Komşu seslerine nasıl tahammül ediyorsunuz?
Bunlar ses yaptıkça katil insanların psikolojisini çok daha iyi anlıyorum
İlişkilerinizde seven taraf mı oldunuz yoksa sevilen taraf mı?
Her ilişkide bir taraf daha çok severken diğer taraf daha az sever ve ilişkiyi bitiren taraf o olur. Peki siz ilişkilerinizde seven taraftamısınız sevilen tarafta mı?
Kendinizi kaldırdığımızın farkındamısınız?
Herkesin ve herşeyin sahte olduğunun farkındamısınız veya bunu bilip nasıl yaşamaya devam ediyorsunuz?
Sırf bu soru için hesap açtım?
Üniversite öğrencisiyim, sınıfımızda ortaokuldan arkadaşım var samimi değiliz. Derslerde bana bakıyor, ben bakınca gülüyor. Dememe gerek yok erkek zaten, arkadaslar ben otururken arada yanıma geliyor. Bana ellerin çok...
Minnoslar sarjiniz kac?
Fazla olan bana atsin ya sarj kablosu 0.02 metre uzagimda ama usendiiim yavv bunu yazarkende usendim
Sevgilim her buluştuğumuzda bir şeyler yaşamak istiyor, ne yapmalıyım?
Bir şeyler yaşadıktan sonra kendimi çok kötü hissediyorum elimde değil cidden.. Ne yapmalıyım sizce elimle boşaltıyorum onu o da aynı şekilde ancak ben şu an bir şeyler yaşamak istemiyorum..
Sevgilim benle zorla cinsel ilişki yaşadı onunla eskisi gibi olamıyorum çok soğudum?
Nasıl zorla oldu demeyin bana bir içecek verdi ondan sonra olanlar oldu lütfen yargılamayın zaten çok pişmanım içecek ictigime ama yemin ederim bilmiyordum 😞 işte bugün evlilik hayalleri kuruyordu benle vs ben ise aşırı...
Stajda hamallık yaptırıyorlar, normal mi?
Ascilik. Aşcinin yardimcisiyim. Bana getir gotur yaptiriyor. Sonra somer şef zannediyo kendini. Ayni yaştayiz. Diyo bunu yap. İşi ni yarisini bana yaptiriyor. Laf sokuyor. Hakki varmiki.
Kadınlar da artık cinsellikte duygu aramıyor mu?
Selams Erkekler gibi sevmediği, aşık olmadığı sadece beğendiği biriyle seks düşünebilirler mi¿ #sosyetic
Kızların zengin koca istemesi yüzsüzlük değil mi?
Sugar daddy olarak goruyorlar evlenecekleri adami. Kimse bana bu tip kizlari aklayamaz.
Ah kalbim❤️ Trafik polisinin motosiklet kullanıcısına uyarısı kalbimizi yerinden sökmedi mi?
"Ölürsen, annene babana diyeceğiz biz?" Bu sözler, görevini insanlık duygusuyla yerine getiren bir trafik polisimize ait. Bizi tam kalbimizden yakalıyor.🫶 Trafikte motosiklet kullanan bir genci babacan sözleriyle uyaran...
Burcuna göre dünyayı yakarsan ne için yakarsın?
Selâmlar!! Yakarsan dünyayı ne için yakarsın...😄✔ #Acid_Qeenn.🌺
Erkolar plajda fiziği düzgün bikinili güzel kadın görünce etkilenmiyor musunuz?
Dolgun göğüslü yuvarlark kalçası beyaz tenli bikini seki bi kadın görünce sizde deliriyor musunuz?
Yksden 267 aldım ailem 2. kez mezuna kalmama izin vermiyor?
12. sınıfta meslek lisesi olduğum için staj göruyordum. Oyuzden temelim 0dı mezuna kaldım. Bu sene seçimler deprem derken gündeme asiri merakli biri olarak basimi siyasi haberlerden kaldirmadim. Birazda benim tembelligime...
Aklınıza yatmayan bir şeyi hiç kabul ettiğiniz oldu mu?
Aklınıza yatmayan bir şeyi hiç kabul ettiğiniz oldu mu?
Kitap okuyor musunuz okuduğunuz kitaplar hangileri?
Arkadaşlar kitap alışverişi yapıyor musunuz malum kitaplarda pahalandı. Bir ayda kaç kitap okuyorsunuz ya da bir yılda?
Ailemle yasamaktan sinir hastası oldum napcam?
Başka eve çıkacak maddiyatim yok inanın yakında ya kendimi ya da birini kesicem Hem işsizlik hem aile evi kafayı yiyorum. Aylarca gördüğüm mobingden işi bıraktım ama en azından kafamı dağıtıyormusum şimdi bu ruh...
