Öpüştükten sonra sevgili mi olunuyor?
Dizilerde görüyoruz, öpüştükten sonra sevgili oluyorlar 👀
Güzel giyinmediğim için kısmetimin çıkmadığını düşünüyorum. Düşüncem doğru mu?
Maddi durumum iyi olmadığı için ayda yılda bir, iki parça kıyafet alırım idareli kullanırım. Tek makyaj malzemem maskara birde güneş kremi Bu zamana kadar sevgilim olmadı yaş 23 buna bağlamam saçma mı?
İnsanlar neden, eşlerine müşterileri gibi davrananazlar?
İş yerinizde size en az 200 bin lira kazandıracak bir müşteri gelse, ona nasıl davranırdınız? Şimdi biraz düşünün, sevdiceğiniz ve eşiniz size belkide bundan çok daha fazlazla maddi kazanç sağlamakta, ya da bu masrafı...
Yengeç aldatır mı?
Arkadaşlar yengeçler sinsi ve aldatır diyolar doğru mu bu tecrübesi olan var mı dıştan çok iyi olup içerden dolap mı döndürüyolar, çok iyi mükrmmel bir gibi davranıyolar çünkü?
Flört ettiğim kişiye ayrılmak istediğimi nasıl söylerim?
Biraz fazla kontrolcü gibi biraz geç yazsam garip davranıyor baya soğudum bu yüzden ama bana sürekli çok iyisin, seninle vakit geçirmek çok güzel gibi şeyler yazıyor onu üzmeden nasıl söylerim görüşmek istemediğimi
Yeni doğum yaptım ve çok korkuyorum. Nasıl iyi bir anne olabilirim?
19 yaşındayım.3 gün önce bebeğimi kucağıma aldım. Hem mutlu hem endiseliyim. Çünkü tecrübesizim. Babası beni başka bir kadınla 6 aylık hamileyken aldattı. Çocuğunu görmeye bile gelmedi. Ne yapıcam?
Narsist sevgilisi olan var mı?
Narsist anne baba kardeş eş ya da sevgili illaki karşınıza çıkmıştır. peki sonları hep mi kötü olur.
Çok utanıyorum boğuluyorum ne yapmalıyım?
Arkadaslar merhaba. Benim hayatimda biri vardi. Aslinda yokmus ama ben yeni farkettim. 2 seneden fazladir konusuyoruz. Ailesi falan tanir severler beni. Neyse iste ben bu zamana kadar hic bir erkekle eve gitmedim resimdir...
Sevgilimle biraz soğuğuz?
Ayrı şehirdedeyiz yanına gitsem bide güldemeti yaptırsam nasıl olur soğukluk aradan kalkar mı
BİR BAŞKASI NUMARAMDAN KONUŞMA DÖKUMANIMI HANGİ NUMARALARLA KONUŞTUĞUMU GÖREBİLİR Mİ ÇIKARTABİLİR Mİ?
BİR BAŞKASI KONUŞMA DÖKÜMANIMI HANGİ NUMARALARLA KONUŞTUĞUMU GÖREBİLİR Mİ ÇIKARTABİLİR Mİ? benim hattım annemin üstüne ama numarayı ben kullanıyorum. bu şahıs bana takıntılı ve tehlikeli telefoncu arkadaşı da var...
Serpme kahvaltı hakkındaki düşünceleriniz neler?
Bana görgüsüzlüğün, müsfitliğin ve aç gözlülüğün daniskası geliyor. Yapmadık mı yaptık. Ama hep zorunluluktan. Bu bile fazla bence. Allah a şükür 🤌🏻
Tatlandırıcı kullanmak kilo aldırır mı?
Şekeri bıraktım günde bir tablet tatlandırıcı kullanmak kilo aldırır mı?
BİR BAŞKASI KONUŞMA DÖKÜMANIMI HANGİ NUMARALARLA KONUŞTUĞUMU GÖREBİLİR Mİ ÇIKARTABİLİR Mİ?
BİR BAŞKASI KONUŞMA DÖKÜMANIMI HANGİ NUMARALARLA KONUŞTUĞUMU GÖREBİLİR Mİ ÇIKARTABİLİR Mİ? benim hattım annemin üstüne ama numarayı ben kullanıyorum. bu şahıs bana takıntılı ve tehlikeli telefoncu arkadaşı da var...
45 yaşında hem yakışıklı hem de zengin olup hiç evlenmemiş bir erkeğin bir kızı kafalayamamış olmasının nedeni ne olabilir?
Bu adam nasil kafalanir? pek cok kiz arkadasi oldugunu biliyorum gecmiste. Yani bir tanesi hostesti ve kizin evine gelip gidiyordu. Bir digeri ogretmen, bir digeri ev kizi, bir digeri avukat, bir digeri doktor... hepsidé...
Günaydın gün aydı mı ya gerçekten?
Günaydın mesajı almayan Herkese de günaydın arkadaşlar
Gune sarki dinleyerek basladiysan hangi sarkiyi dinliyorsun?
