunda değilsin; anlatmak istersen de, sadece sessizce toparlanmak istersen de bu çok anlaşılır. Umarım bu zorlayan dönem yavaş yavaş hafifler ve kendine nefes alacak alanlar açılır.
Soran4 ayEtrafımda anlayışlı insan olmayınca anlatacak kimse de olmuyor
Cevap sahibi4 ayBunu hissetmen çok anlaşılır… insanın etrafında kimse olmayınca içindekiler de büyüyor. Şunu bilmeni isterim; her şeyi anlatmak zorunda değilsin ama istersen seni dinleyecek biri var🙏. Bazen sadece birinin orada olduğunu bilmek bile biraz olsun hafifletiyor.”
Soran4 ayTeşekkür ederim 🌹
Cevap sahibi4 ayRica ederim 🙏 inanın hiçbir şey sizden ve sağlığınızdan değerli değil bunu unutmayın lütfen..
Soran4 ay😢🌹
Cevap sahibi4 aySohbet için teşekkür ederim dediğim gibi ne zaman anlatmak isterseniz ben burada olacağım. Lütfen yine de en kısa zamanda doktora gidin 🙏💐
Soran4 ayBişey daha sormak istiyorum da şu an çenemin yan kenarında ön kısımda degil bı ağrı var elle dokununca ağrı artıyor ama şişlik falan yok acaba ağız içindeki yaranın ağrısı oraya vuruyor olabilirmi
Cevap sahibi4 ayYok Büyük ihtimal stresten dolayı akşamları uyurken dişlerinizi sıkıyor olabilirsiniz onun vermiş olduğu acıdır O büyük ihtimal. Şişlik olmaz ama böyle dokununca ağrı artıyor gibi olur. Ayrıca ağzın içindeki yara büyükse ve fazlaysa tabii ki o da yapar. Yani korkulacak bir şey yok 🙏
Soran4 ayÇenemin altında ağrı varda o yanağa uzaninca ağrı oluyo cenemin altında da hafif kızarıklık var ilk kez böyle oluyo ağız içinde yara çok çıkardı da ceneme ilk kez vuruyo
Cevap sahibi4 ayPeki ağız içindeki yaralar bayağı bir fazla ve bayağı bir yayılmış. Evde gargara varsa mutlaka gargara yapın. Dut şurubu varsa dut şurubu ile ağzımızı çalkalayabilirsiniz birazcık yakar ama çok çabuk iyileştirir
Soran4 ayOnunla ilgili değil ya yanagim acıyo ama boğazıma çenemin etrafına dokununca baya bı ağrı oluyo o aftlarla alakali değil gibi
Cevap sahibi4 ayNodül var mı hiç elinle kontrol ettin mi elinle bir kontrol et bakalım oralarda bir şişlik var mı küçük de olsa bir nodül var mı modül olabilir. tamam şimdi daha iyi anladım ne demek istediğini
Soran4 ayYa dıştan görünen bişey yok gibi ama dokununca acı hissediyorum sanki küçük bı şişlik var gibi eminde değilim
Cevap sahibi4 ayİçten de olabilir o yüzden sordum. Ama bir şey diyeceğim sana mutlaka bir doktora görünmen lazım. Kötü bir şey yoktur ama en azından ne olduğunu bilirsin
Soran4 ayAyna karşısında baktm da boğazıma dokununca hem çok acı verdi hemde biraz şişlik var gibi içten kizarmista orası anlamadm
Cevap sahibi4 ayİşte dedim ya sana nodül vardır. Merak etme kötü bir şey değil şişlik olur arada da bir ağrı yapar. Özellikle dokunduğun zamanlarda. Ne zamandan beri var
Soran4 ayAğız içindeki yara 2 gündür var ama ağrı bugün başladı bu şekilde agrimiyordu
Cevap sahibi4 ayTamam birkaç gün kontrol et bakalım Ağrı daha da artacak mı. Normalde yaraların 3-4 güne kadar iyileşmesi ve ağrının da azalması lazım.