Canım sıkılan ne yapar?
Merhaba bu aralar çok canım sıkılıyor bunalıyorum. Kafamı dagıtmak için bu bunalımdan kurtulmak için öneriniz var mı
Rüyalarınızda en sık gördüğünüz şey nedir?
Ben rüya görmem diyenler gelmeden söyliyim herkes rüya görür sadece hatırlamıyorsunuz.
Yaşlandıgınızı düşünüyor musunuz?
Agırlıksız squat denedim sol dizim agradı nolcak benim bu halim :/
Sosyal medyada engel yedim fakat?
İşyerinde beni gizliyor bunedemk oluyor bbm çıkış saati de kankasiyla dışarda oturyo neden
Geceye bir sarki birak deseler hangi sarkiyi birakirdiniz?
ben henuz karar veremedim guncellerim
Bir mektup yazacak olsaydınız son satırları ne olurdu?
Bir intihar mektubu yazacak olsaydınız son satırları ne olurdu?
Benden 23 yaş büyük bu adam başka biriyle de konuşuyor olabilir mi?
Flört ettiğim adam 52 yaşında, 3 farklı kadından 3 çocuğu var ve eşleri ondan boşanmış hep. Hatta bir tanesi aldatma sebebiyle boşanmış ama flörtüm öyle bir şey olmadığını söyleyip inkar ediyor. Bu adam bana hep geceleri...
Yaşamak isteyenler ölüyor fakat yaşamak istemeyenler yaşıyor, sizce neden?
Yaşam sevinciyle dolu insanların öldüğünü duyabiliyoruz fakat yaşamak istemeyen depresif insanlar isteseler de bi türlü ölmüyorlar. Sizce bunun sebebi nedir?
Flört bile etmeden evlenen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bence gayet normal sonuçta Allah birbirlerine yazmış onları. Siz ne düşünüyorsunuz?
Saçım çok yağlanıyor?
Daha dün gece yıkandım saçım yağlı. Bugün yıkasam yarın yağlanıyor. Ne yapmam lazım bunun için doktora gidilir mi?
Çil yapmak makyajın bir parçası olabilir mi?
Makyajla çil yapar mısınız? #EdamedaMakyajTrendleri 💄 #MaybellineNewyork 💋
Keşke zengin bir aile alsaydı diyor musunuz?
Keşke ben zengin bakımlı cool bir aile çocuğu olsaydım
Tüy dökücü krem kullanır mısınız?
Tüy dökücü krem kullanır Mısınız? #EdamedaSesu 🖤 #Sesu
Arkadaşlar abazalık neymiş öğrenecek miyiz?
Bir tatlı uyecik kendi aklınca birşeyler yapmaya çalıştı çok detaya girmeyeyim 600den fazla kızı takip ediyordu bende sirnastim ve aklını celerek bütün takip ettiklerini çıkarttım şimdi de ağlıyor benim onları takip etmem...
Çok gülen insanlar neden yanlış anlaşılıyor?
(Somurtkan insanlar da bana itici geliyor mesela) Ben gülümsemeyi seviyorum mesajlarımda bile gülen emoji kullanıyorum bu beni ciddiyetsiz biri yapmaz. Siz ne düşünüyorsunuz peki çok gülen insanlar itici midir?
Anneniz size 1 sene boyunca köpeğe benziyorsun dese ne yaparsınız?
Merhaba arkadaşlar ben ruh hastası psikolojik sorunları olan fakir hastalıklı cahil AKP'li bir ailede büyüyorum annem 1.60 maymuna benziyor babamda 1.60 maymuna benziyor kız kardeşimde 1.60 maymuna benziyor hepsi...
Çok yorgunum ama gezmek deyince bir başka oluyorum 😀 sen ne düşünüyorsun?
Longboard ile kaymaya devam ediyorum. Akıyor ❤️ hastayım sana ooHaa tilki gördüm 😀 çok iyiydi. Doğa da hayvan görmek beni heyecanlandırıyor. Dünya da yaşamayı seviyorum. Sen en son ne gördün?
Sade, sütsüz ve şekersiz kahve içenlerin sadist ve psikopat eğilimlere yatkın olduğu söyleniyor, siz kahveyi nasıl içersiniz?
Avusturya'daki araştırmacılar söylüyor araştırmış söylüyorlar işte 😄
Instagram "sohbette" ne demek?
Instagram da konuştuğum kişinin sohbetine girince yukarıda sohbette yazıyor bu ne demek?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer