Dolgu ve kanal tedavisi yaptırdım ağzımı kapatınca acıyor normal mi?

Dişçiyr gittim 5 disim biri kanal tedavisi olmak üzere diğerleri de dolgu oldu bir dişim ağzımı kapattıgım zaman dislerim birbirine değdiğinde çok canım yanıyor ağzımı kapayamıyorum iki gün geçti ama hala aynı normalmidir acaba?
Dolgu ve kanal tedavisi yaptırdım ağzımı kapatınca acıyor normal mi?
Cevapla