Yine yanlislikla erken uyandim https://www.youtube.com/embed/vGZhMIXH62M Nakarat cok hos degil mii
Sevgilimin kız arkadaşlarından nasıl kurtulurum?
Sevgilimin iş yerinden kız arkadaşları var. İlk olarak öz güvenden bağımsız kız arkadaşı olsun istemiyorum ben sevgilime arkadaş ta olurum zaten eğleniyoruz gülüyoruz birlikte. o geçen sene erkek arkadaşlarımı istemiyor...
O masum çocukluğunuza ne demek istersiniz?
Çocukluğunuza seslenin, anılarınızı canlandırın ne gibi şeyler hissediyorsunuz?
Türk Yatırım Fonu kuruldu. Ne düşünüyorsunuz?
Türki devletlerinin müşterek bir şekilde kurduğu Türk Yatırım Fonu, birnevi Uluslarası Para Fonu IMF gibi çalışacak. Türk dünyasındaki finansman desteği için büyük bir rol oynayacak.
Omurgasız ne demek?
Eski sevgilim bana omurgasız dedi. Hala peşinde koştum için. Ama peşinde koşmak değil vallah. Benim ona yaptığım onca fedakarlıktan sonra o bana defalarca kere Tokat attı. Beni asağiladi sadece bu yaptıklarına...
Kılıçdaroğlu İstifa Edecek Mi?
Ulan yeterr yeterrr istifa et artık yaaa anla anla bu halk seni istemiyor ulan anla artık yaaa seni istemiyoruz Kılıçdaroğlu bu seçimi bile kaybeden insan bidaha seçim kazanamaZ.
Ben gibi ailesinden nefret edenler onları en büyük düşmanları görenler var mı?
ulan madem bu dünyada hiçbir istediğim olmayacak ömür boyu köle olacağım niye dünyaya getirdiniz beni madem dünyaya getiriyorsunuz bana adam akıllı gelecek sunmak zorundasınız ihtiyaçlarımı karşılamak zorundasınız...
Harbiden haklı mı sizce?
İs yerinde dislaniyorum aceba sorun bende mi diye çevreme sormaya başladım ve dediği şey ; ilk girişinde çok sessiz sakin duruyorsun , ve sessiz durdugun için insanlar üstüne geliyor , ve insanlar pısırık birini sevmez ,...
Aldatılmışlık hissini nasıl aşabilirim?
Arkadaşlar ben daha önceki ilişkimde aldatıldım sevgilim instagramda dm lerinde kızlarla konuşurken yakalamıştım ayrıldık fakat kendisi gitse bile bende bıraktığı iz gitmiyor yeni görüştüğüm insanlardan hep şüpheleniyorum...
Ülkemizde neden bütün platformlar sapıklık için kullanılıyor?
Bizim ülkemizde bütün platformları bu amaç için kullanıyorlar ve her şeyin anlamını yitiriyorlar. Yurtdışında böyle bir şey yok.
En dipte olduğunuzda hatırladığınız şey nedir?
Ennn enn dipte olmasada kendinizi berbat, anlanmamış, yapayalnız hissiyatında olduğunuzda?
Gereksizin biri hâlâ aklıma geliyor nasıl komple yok ederim?
Geri dönüşüm imkansız eskiden çok hoşlandığım biri, beraberliğimiz de olmadı niye gitmiyor aklımdan şerfsiz? ya da biriyle mi tanışayım ne yapiyim
Hacamat sonrası baş dönmesi ve tansiyon düşüklüğü normal mi?
Dün yaptırdım ama sanırım çok yaptırdım 😕 kötüyüm ne iyi gelir
Bireysel emeklilikte 2. yılın dolmasına 2 buçuk ay kaldı, aylık 340 TL ödüyorum. 5 yılda ne kadar getirisi olur tahmini?
Ödeme seneden seneye değişiyor ama bir sene 130 dan ödedik ikinci sene 340 dan ödüyoruz tabi bide devlet katkısı var para 8300 TL oldu fon olarak hisse fonuna ceviridm bir tahmininiz varsa paylaşırsanız sevinirim 🙏
Doktor randevusu bulabiliyor musunuz?
haberlerde randevu yok denildigi zamanlar bile hemen ertesi gune randevu bulabiliyordum ama artik 2 aydir bulamiyorum goze gitmem gerekiyor yok diyetisyen istiyorum yok cildiye kontrolum vardi yok dahiliye yok ileri...
Arkadaşlarla kampa gideceğiz yanına kesin al dediğiniz neler var?
3 kızız şu an boyle gitmeyi planliyoruz Duruma gore erkek de olablr ama şu an planimizda yok
Bir bakkal dükkanına devamlı gelen müşterileri nasıl tanır?
İsimlerini, oturdukları yeri, ailesini?
Neden böyle diyor?
Samimi değiliz içinde sapıklık var dedi durduk yere çok garip hissettim ne alaka dedim sapkınlık var dedi çok saygılı aklı başında cinsellikten nefret eden hiç alakası olmayan biriyim benim gibi birine neden böyle birsey...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer