Yas 27 hala evlenemedim?
5 ay sonra 28 e girecegim hala karsima duzgun istedigim gibi evlenebilcegim biri cikmadi evet evlenmek marifet degil ama bende artik karsima adam akilli biri ciksin istiyorum bir sey cikiyor olmuyor cevreme bakiyorum...
Yapay zeka saçmalığından size de gına geldi mi?
Her yerde yapay yapay yapay şeyler. Haberleri açıyorsun AI, YouTube giriyorsun o, herhangi bir yere bakıyorsun o. Hala o kadar gelişmediği halde her tarafı sarmış durumda. Sanki insanlık çok iyiydi, sosyaldi, birbirini...
Var mı arttıran?
@YoğurtluCikolataa ikizimleee 304.741 mesaj konuşmuşuz… Bu nasıl bir bağlılık ya? 😂Bu dostluk kolay kolay bulunmaz. 🤪🤍😎 Sizce bu kadar konuşmak normal mi yoksa biz manyak mıyız😂Siz en yakınınızla en çok ne ve ne...
Galatasaray 3 - Gençlerbirliği 2... Aslan ligin vasat takımlarından Gençlerbirliği'ni zorda olsa yendi! Maçı nasıl buldunuz?
Evet arkadașlar Galatasaray ligin vasat Gençlerbirliği'ni zorda olsa 3-2 yendi. Maçı nasıl buldunuz?
İstanbul Avrupa yakasında güzel bahçesi olan deniz kenarı cafe önerebilir misiniz?
Avrupa yakasında deniz kenarı ama yeşillikler içinde güzel cafe öneriniz var mı?
Babam öldü ve ölmeden önce beni görmek istemiş ama yetişemedim. Kendimi çok kötü hissediyorum. Hayal kırıklığına uğramış mıdır?
O köyde idi ben ise şehirde yaşıyorum. Bugün işteyken köydeki akrabamız aradı. Baban çok fenalaştı dedi seni görmek istiyor ölmeden dedi. Hemen işten izin aldim. Kocamla arabaya bindik hemen yola koyulduk. Köy araba ile 2...
Temizlik yaparken kendi kendinize konuşur musunuz?
Temizlik yaparken kendi kendinize konuşur musunuz? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Abiyle sinemaya gitmek çok mu abes?
Gidecek kimsem olmadığı için abime teklif ettim, o da kabul etti. Beraber sinemaya gideceğiz ama ne bileyim böyle de fazla acınası gibi oldum; sanki kimsem yok gibi... Acaba yanlış mı yaptım? Beraber hangi filme...
Beyler size bir şey soracağım hiç hiç kadın kıyafeti ya da femboy kıyafeti giyen var mı?
Beyler bir şey soracağım hiç kadın kıyafeti külotlu çorap tayt Etek külot zıbın elbise topuklu ayakkabı file çorabı diz üstü çorabı ne bileyim hiç giydinizmi giyen erkek var mı Erkek kardeşinize hiç giydirdiniz mi...
Evlilikte 10 yas farkı cok mu sizce erkek büyük bir cevre tepki gösteriyor yanına yakışmıyor diyorlar ne yapacam?
Nişanlandık ama cevre konusuyor kafaya takıyorum bende
Eskiden çok olgun adamlar vardı burada nerdeler?
Hep ergen dolu. Elma, kiraz desen bile sonu cinsel kelime ye gidiyor. Mide bulandırıcı. Eskiden sohbet edilebiliyordu şimdi 5. dakikada engel basmak zorunda kalıyorum. İğrenc
Bana gaming laptop önerir misiniz?
MASAÜSTÜ AL DEMEYİN!!! ÜNİVERSİTE OKUYORUM!!! AILE EVINDE DEGILIM YURTTAYIM SÜREKLİ YOLDAYIMteşekkğrler
Dünyaya bir daha gelsen yine eşinle evlenir miydin?
Ben deli miyim. 😁😁 https://www.youtube.com/embed/9RjAZhf8rgg
Boynun öpülmesinden en çok kimler zevk alır: kadınlar mı erkekler mi?
Merhaba! Boynun öpülmesinden en çok kimler zevk alır: kadınlar mı erkekler mi? @okey
Sokak dövüşünce kendimi nasıl geliştirebilirim?
arkadaşlar spora gitmeye imkanım yok bir de rica ediyorum boş yorum atmayın konu hakkında yardımcı olabilecek yorumlar atın
Arkadaş grubum sürekli beni eziyor ne yapmalıyım?
Çok zengin bir grup neyse arkadaşız ama küçük düşürerek arkadaşlık yapıyorlar küsmeli miyim
Sence 2026 asgari ücret kaç TL olmalı? Neden o rakamı düşünüyorsun?
2025’teki ekonomik şartlar, market fiyatları, kiralar ve alım gücünü düşündüğümüzde 2026 için asgari ücretin ne olması gerektiği çok tartışılıyor. Kimisi ‘30 bin altı imkânsız’ diyor, kimisi ‘zam yapsalar da fiyatlar...
Korku; sonradan öğrenilen bir duygu mudur yoksa doğuştan mı gelir?
Ne düşünüyorsunuz?
Sizce fazla içine kapanık olmaktan mi kaynaklı?
Yani ergenlik zamanlarını full içine kapanık geçirdim. İnsanların yaninda nasıl davranıp nasıl konuşulur bunu bilmiyorum. Acaba insanlardan izole olmaktan ötürü mü?
Bu neden olur surat asmaktan yüz kırışması olur mu?
Benim yüzüm kardeşime göre daha kırışık aramızda iki yaş var niye böyle?
Galatalsaray ilk yarı yenilirse 2. Yarı rakip takımın kırmızı kart görme oranı 1.4 bunun anlamını bilen var mı?
Normalde Avrupa'da bu oran 38.00 Her hafta aynı seneryo
Ablam kocami caldin diyo napcam?
Rüyasinda murat isminde erkekle evlenecegini duymus ama ben murat diye biriyle tanistim ve sevgilim oldu bunu duyunca o benim nasibim di o benim kocam olucakti sen caldin diyo napcam? Bu haller normal mi
Bu sizin olsa adını ne koyardınız?
Şok'ta gördüm. Belki de meyvelerle geldi bilmiyorum. Çıkarıp dışarıdaki üzüm asmasına bıraktım. Çok datluuu. Bir kaç foto reels: https://www.instagram.com/reel/DRXoASNDRCf/?igsh=MWdiYzJvdGdqcXl4eQ==
Eşim annesine bakmadığım için küfür etti?
Eşimin rahmetli annesi hastayken bakmadım çünkü benim görevim değildi. Ve kendisini de pek sevmezdim. 3 yıl sonra benim annem hastalandı. Ağır hasta değil ama her gün yemek götürüp evini temizliyorum. Eşim benim anneme...
Özgürlüğü kısıtlayan şey çevremiz midir, yoksa kendi sınırlarımız mı?
Bir adam, etrafına bakar: Yollar, duvarlar, duvarlar, diğer insanlar... her biri bir engel gibi görünür. Ama adımını attığında, en çok neyi hissettiğini fark eder. Aslında sınır, dışarıda değil, kendi zihninin içinde...
Kahve öneriniz var mı?
Marketlerdeki sagliksiz kahvelerden bahsetmiyorum böyle filtre kahve olabilir mesela ama makinem bozuldu direkt sıcak suyla karıştıracağım bir kahve istiyorum
İsim öneriniz var mı?
5. Çocuğuma hamileyim, evet biraz fazla. Erkek olucak, diğer erkek kardeşinin adı Arslan bunu da asrın koymak istiyorum ama eşim çok benzer o zaman isimleri başka bir şey bul diyor. Öneri bar mıdır.. doğuma kaldı 2 ay 😣
Üniversitede kendimi nasıl geliştirebilirim küçük şehirdeyim bölümüm ekonomi ikinci sınıfım şu an?
Ve yapabileceğim bence bir şey yok sadece derslere gidip geliyorum boşa mı okuyorum gidiyorum yani?
Savaştan önce destek sözü veren ABD değil miydi?
Başkasının lafıyla hareket edip pirince giderken evdeki bulgurdan olmak böyle bir şey..
Keşke seni tanımasaydım 😂 dediğiniz biri oldumu hiç?
Benim olmadı, her tanıdığım insan fırsat anlamında değerlendiririm peki ya siz?
Eşim para konusunda mu cimri mi?
İkimiz de çalışıyoruz çok şükür durumumuz iyi eşim altın biriktirmeyi sever keyfi harcama kolay kolay yapmaz bugün pizza yapalım dedim markete gittik pizza malzemesi bebek bezi birkac ıvır zıvır daha aldık iki bin lira...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer