Aldatılmayı kim kaldırabilir ki?
Nişanlıydık biz önümüzdeki sene düğünümüz olacaktı o ise ben onu deli gibi severken dünyayı önüne sermişken ilişkiden soğduğunu artık olmayacağını söyledi unutmaya çalış beni diyerek hayatımdan çıktı kaldıramadım üst üste...
Turizm Bakanı Ersoy, kışın gezilmesi tavsiyesi verdi. Sizce kış tatili mi yoksa yaz tatili mi daha ucuza gelir?
Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, "Kışın fiyatların en uygun olduğu dönem. Bütçe-kriter açısından baktığınız zaman kışın gezmenizi tavsiye ederim" dedi....
Bir erkege hediyesinin yanina yazilacak söz?
Merhaba, internette hic bir yerde olmayan bildiginiz kendi yazdiginiz bir söz veya internette olan ama cok anlamli erkegin kalbini delecek bayagi etkileyici bir söz var mi acaba?
Sizce bir kız normal şartarda bunu başarabilir mi?
Bir kız bilek güreşi şampiyonası değilse bir erkeği bilek güreşinde yenebilir mi? bir erkeği yenmişliğiniz ya da bir kıza yenilmişliğiniz var mı?
Benden sıkıldığını söyledi?
İlişkimiz güzel hatta birbirimizin rüyasına gircek kadar seviyorduk ama sürekli kavga cikarmaya başladı kavgaları uzatmiyordu kendinden soğutmak için yapıyor gibiydi bir gün neden sürekli kavga çıkaryorsun dedim birinden...
İslandim napcam?
Offf sirilsiklam oldum bes dk kapiya cikip sigara iciyim dedim yagmur yagiyomus
Telefonun şarj yerinin içine su kaçtı, ekranı yanmış, açılmıyor, şarj olmuyor. Telefon çalışır mı?
PİRİNÇTE BEKLETTİM 2 GÜN, TAMİRCİ SIVIYI ALDI İÇİDEKİ. EKRAN YANMIŞ DİYOR, ÇALIŞIP ÇALIŞMAYACAĞI BELLİ DEĞİL DİYOR. AÇILMIYOR, ŞARJ OLMUYOR.
Benim mi aramam lazım yoksa beklemek mantıklı mı?
Çok sevdiğim bir kız var kendisi de biliyor ama maalesef o beni sevmiyor. Buluşalım yarın dedim haberleşiriz dedi ne aradı ne mesaj çekti bende bir şey yazmadım çünkü kantinde sıra beklerken arkasına geçtiğimde sıradan...
YKS için günde ortalama beş saat ders çalışmak az mı?
Hedefim gün içinde altı saat çalışmak ama çok nadir altı saat oluyor ( tembellikten değil gerçekten elimden geldiğince yapıyorum) günde iki derse bakmaya çalışıyorum misal her gün matematik var falan. Biraz kafama takıldı...
Yeni doğan güneşi nasıl selamlıyorsunuz?
lütfen o video gelmesin aklınıza.. :D Kahve snr iş... Monoton gibi ama değil:D güzel bir gün olsun herkes için
İş yerinde çok yorulduğum için günde on saat uyuyorum, sizce buna bir çare bulabilir miyim?
Akşam 18.30'da mesaim bitiyor. Saat 20.00 olduğunda ben çoktan uyumuş oluyorum. Sabah en erken 06.00'da uyanıyorum. Geçim derdi, işsizlik tehlikesi, tecrübesizlik sebebiyle ayrılamıyorum. Bu yorgunluğa ben nasıl çare...
Arkadaşlar nasıl bulacağım ya ben?
Ben gerçek bir sugardaddy arıyorum. Mesela yaptığım sanat eserlerini satın alsın, bana sürpriz yapsın yemek yemeye çıkalım istiyorum. İbanıma para istemiyorum. Beraber sohbet edip gezip eğlenmek istiyorum. Nasıl bulacağım?
Ehliyetim var ama trafik korkusu yaşıyorum, nasıl aşarım?
Ehliyetim arabam var ancak trafik korkusu yaşıyorum özellikle kalabalıkta ve şehir içi sokak arasında falan. Okula arabayla gitmekten çekiniyorum çünkü park etme konusunda çok kötüyüm napmam lazım
Mutlu olamıyorum, ne yapmalıyım?
Ne yaparsam yapayım, ne olursa olsun mutlu olamıyorum. Sürekli başım ağrıyor, yorgunum, enerjim yok. Çok uyuyorum yine aynı, az uyuyorum yine aynı. Sanki yaşıyormuş gibi hissedemiyorum, yani sanki başkasının gözünden...
Kursumuzun dışarıdaki tabelasını nasıl asabilirim?
Baya büyük ve demir bir tabela Kimler asıyor tabelaları? Nerden yardım isteyebilirim?
Çok mutsuzum kadın halimle herkes mutlugu buluyor ben bulamıyorum nazar mı var?
Herkes farklı şey istiyor benden ama hiçbiri yapmıyorum
Eski sevgilim döndü ama çok geç olmadı mı sizcede?
Bende onu çok özledim zamanında çok uyarmıştım beni bırakma diye , ilkimdi herseyimle ama bana ondan sonra başkası dokundu 😑
Kadının çalışıp erkeğin yattığı bir evlilik yürür mü?
Kadının çalışıp erkeğin yattığı bir evlilik yürür mü? #orkide
Sevgilim bana bütün erkekleri sildirip kendiside silceğini söyleyip silmedi ayrıldık?
Üşenmedim 600 700 kişi sildim kendisinşn acıklaması işte yararları oluyor artıları var bana ailelerini bile tanıyorum düzün insanlar ulan 150 200 kızın hepsimi morelım cok bozuk ayrıldık emgellesttık 5 ayım gitti emek...
Siz hic akrabalardan sevgillinizle gezerken yakalandiniz mi?
Ben yakalandim amcamdan cocugu dovdu ve ayrildik cok seviyordum onu normal bi dayak degildi cok kotu dayak yedi
Burçlara göre birini tanımak mümkün mü?
Dostlarım merhaba. Benim sorum acaba burçlar diye bir şey var mı? Saygısızlık etmek istemem ama bana çok saçma geliyor bazen. Uymuyor bazı şeylerde. Komik olanda flörtümün annesi benden için yani burcumu öğrenince onlar...
Sevgilim sürekli sevişmek istiyor, daha ne kadar beklemeliyiz?
Ben de istiyorum tabi ki ama daha çok erken 3 aydır birlikteyiz. Sizce ne kadar beklemeliyiz? Ben başta söylemiştim acele etmek istemediğimi tamam sen nasıl istersen dedi Arada yakınlaştığımızda deniyor bir şeyler...
Gece gece aşk sorunları?
Direk konuya geçicem. Arkadaşlar, ben hangi erkekle konuşsam konuştuysam. Aramızda birşeyler geçmedi. Vücüdüm çok beğenilir yani dolgulu bir kızım arkadaşlarım iltifatlar yağdırır dudaklarım gözlerim burnum kalçalarım...
Yaşıma göre çok olgunum, kendimden 40 yaş büyük insanlarla daha iyi anlaşıyorum. Bu kötü bir şey mi?
Yaşıtlarım simarik ve çocuk gibiler onlarla anlaşamıyorum espiri anlayışları bana uymuyor nedense kendimden 30 40 yaş büyük kişilerle anlaşıyorum acaba ruhum çökmüş olabilir mi
Geçen gün bunları giymiştim bakıp bakıp durdular, çok rahatsız oldum. Sizce ne var ki?
Anlam veremiyorum bu ülkedeki insanlara ne giysem bön bön bakıyorlar 😔😡sade siyah sweatshirt siyah tayt uzun belime kadar saçım bu kadar yani basit bir kombin
Hiç nefretinizin aşka dönüştüğü oldu mu?
Sizce nefret duygumuzun aşka dönüşme sebebi nedir?
Maddi değeri yüksek olan hediyeleri kabul ediyor musunuz?
Karşı taraf kırılmasın diye mecburiyetten mi kabul ediyorsunuz yoksa kırılma ihtimali olsa dahi o hediyeleri reddediyor musunuz?
Her alışverişe çıktığınızda illa ki aldığınız şey nedir?
Ne alırsınız mutlaka her gittiğinizde?
Alışveriş yapmak için indirimleri takip eder misiniz?
Alışveriş yapmak için indirimleri takip eder misiniz?
Olur muyum bundan sonra?
İlk aşkımı çok sevdim olmadı , son aşkımla 15 sene sonra olabilirdi ama istemdim.. bundan sonra mutlu olur muyum?
Geceleri uyumak için telefon ve bilgisayar içermeyen çözümü olan var mı?
parlak bir ekrana bakmak istemiyorum
Aşık olduğunuz o ruj hangisi?
Aşık yaşadığınız, bayıldığınız, sürekli her makyajda sürdüğünüz o ruj hangisi? Herkesin vardır öyle bir ruju 💄 #EdamedaBeauty 💋
Herkesin aklından geçeni biliyorum, kendimden korkmalı mıyım?
Birisi cümleyi tamamlamadan tamamlıyorum ne söyleyeceğini önceden anlıyorum ben anlatiyorum karşımdaki kişi şaşırıyor bende şaşırıyorum çok kez başıma geldi insanların düşüncelerini okumam uzaylı olduğumun kanitidir
İlk aşkımı unutamıyorum galiba ama neden?
Rüyama artık hep ilk aşkım giriyor , olmama sebeplerden biri oydu. Beni severken başka bir kızla beraber olmuştu ama tüm okul bizi konuşuyordu.. dillere destan bir aşktı , bakışmadan ibaretti ama bana çok aşıktı, bende...
Sevgilimle eve çıktık ama komşular rahatsız olmuş. Biz aşkımızı doya doya nerede yaşayacağız?
Arkadaşlar 6 yıllık bir ilişkimiz var sevgilimle. Ev tuttuk 60 m2 1+1 paramız anca bu kadarına yetti. Komşular sürekli bizden rahatsız olduklarını söylüyorlar. Çekemiyorlar resmen. Okulda da utanıp sıkılıp istediğimiz...
Cinsellikte mutsuzum?
Evliyim ve cinsel hayatımdan mutsuzum tatmin olamıyorum tavsiyesi olan?
Üni için İstanbula geldim köyden ama hiç hayalimdeki gibi değilmiş geri köyüme gitmek istiyorum sizce?
Köyde büyümüş kızım İstanbul beni aştı okumaya niyetim yok gezmek için geldim üniversiteye ama çok para lazımmış sadece karnımı zar zor doyuruyorum üstelik çok güzel kızlar var beni kim napsın
İş yerinden arkadaşlar kek istemişti ama kabarmadı ekmek gibi oldu, tekrar mı yapayım yoksa böyle beğenirler mi?
Kekim kabarmadı biraz da ekmek gibi oldu hafif canım sıkıldı yan komşunun araması etti sizce beğenirler mi tekrar mı yapsam tekrar yapmaya da üşeniyorum. Normalde çok güzel ve kabarık yaparım ama tam ben yaparken yan...
Hastane sırasında birkaç kişi sonradan gelip girdikleri için doktora bir şey soracağım diye girip söyledim. Doktor kahkaha attı?
Doktorun tepkisine şaşırdığım kadar kimseye şaşırmadım. İnsanları 'hemen bir şey sorup çıkacağım' diyip kandırdıktan sonra kapıyı kapatıp şikayet ettim doktor kahkaha attı. Çok mu tuhaf yaptığım? Hakkımı savunmak istedim...
Ona nasıl inanabilirim?
Benimle buluşmak isteyen eski sevgilimin birkaç ay önce bir kızla tanıştığını aşık olduğunu söylediğini ortak arkadaşımdan öğrendim ve görüşmüşlerde galiba.
Sizinde fiyat algınız değişti mi?
Fiyat algım tamamen kayboldu, bir şey alırken fiyatı 600 lirada olsa 1000 lirada olsa sorgulayamıyorum artık, her gün her şeyin fiyatı arttığı için 1 liralık ürünü 100 lirayada verseler almak zorunda kalıyoruz, Artık...
İnsan yine de hüzünlenmiyor mu?
Hani eskiden oturduğunuz mahallenin sokaklarından geçerken çocukluğunuz aklınıza geliyor mu? Hüzünlenmiyor musunuz? arada bakıyorum artık sokakta oynayan çocuklar göremiyorum her şey çok değişti biz değiştik ama şanslıydık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer