Aşkın fiziksel ögelere indirilmesi saçmalığı?

Neymiş o uzun sırık gibi kız mı olur, neymiş o kısaymış yer elması, yok o sarışın yok o esmer. Ne taktınız ya? Bir insanı güzel yapan tek şey fiziksel özellikleri olmamalı. Tek kızlara yapılan bu body shamingi eleştirmiyorum. Genel yapılıyor böyle şeyler. Kimse mükemmel olamaz, herkesin bir kusuru vardır. Çirkin bir bedende güzel kalp, güzel bedende çirkin kalp olabilir. İç güzellik ve dış güzellik birbirleri ile doğrudan orantılı değildir. Ayrıca insanı kıyafetleri, fiziksel özellikleri onu güzel yapmaz onu güzel yapan tek şey vicdan sahibi olabilmesidir. Vicdanı olan insan güzeldir. Yani demem o ki... aşk gibi güzel bir duyguyu böyle önemsiz şeylere indirgemeyin. Teşekkür ederim.
Aşkın fiziksel ögelere indirilmesi saçmalığı?
Cevapla