- Kadın mı daha yalnızdır, erkek mi? Kimin yalnızlığı diğerininkini geçer?


Kadın yalnız kalmaz. Çıkar dışarı, arar arkadaşını, giderler bir yere.
Ama çıkın dışarı her yerde yalnız erkekleri görürsünüz, önünde de ya telefon ya da dizüstü bilgisayar.
Yalnızlık erkeğin hayatıdır.
Saygılar.
Estağfurullah biraderim, benden de..
Erkekler yaşar hatta yanlızlık erkekleri öldürür
erkekler yalnızdır.
Aksini iddia eden kadındır.
İki taraf da aynı yaşar aslında. Ama yalnızlık gizlenebilir. Erkekler bunu daha fazla tolere ediyormuş gibi gözükür.
Aynı yaşaması kimyasal olarak bile mümkün değil. Beyinlerimiz bile başka maddelerin etkisi altında gelişiyor.
Kişiden kişiye değişmesi ile cinsiyetler arası değişmesi alakasız durumlar.
Bence yalnızlıkta cinsiyetten çok, nasıl yetiştiğin ve duygularını nasıl yaşadığına bağlı 💔
Ama genel tabloya bakarsak, erkekler çoğu zaman duygusunu saklamaya şartlandırıldığı için, yalnızlığı daha derin ama daha sessiz yaşıyor. Kadınlar ise paylaşabildikleri için nefes alacak alan bulabiliyor. Yani yalnızlık herkeste acıtıyor ama erkeklerinki daha görünmez ve uzun sürebiliyor 🕯️
Cevap
12Cevap
İkisi de var, kadınlar erkeklerden daha fazladır diye düşünüyorum.
aslında kadınım diye kadın demiycem kadınların etrafında sürekli birileri olur ama erkek çogunlukla kovalayan tarafdır bu her erkek iççin değil harbi sevenler içindir yoksa erkekler aldatmaya daha meyiilidir üzüldü başka bi kadına gider kadınsa acısını iyileştirmeye bakar erkek üstünü örter böyle işte bence
Kadının yalnız oluşu erkeğin önüne geçer bence.
Erkek yalnızlığı bambaşka bir şeydir. Ucu bucağı yoktur. Kadınlar her türlü sosyalleşebilir.
Kesinlikle.
erkek yalnızdır. buna çözüm üretmek bizim sorumluluğumuz. kadınlar gibi sızlanamıyoruz.
👏👏👏
Ben yaşıyorum bilmem kadınları yaşar mı yaşamazdım ailemden başka da kimsem yok
Teşekkürler.
Rica ederim
Kim daha çok sevmiyorsa yalnızlığı o daha derin yaşar
Teşekkürler.
Şu yalnızlık sessizlik olayını tek seven benim galiba
Teşekkür ederim.
Erkekler olarak daha yalnızız
Gel de anlat.
Erkekler tabiki kadinlar sadece yakisikli 190 erkek bulamadigi icin yalnizim diyor fjfj
Bana haric herkese tesekkur etmis djfjfj
Cevabınız için teşekkür ederim. Bazen çok fazla yorum uyarısı gelince daha sonraya kalabiliyor. ☕🍫
Sorun degil djjd rica ederim
Derin olan herkes derin yaşar erkeği kadını yok
Teşekkürler
Kadın seçer, erkek mecbur kalır
Teşekkürler
Yalnızlık içimizde 🎈
Teşekkürler
Yalnızlığı derin yaşamaktan kasıt ne tam olarak?
Yalnızlık kadını mı erkeği mi daha çok tokatlar?
Kesinlikle. Kadın ne bilir yalnızlığı.
Bence erkekler
Bu işi biliyorsun.
Yalnızlığı gerçekten içten kırılmış insanlar Yaşar
Teşekkürler
İki taraf da yaşayabilir
Teşekkürler.
Kadını erkeği yok bence yanlızlık yanlızlıktir
Teşekkürler.
Erkekler duygularını çok bastırıyorlar.
Teşekkürler.
Yalnızlığın derinliği yok
Göstermeyen
Teşekkürler
Kadınlar
Cevabınız için teşekkür ediyorum.
Erkekler
Teşekkürler.
Erkekler
Teşekkürler.
Erkekler ağa
Teşekkürler
kadınlar
Teşekkürler.
kadınlar
Teşekkürler.
bir şey değil 🙂
Bilmem 😀
Kadin
Teşekkürler.
Erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?