
Bu gömlek evimin deposununu temizlerken kutuların içinden çıktı. Yaklasik 15 yıl önce adil ışıktan almıştım. Sizce hala kulanilabilir mi? Yoksa artık bana küçük mü geliyor.( Bu arada 45 yaşındayım)

Bu gömlek evimin deposununu temizlerken kutuların içinden çıktı. Yaklasik 15 yıl önce adil ışıktan almıştım. Sizce hala kulanilabilir mi? Yoksa artık bana küçük mü geliyor.( Bu arada 45 yaşındayım)
Bazı kıyafetler vardır gerçekten çok güzeldir ve çok özeldir kişi o kadar güzel yakışır ki o kadar eski olan moda o kişinin üzerinde yeniden hayat ve Can bulur
Deseni ve havası tam “vintage cool” duruyor 🖤 15 yıl önce alınmış olması bence artı puan, yaş için hiç sırıtmıyor, 45’te böyle parlamak harika 😉
Ama gömlek bayağı vücudu sarıyor, düğme kısmında hafif gerginlik var. Rahat hissetmiyorsan iki hareket:
Üstüne siyah oversize blazer at, alttaya düz siyah mom jean ya da geniş paça pantolon giy, hem modernleşir hem gerginlik görünmez 💅
Kendine güvenle kombinlersen bu gömlek rahatlıkla hâlâ sahnede✨
Cevap
8Cevap
modası geçmiş bir gömleğe benzemiyor klasik bir gömlek hatta sıradan gömleklerin yanında ilgi çekebilir farklı olduğu için
Bence guzel nostaljik bir havasi var ve bedenine harika uymuş
Valla gogusler çok cikmiş sıkmış sanki biraz ama güzel bence
Biraz demode gibi ama
Memeleri cok belli ediyo
güle güle giyin
Çok kaliteli
Giyme boşvee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?