Soran4 ayGeçerse sorun yapacak bişey değildir ama artarsa ya da aynı şekilde kalırsa Dr Luk bişey midir bide ben 1 yıldır baya istahsizim zorlamasalar agzma kahve çikolata dışında bişey surmucem o yüzden baya eridim yüzüm kaşık kadar kaldı 40 tm en son belki 39 olmusumdur
Cevap sahibi4 ayAnladığım kadarıyla bayağı bir Kendini bırakmışsın sen. Eğer iştahın kapalıysa ona göre vitamin ilaçları kullanmam lazımdı onu da ihmal etmişsin. Şimdi bazen guatr da iştahsızlık yapar ona da gidip baktırman lazım. Benim görüşümü soracak olursan hiç bekleme bir kulak burun boğazcıya git bakalım doktor ne diyecek.
Soran4 ayEvet öyle oldu cidden bı ara d vitamini kullandim oda ellerim berbat durumdaydı bebek gibi ellerm kırışık olmuştu derisi soyuluyo pul pul dökülüyor şu saclarm dökülüyordu meğerse d vitamini eksikliğim çok ciddi derece düşükmus kullanınca eski halime döndümde şimdi de bu ağrı çıktı başıma
Cevap sahibi4 ayVitamin ilaçlarını kullanmaya devam et ve lütfen en kısa sürede bir KBB dan randevu al. Sonucu da bana mutlaka bildir ama en kısa zamanda bak kötü bir şey yok bundan emin olabilirsin korkma ama en azından ne olduğunu bilelim belki de bir rahatsızlığın var o yüzden iştahın kapalı.
Soran4 ayburada olursan ve hastaneye gidersem haber vericem çok teşekkür ederim 🌹
Cevap sahibi4 ayBurada olurum ben Sen buradan yaz okurum ben merak ettim Gerçekten ne olduğunu 🙏 gidersem demez misin lütfen git
Soran4 ayHenüz hastaneye gitmedim ama o şişliği anneme de gösterdim belki kuruntu yapiyorumdur diye ama annemde bakınca küçük küçük şişlikler var dedi ama diş kökünden dedi galiba geçer falan dedi ağrısı hala var ama
Cevap sahibi4 ayBurada olabilir dediğim gibi ben sana 2-3 gün bekle baktın ağrılar geçmiyor hatta artıyor mutlaka bir doktora görün. Dişlerinde çürüme var mı peki
Soran4 ayHayır hiç ağrı bile yok ki
Cevap sahibi4 ayO zaman dişlerden değildir. Ben hala nodül olduğunu düşünüyorum..
Soran4 ayYa bişey daha oldu bugün temizlik yaparken eğilip kalktım o an uzunca bı kalbim kuş gibi atmaya başladı hemen geçmedi o çene tarafında da bı kaç sivilce gibi biseyler çıkmis zaten damarlarla alakalı olabilirmi
Cevap sahibi4 ayYok hayır onunla kesinlikle bir alakası yoktur. Çok ona doğru eğildiğin için belki de başın dönmüş olabilir o anda denge kaybı yaşadığın için panik yapmış olabilirsin. Kalp çarpıntısının onunla bir alakası yoktur arada çarpıntı olabilir bunda herhangi bir sıkıntı yok.
Soran4 ayHm korktum bı an ya
Cevap sahibi4 ayYok yok korkma bazen çarpıntı olabilir dediğim gibi bu bir sıkıntı olduğunu göstermez 🙂
Soran4 ayİlk kez oldu daha önce yaşadım böyle seylerde bu tarz çarpıntı ilk kez oldu başını agrittim seninde ya mesleğiniz sağlıkla ilgilimi acaba
Cevap sahibi4 ayYok yok başımı artacağınız bir şey yok olur mu öyle şey insanız bazen birbirimizin görüşüne ihtiyaç duyabiliyoruz. Ben beden eğitimi öğretmeniyim Ama genelde sağlıkla ilgili çoğu şeyi bilirim 🙂 rahat olun hiçbir şey yok
Soran4 ayYa ne güzel rahat olmasam bu kadar yazamazdim heralde :)
Cevap sahibi4 ayİstediğin gibi yazabilirsin hiçbir şekilde sorun yok 🙂 kafana takılan bir şey olursa söylemen yeterli. Ama kendi kendini sakinleştir bir şey olduğu zaman hemen panik yapma. Bazen başımızda dönebilir kalbimizde çarpabilir bu bizde bir sorun olduğunu göstermez
Soran4 ayDoğru söylüyorsun da ben panik atak yapan biriyim biraz sende istedgin zaman yazabilirsin
Cevap sahibi4 ayHiçbir şekilde panik yapacak bir durum yok ve bak panik atak geçmeyecek Bir rahatsızlık değil. İnan Ablam da vardı hatta panik atak yaptığı zaman kimseyi yanında istemezdi ve şu anda çok çok iyi geçiyor kendi kendini sakinleştireceksin 🙂
Soran4 ayÇok zor ya
Cevap sahibi4 ayTabiki çok zor Ben ne kadar destek olursam bu dünyada başkası ne kadar destek olursa olsun burada her şeyi sende biter 🙂 yani bir sıkıntı olduğu zaman hemen kötü düşünme Ben de bir hastalık mı ya da bir şey mi oldu diye düşünme Emin ol bu herkesle oluyor normal şeyler
Soran4 ayEvet zaten korkumdan değilde ne olduğunu bilme merakindan böyle didikliyorum yoksa hastalık herkesin başına gelebilir ya bide ağzımın içini tekrar kontrol ettim de dediğim gibi küçük bı beyaz iltihabı görünen bı yara var içerde yanak kısmında bide az kenarında baya deri soyulmuş gibi yanık görüntüsü var ağzımda acaba şişlik bundan mı kaynaklaniyo
Cevap sahibi4 ayO da yapar bak ağız içindeki küçücük yara bile onu zaten aft deniyor aft bayağı bir ağır yapar yanağı da vurur boğaza da vurur Ama dediğim gibi 3-4 gün sonra o yavaş yavaş sönmeye başlar. Bütün ağrıların kaynakları onlar. Birkaç gün bir bekle panik yapma ama gargara yap evde gargara Yoksa da tuzlu suyla gargara yapabilirsin. Birazcık yakar ama geçer
Soran4 ayGeçmezse başka şeylerden şüphelenmeliym dimi
Cevap sahibi4 ayGeçmezse bakarız şu anda güzel düşünelim mi🙂
Soran4 ayOlur, 😊
Cevap sahibi4 aySöz mü peki 🙂 şu anda güzel düşüneceğiz.
Soran4 ayEvet ama son bişey daha soylim aklıma takılmasın yaranın olduğu yer ve şişliğin olduğu yer birbirine yakın değil şişlik biraz solda ve gidimda gibi iki ayrı yerde gibi hem çene hizasında var hemde orada ağrı ve şişlik
Cevap sahibi4 ayAft Ağrı da yapar şişlik de yapar dediğim gibi 3-4 gün sabredeceksin ondan sonrasına birlikte bakacağız. Lütfen bana güven bu konuda
Soran4 ayPeki güveniyorum bı kaç gün bende kontrol edeyim duruma göre hastaneye giderim
Cevap sahibi4 ayTamam birkaç gün durumu kontrol et bak bakayım ağır olacak mı Ama gargara yapmayı kesinlikle unutmuyorsun bak
Soran4 ayTamamdır anlaştık
Cevap sahibi4 ayHaber ver arada merak ederim 🙂
Soran4 ayOlur tabiki sende yazabilirsin istediğin zaman
Cevap sahibi4 ayTeşekkür ederim yazarım bende 🙂 burdan görüşürüz
Soran4 ayHer zaman 😊
Cevap sahibi4 ayAnlaştık o halde 🙂 bugün iyisin dimi
Soran4 ayBende günlerdir geçmek bilmeyen sinirlilik hali dalgınlık falan vardı onlar şu an yok gibi ama az önce yine carpintim oldu ağrı devam ayni şekilde
Cevap sahibi4 ayArada olabilir ona alışacak dediğim gibi sana önemli olan sürekli olmaması arka arkaya olmaması
Soran4 ayO zaman genel olarak iyi sayılırım
Soran4 aySizi sormalı
Cevap sahibi4 ayYok yok bir sıkıntı yok arada dediğim o şeyler olur Ben de iyiyim fena değil işte yağmur yağıyor yağmurda yürüyüşe çıktim🙂
Soran4 ayburada yağmur yok tam bı yaz havası şu an dün daha güzeldi gece yağış olmuş heralde ama şu an güzel
Cevap sahibi4 ayNe güzel normalde burada da hava çok kötü olmaz da bugün yağmurlu. Siz Peki bugün hiç çıktınız mi dışarı
Soran4 ayHayır hiç çıkmadım evdeyim genelde bu aralar zateneve kapandım
Cevap sahibi4 ayAma evde kalarak kendinizi daha çok dinlersiniz bu olmaz ki
Soran4 ayBen ev de vakit geçirmeyi çok seviyorum ama
Cevap sahibi4 ayTamam ben de aynı fikirdeyim evde vakit geçirmeyi çok severim Ama arada bir hava alma gerçekten insana çok iyi geliyor 🙂
Soran4 ayBiliyorum çıkarım belki yarın ama şu an evde durmak daha iyi gibi baş dönmem oluyor da yere düşüp kalmim ya. Aslında ben bu konuya böyle takilmazdim ama 2 yıl önce halam da lenfoma oldu onun boynu omuzları falan şişmişti başka şikayetleri nelerdi bilmiyorum ama tedavi oldu iyileşti ordan takıldı kafama
Cevap sahibi4 ayYok yok kafana takılmasın kötü düşünmemek lazım. Bak sen şu anda en kötüsünü düşündüğün zaman psikolojik olarak kendini daha da kötüyüm hissedersin. En kötüsünü düşünmemek lazım dediğim gibi sana bak normal benim de günde 2-3 defa baş dönmem oluyor. Ama ben de Vertigo çıktı o yüzden normal yani dediğim gibi bir insanın birkaç defa başı dönüyorsa illaki bir sıkıntı olduğu anlamına gelmeyeyim. Güzel düşünür müsün lütfen 🙂
Soran4 ayPozitif düşünen insan ödülü alman lazım 😄
Cevap sahibi4 ay🙂 ama negatif düşündüğün zaman bütün her şeyi üst üste gelir emin ol. Eğer psikolojini kendi kendine bozarsan her gün kendini dinlemeye devam edersin ve her gün vücudunun bir yerinin ağırdığını fark edersin. Kendini çok dinlemeyeceksin bazen akışına bırakmak lazım 🙂 senin herhalde aynı yerde olsak var ya seni zorla dışarı çıkartırdım her derdimi yürü bir çay içmeye gidiyoruz 😂
Soran4 ayAyy ben kahveciym çay icmem Pek
Cevap sahibi4 ayBen de kahveciyim normalde 🙂 bugün çok fazla içince aklıma direkt çay geldi. Siz kahve isteyin kahve de içiririm Ben hanımefendi Yeter ki çıkın 🙂
Soran4 ayYa çok cana yakın çok iyisiniz teşekkür ederim 🌹
Cevap sahibi4 ayRica ederim Teşekkür ederim Bu şekilde düşündüğünüz için 🙏🙂 bu beni çok mutlu etti, insanız bazen birbirimize ihtiyaç duyabiliyoruz.
Soran4 ay🌹♥️
Cevap sahibi4 ay🙂🧡☕ benden size güzel bir kahve
Soran4 ayCanım da kahve cekiyodu teşekkür ederim 😄
Cevap sahibi4 ayRica ederim O halde kahveler hazır 🙂 yanında çikolata ister misiniz hanımefendi?
Soran4 ayBitter olucaksa neden olmasın
Cevap sahibi4 ayBitter en sevdiğim çikolatadır 🙂 ve evimde her zaman olan şeylerden biri.
Soran4 ayBenim de öyle hiç eksik etmem bitterli olan herşeyi seviyorum
Cevap sahibi4 ayBen de öyle çikolata illaki hayatımın her anında olacak. Okulda dolabımda da var stok ettim🙂
Soran4 aySen bensin 😁insanlar kışlık erzak stoğu yapar ben bitter çikolata
Cevap sahibi4 ay🙂 aynen öyle. Mesela bazen toptancı geliyor Bizim kantine eşya getiriyor toptancıdan Ben de kutu kutu çikolata alıyorum.
Soran4 ayAyy her eve lazım senden sjsjs
Cevap sahibi4 ay🙂 teşekkür ederim. İnan çok seviyorum. Hani bir de ben de şu mantık vardır canım akşamları bir şey istediği zaman isterim ki o şey evimde olsun. O yüzden bazı şeyleri beklemeden giderim alışverişimi yaparım.
Soran4 ayBizde öyleyiz kardeslerm ben. Bide kruvasan 🥐 hastasıyım ama öyle cafelerde deilde marketlerde satılan varya bayılıyorum tadına ondan da yerim
Cevap sahibi4 ayKruvasanı ısıtıyor musun peki? 🙂 Eğer ısıtıyorsan Bu konuda da zevkimiz aynıdır. Yok yok ben de kafelerde yine hiç sevmiyorum.
