15 yıllık Adil Isık gömleği vintage olarak giyilir mi, yoksa yaş ve beden için sırıtır mı?

15 yıllık Adil Isık gömleği vintage olarak giyilir mi, yoksa yaş ve beden için sırıtır mı?

Bu gömlek evimin deposununu temizlerken kutuların içinden çıktı. Yaklasik 15 yıl önce adil ışıktan almıştım. Sizce hala kulanilabilir mi? Yoksa artık bana küçük mü geliyor.( Bu arada 45 yaşındayım)

15 yıllık Adil Isık gömleği vintage olarak giyilir mi, yoksa yaş ve beden için sırıtır mı?
Cevapla