Cevap sahibi4 ayTabi birfe suffle 😉
Soran4 aySuffle hiç sevmem ya valla ısıtarak hiç denemedim de içindeki çikolatanin alışkanlığına bayılıyorum ben
Cevap sahibi4 ayİşte bir de ısıtarak bir dene İnan ki muhteşem oluyor 🙂 dene ondan sonra da deneyimini mutlaka benimle paylaş. Ama benim favori bisküvi de vardır çokoprens
Soran4 ayBen cokoprens gibi şeyleri yemeyi tercih etmiyorum hazır zayıflamisim kilo almim diye dikkat ediyorum ama vazgeçemediğim şeyler arasnda sade türk kahvesi çikolata ve bitter çikolata var ha bide biscolata mood var bayılıyorum kendisine
Cevap sahibi4 ayBiscolata O da çok güzel onu da çok severim. Ben ne yesem yiyeyim kilo almıyorum. Boyum 1.85 kilom da her zaman 80 🙂 bu değişmiyor
Soran4 ayBedencisiniz ya hareketlisinizdr ondandır maşallah boyda boy 😄
Cevap sahibi4 ayTeşekkür ederim 🙂 belki de sürekli hareket halinde olduğum içindir. Spor yapmayı çok seviyorum.
Soran4 ayBen ortaokula gitrgm dönem çok severdim basketbol voleybol falan ama sonradan okulu bırakınca onlarda çıktı hayatmdan boyda o kadar uzamadi shsj
Cevap sahibi4 ayKeşke devam etseydin spor gerçekten insanı iyi hissettiriyor.🙂 Boyun kaç bu arada merak ettim tabii söylemeyebilirsin
Soran4 ayAyy neden söylemim ne var bunda boyum 155 kilom önceden en fazla kilom hatta 63 tü sonra 56 karı gördüm ama 1 buçuk yıldır 39 a düştüm en son 40 olmuştum ama şu an yine 39 a düştüm gibi
Cevap sahibi4 ay🙂 bayağı bir kilo vermişsin ama Nasıl becerdin bunu hani sporu bıraktım dedin nasıl verebildin. Bence boyuna göre kilon da çok iyi fiziğin bence iyi güzel bu şekilde.
Soran4 ayİsteyerek sporla vermedm ki istahszlik yüzünden oldu yüzüm tombiş ti bı deri bı kemik kaldi
Cevap sahibi4 ayAma işte bu şekilde kilo vermek senin için çok doğru değil. Ne zamandan beri iştahsızlık var ve iştahsızlık dediğin mesele nasıl oluyor günde kaç öğün yemek yiyorsun?
Soran4 ay1 yıldır var geçen sene Ramazan ayından beri başladı ve ramazan ayında hiç yiyemiyodum midem sisiyodu tokluk hissi oluyodu hemen şu an ailem zorladı yine yiyorum ama yine az la tıka basa doyuyorum sabah aksam bazen öğlenleri de yiyorum ama bazen kahve çikolata ve kruvasan ile ogleni geçiriyorm
Cevap sahibi4 ayAma o zaman lütfen kahveyi ve kruvasanı biraz azalt daha sağlıklı şeyler yemeye çalış. Büyük ihtimal yemediğin için miden küçülmüştür artık bilgi lokma bir şey yesen bile her zaman tokluk hissi yaşıyorsundur. İşte bunu da abur cuburla değil sağlıklı besinlerle harca lütfen.
Soran4 ayAbur cubur sadece çikolata kahve ve kruvasan onun haricinde hiç bişey yemiyorum ki daha önce hiç yiyemiyodum saçlarım avuç avuç dökülüyodu çünkü yumurta beyaz ekmek falan yoğurt agzma sürmüyordm ama artık onlaru yemeye başladığımdan beri saclarm toparlandı ellerm kupkuru olmuştu düzeldi çok yiyemiyorum yine
Cevap sahibi4 ayTamam Çok yemesen bile şunu diyorum sana yararlı olacak besinleri al lütfen. Bak zaman zaman dışarı çık yürüyüş yap hava al Emin ol bu sana çok iyi gelecektir. Temiz havanın yürüyüşün insanı gerçekten mutlu ettiğini bil. 🙂
Soran4 ayBilmezmiym uzun zamandır cikmiyodm gecen gün kardeşimle çıktık hem alışveriş yapalım dedik hem de bu kahve içtik o kadar iyi geldiki alışveriş i bile özlemişim, 😄
Cevap sahibi4 ayİşte bu kadar kendini mutlu edecek şeyleri yapacaksın ve inan bunları yaptıktan sonra kendini de dinlemeyeceksin 🙂 bak en güzel özelliğim budur mesela şu anda bak evde oturuyorum çayımı yaptım çay içeceğim ama canım dışarıya mı çıkmak istedi İnan bir saniye bile düşünmem ve çıkarım.
Soran4 ayYanlız mı yaşıyorsunuz ki
Cevap sahibi4 ayEvet ben yalnız yaşıyorum 🙂 ailem hep buralarda oturuyor ama herkes kendi evinde
Soran4 ayBen ailem le. Yaşıyorum ve bazen güzel yanları varsa da biraz sıkıntı oluyo ama yine de güzel
Cevap sahibi4 ayTabii ki aile ile yaşamak güzel ben de ailemle yaşıyordum sonra kendi evime çıkayım dedim. Mesela bazen gidip annemle babamla kalıyorum tabii ki ama hani kendi evin olduğu zaman kendi özel alanının olduğu zaman bu biraz daha güzel oluyor
Soran4 ayAile evinde özel alan olmuyor 😁😁😂
Cevap sahibi4 ayEvet maalesef bir tek aile evinde zaten o sıkıntı 🙂 hani diğer şeyler için gerçekten güzel sohbet ediyorsun birlikte zaman geçiriyorsun Ama dediğim gibi özel alanım olduğu için Gerçekten mutluyum. Şu an mesela kendi evimdeyim kahvemi yaptım biraz önce şimdi çayımı yaptım televizyonumu açtım istedigimi yapıyorum🙂
Soran4 ayMisss
Cevap sahibi4 ayAynen öyle 🙂 hani mesela arkadaşlarım gelmek istiyor bazen yanıma sohbet etmek için daha rahat oluyorum işte kendi evimde aile evinde olduğu zaman bu gibi şeyleri yapamıyorsun
Soran4 aySırf bu yüzden arkadas ortamım yok hani oluyo ama bı zaman sonra mesafe koymak zorunda kaliyosn istdgm gibi sohbet edemiyorm vs
Cevap sahibi4 ayEvet işte hani tamam ailen mesela arkadaşlarım geldiği zaman gerçekten hiçbir şey demez ama kendi özel giyerim olduğu zaman istediğim gibi yanıma gelirler sohbet ederiz birbirimizi dinleriz dediğim gibi ya o çok farklı bir olay bir de insanın kendini Özgür hissetmesi çok güzel
Soran4 ayNe mutlu sana
Cevap sahibi4 ayTeşekkür ederim 🙂🙏 Bu arada kahveyi yaptırdın bana çikolatayı da hazırladın gelmedin bak 😉
Soran4 ayYemiş ve içmiş kadar oldum eline sağlık teşekkür ederim 😄
Cevap sahibi4 ayRica ederim hanımefendi 🙂 Bu arada nerede yaşıyorsun diye sorsam çok mu özele girmiş olurum. Hani özellikle sorularımız seçerek sormak istiyorum seni zor durumda bırakmamak için 🙏
Soran4 ayİstanbul da siz 😊
Cevap sahibi4 ayBende Mersin'deyim 🙂
Soran4 ayHm güzelmiş yaşınız kaç
Cevap sahibi4 ay42 ya sizin 🙂
Soran4 ay33
Cevap sahibi4 ayBilmiyorum hiç geldiğiniz zaman mı Mersin çok güzeldir. Sanırım Denizi olduğu bambaşka. Ve ben gerçekten Denizi olmayan yerde Çok Zor yaparım herhalde 🙂
Cevap sahibi4 ayBu arada çalışıyor musunuz sormuş muydun?
Soran4 ayYok çalışmıyorm hiç görmedim öyle dedim işte güzel diye 😄
Cevap sahibi4 ayMersin çok güzel bir yerdir çevre olsun deniz olsun insanlar olsun 🙂 İstanbul'a arada bir geliyorum da çok büyük ya çok kalabalık beni hiç sarmıyor 😂
Soran4 ayBende küçük yerleri seviyorum ama nasip şu an burdayiz buranın sahilleri güzel kafeleri falan ben çok severim
Cevap sahibi4 ayTabii ki İstanbul'u çok gezdim gerçekten kafeleri güzel sahili çok güzel çok beğendim Evet gezilecek bir şehir ama yaşanacak bir şehir mi desen bana göre değil. Mersin o konuda iyidir bak kıyısı da güzel denizi de güzel
Soran4 ayHayalindeki yerde olamiyosan olduğun yerde mutlu olmayı biliceksin😄
Cevap sahibi4 ay🙂 bak bu çok iyiydi çok beğendim bu sözü. Peki sen hayalindeki yerde misin yoksa mutlu olduğun yerde mi 😉
Soran4 ayNe hayalimdeki yer ne mutlu olduğum yer ama ailemleyim önemli olan bu o yüzden mutlu olmaya çalışıyorum
Cevap sahibi4 ayÖnemli olan mutlu olacak bir neden bulabilmektir bu hayatta siz de ailenizle olduğunuz için mutlusunuz bu gerçekten çok önemli. Sırf ailemden uzak olmayayım diye onları yakın yer tuttum, bizimkiler karşı binada oturuyor balkona çıktığımız zaman el sallıyorum. Aile gerçekten çok önemli
Soran4 ayBende o yüzden şükrediyorum Allah'a. Coksukur beraberiz iyiyiz. Bazen yanlız kalmak istiyorum ama oda zor biraz
Cevap sahibi4 ayİşte dediğim gibi bazen insan Gerçekten yalnız kalmak istiyor işte aslında özel alan dediğim kuzum şükür sevdiklerimiz yanımızda ya önemli olan gerçekten sağlık her şeyden önemli. Peki mesela hiç gideceğiniz kalacağınız bir arkadaşınız yok mu İstanbul'da Kafa dinlemek için
Soran4 ayYok bizimkiler o konuda kısıtlayıcı karşı çıkan insanlar o yüzden arkadaş çevresi edinmiyorm ailm iyi ama rahat şekilde arkadaş ortamında olamicsgm için eve bağlandım özel bı hayatm bile yok
Cevap sahibi4 ayEmin olun işte en büyük sıkıntılardan biri de bu aile bu şekilde kısıtlayıcı olunca sürekli insan bir kısır döngü içerisine girer. Ne özel hayatınız olur Ne kendinize özel bir yaşantımız olur Bu da kendinizi bu şekilde çok dinlemenize sebep olur. Sonuç olarak Ne yaptığınızı bilecek bu yaştasınız özür dilerim ama sizi bu şekilde kısıtlamaları hiç doğru değil
Soran4 ayÖyle bende biliyorum ama yapacak bişey yok artık onların istediği gibi yaşıyorum ben yasadgm bazi şeyler yüzünden korku ve panik ten epilepsi oldum başlangıç olduğu için ilaç la geçti şükür tekrar nukseder diye çok korkuyorum
Cevap sahibi4 ayAma işte dediğim gibi bu şekilde onların istediği gibi yaşadığınız zaman evde kalıyorsunuz ve sürekli Kendi kendinizi dinliyorsunuz. Dediğim gibi farkında değiller ama size kötülük yapıyorlar şu an kendi ayaklarınızın üzerinde durmalısınız kendinize özel bir hayatınız olabilmeli. Bir insan sürekli aynı şeyleri yaptığı zaman ya da evde sürekli zaman geçirdiği zaman kendi kendini dinle en ufak bir şey de kendini kötüsün hisseder her şeyi kuruntu haline getirir
Soran4 ayVe içe kapanir insanlara karşı soğur vs
Cevap sahibi4 ayTabii ki öyle çok normal bu düşünsenizw farkında değiller sizin asosyal olmaniza sebep oluyorlar. Peki merak ettim size evlen diye baskı yapıyorlar mı
Soran4 ayAyy tam tersi evlenmek istedim onlarla konuştum bu konuyu bin pişman oldum evlenmek istedgm kişinin ailesi de onu başkası ile evlendirmis ama sonuç olarak seven insan başka kadına dokunmaz evlenmezdi o evlendi kızları da olmuş o yüzden sevgi aşk bunlar benim için yalan şeyler
Cevap sahibi4 aySeven insan tabii ki başka bir kadına dokunmaz demek ki sevgisi de kendi gibi yalanmış. Benim de çok uzun süreli bir ilişkim oldu her şeyi verdim her şeyi fazlasıyla verdim ama maalesef gereken değeri ve saygıyı göremeyince bitti.
Soran4 ayBizim aramizda sevgi vardı aşk vardı bunu belli ediyoduk ama her şey ailelerin karışması sonucu karman corman oldu oda başkasıyla zorla evlendrilmis ama sonuç olarak çocukları bile olmuş demek ki evlendrilmek yaramış kendisine
Cevap sahibi4 ayYa bir şey söyleyeyim mi bir erkek ailesi tarafından zorla başkasıyla evlendirilemez istese dimdik durur demek ki ailesinin eline bakıyor vasıfsız kusura bakma da ama öyle. E şimdi gelecek ailem beni zorla biriyle mi evlendirecek var mı böyle bir şey
Soran4 ayO zaten ailesinin sözünden cikamiyodu korkuyodu onlardan hatta hayal kurarken bile ailemle yasicaz bı sure derdi şimdi duydum ortak tanıdıklarımizdan ailesiyle yasamiyomus hatta onlardan uzakta başka şehirde yasiyomus kendi küçük çekirdek ailesiyle
Cevap sahibi4 ayBöyle tiplerden nefret ederim kusura bakma da eğer sana bu şekilde söyleyip başkasıyla başka yerde yaşıyorsa bil ki sana karşı hiçbir zaman dürüst olmamış. O yüzden İnan bana iyi ki böyle biriyle evlenmemiz
Soran4 ayEvet olacağı yokmuş demek ki kusura bakmıyorum ben onun için herşeyi göze aldım ama o ailelerin en ufak tartışmasında benden vazgeçip senesi dolmadan biriyle evlendi kizida begenmiyomus ailesi zorla evlendirmis ama ben sonuç odakliyim herzman evlendi ve beraber yaşıyorlar konu bitmiştir kızın tipi mipi kimi ilgilendirir önemli olan sevilmek el üstünde tutulması bilmek oda onu iyi biliyomus
Soran4 ayÖzelden yazabilirmisn konu özel oldu da burada devm etmeyelm
Cevap sahibi4 aySize bir şey söyleyeyim mi Gerçekten ben bunun bahane olduğunu düşünüyorum hala yok ailesi zorla evlendirmiş kesinlikle öyle bir şey yok kendisi istemiştir akla sıra vicdan yapıp size bu şekilde yani bana kalsa ben evlenmezdim de ailem ısrar etti inanın bana yalan. O yüzden düşünmeye bile değecek bir insan değil. Bir erkek sevgisine sahip çıkmıyorsa ailesinin lafıyla da birisiyle evleniyorsa zerre kadar kişiliği yoktur
Cevap sahibi4 ayEkliyorum şimdi
4 ayHastalığın aft yarası olarak geçiyor. Tuzlu bir karışım var eczanelerde satılıyor onu alırsan 2 güne geçiriyor. Vitamin eksikliği veya bağırsak düzensizliği sorunundan kaynaklanır
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)4 ayB vitamini eksikliği vardır ya da immün sistem bir rahatsızlık
01 Yorumla
Soran4 ayNe mesele
4 ayGenelde hangi yiyecekler yediğinde yara çıkıyor
06 Yorumla
Soran4 ayBilmiyorum hiç dikkat etmedim ama iştahsızlık var çok zayifm çikolata bile yesem oluyor
- 4 ay
Çok ciddi bir sorun kesinlikle gitmelisin
Soran4 ayNe olabilir ki
- 4 ay
Ağız içi iltihaplanma ama umarım ciddi bir sorun yoktur. Kanser gibi
Soran4 ayKanserden korkuyorum bnde ama bnde de kanser yoktur diye düşünüyorum
- 4 ay
Alerji etken olabilir, iltihaplanma olabilir yani bir uzmana görünsen daha iyi olur yani vakit kaybetmeden.
4 ayMikrop tann tabiki git
02 Yorumla
Soran4 ayDr a gitmeli miyim diye ben sormadım uygulama kendisi bu şekil paylaşıyor başka bı şey olamazmi hastalık belirtisi falan
- 4 ay
Mikrop kapmış büyük bir ihtimal
- Sağlık konusunda 311 cevap paylaştı.
4 aySürekli gargara kullan bişe kalmaz
00 Yorumla neden oluyor bilmek lazım yoksa sıkıntı yaşarsın
00 YorumlaVitamin eksikliği
00 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer