Evlendikten sonra kadınlar çalışmalı mı?
Bence çalıştığı bi işi varsa devam etmeli, çocuk olunca bırakmamalı, esasen kadınlar evlendikten sonra çalışmamalı sizce 🤣
Bir daha dünyaya gelme şansın olsa ne olarak gelmek isterdin?
Yeniden dünyaya gelsen bu dünyada en çok ne olmak isterdin
Alın size soru?
Sizin hiç saçma bir ayrılık sebebiniz var mı ya da sen çok iyisin benden daha iyilerini hak ediyorsun diyeniniz oldu mu ya da dediğiniz oldu mu
İnsan oğlu fizik kurallarını yenecek teknolojiye ulaşabilir mi?
Mesela arabayla son gaz giderken fren yaptığımızda araba kaymasa ya da öne doğru gitmesek, telefonumuz elimizden düştüğünde havada asılı kalsa vb
Neden böyleler acaba?
Amerikalılar çok çirkin en iyisi ben Almanya'dan birini bulup evlenip daha sonra Amerika'ya gideyim Green card var Türk düşünmüyorum?
Saçlarıma bir şey oldu?
Saçım kurumuyor. Kurutma makinesiyle bile. Çok zor kurumaya başladı. Neden olabilir?
Rüyanızın gerçekten çıktığı oldumu?
Kaç rüyanızın gerçekten anlamı çıktı ve gördükten kaç gün sonra çıktı acaba
Erkekler sevdiğiniz kıza oral yaptırır mısınız kendinize?
Yani size oral yapan kızı basit mi görürsünüz? Aklımda hep bu düşünce var nedense ksmsms
İslam Uğruna Sevdiğin Bir Şeyden Vazgeçtin Mi Hiç?
Ben mesela pop müzik şarkı besteleyen biriydim. Üniversite de sahne de almıştım. Kora hocamla amatör bir aranje de yaptık. şarkılarımdan birine ve noter onaylı 8 şarkımdan birine profesyonel klip çekmeyi düşünürken...
Erkekler neden “Hayır” cevabını naz yapmak sanıyor?
Genelleme yapmak istemem ama bu çok sık karşılaştığım bir durum. Bir şeye "hayır" demek neden utangaç kabul ediliyor, bunu istemiyorum demek hayır demek yanlış mı? “Hadi hadi naz yapma” diyen bile var. Naz ne! Ne nazı?
Sevişme esnasında erken ıslanan kadın partneri için şans mıdır, şanssızlık mı?
Sevişme esnasında erken ıslanan kadın partneri için şans mıdır, şanssızlık mı ?
Bu sıcakta tatil yapılır mı?
İki gündür öldüm öldüm dirildim bida tatile gidenin ben
Ünlü biriyle beraberim?
Baya ünlü biri tesadüfen karşılaştık ben onun hayranıyken o benim nomu falan istedi görünce baya uğraşıyo benimle olmak için ben onun peşinde koşacakken o benim peşimden koşuyo bende bi belirsizlik oldu ama sonradan...
Şifreli anahtarlı otel tipi çelik kasamın şifresini doğru girdiğim halde açılmıyor anahtarını kaybettim ne yapmam gerekiyor?
Üzerinde marka yazmıyor iki yıl önce internetten almıştım aldığım yere ulaşamadım internetten baktığımda stilmax germany 17EF şifreli çelik kasanın aynısı tip olarak ve şifremi doğru girdiğim halde yanlış şifre uyarısı...
Çok mutsuzum sevdiğim çocuk beni takmıyor 😭😔?
Onu nasıl kendime çekebilirim yardım erkekler kızlar aufffff ölüyom mutsuzluktan 😔
Sevdigi kizi bi turlu kabul etmeyen anne nasil ikna edilir?
Annem nisanlimla ayrilmami istiyor, bana konusmuyor bu yuzden, intihar edecek seviyeye geldim hayata kustum, hergun kizda bende agliyorum, ne yapabilirim lutfen yardimci olun..
Sürekli spoiler isteyen biri ile film izlenir mi?
Bu kimin oğlu bu kimin gelini kaza yaptı ölecek mi biri görecek mi 🙄🙄🙄 spoiler yemek kadar kötü spoiler isteyen birinin olması. Sus izlesene be kadın🙄
Kırmadan fazla üzmeden nasıl sevgilimden ayrılabilirim?
hiçbir şey eskisi gibi değil ayrılıp barışmıştık ama eskisi gibi olmuyor sevemiyorum beni cok seviyor o seviyor diye ayrılamıyorum bi yandan vicdanım rahat etmiyor birlikte de vicdanım rahat etmiyor ayrılsamda etmicek...
Saçım akmış kızıl tarçın bakır tutar mı?
hafif esmerim birde yakışır mı kumral mi yapmaliyim
Hayatımdan bahsetmek istiyorumm?
Merhaba arkadaşlar ben 2018 de liseden sonuncu olarak mezun oldum anneme öğretmenlerin bu çocuğu okuldan alın bu çocuk okumaz demelerine ragmen okulu bırakmayarak mezun oldum 2018 de diploma notum 53 ile yks ye girdim...
Cuma günü biriyle buluşacağım ama biraz balık etliyim. Pişman olursa ne yapacağım?
Cuma günü biriyle buluşucam ama ben biraz balık etliyim 169 kilom 66 utanıyorum biraz of o an buluştuğundan pişman olursa ve yüz ifadesine yansırsa üzülürüm napcam?
Erdoğan o kadar da iyi değil, muhalefet kötü. Katılıyor musunuz?
Ya elbette iyi yanları vardır. Ama o kadar da değil. Yani ekonomik sıkıntı var, akaryakıt bile kaç TL'yi gördü. Zamsız gün yok. Adalet zaten taraflı. Ki bir de deprem olmuş, hala enkazlar var. Eee bir de 20 yılın...
Biri sizi başka erkeklerden kıskanıyorsa bu bir sevgi göstergesi midir?
Bu bir sevgi göstergesi midir
Kendi adalet anlayışınızla çevreniz arasındaki farklar nelerdir?
Çok şikayetçiyiz. Beklediğimiz adaleti paylaşıyor muyuz?
Erkekler, sirf cinsiyetinizden dolayi t*ciz, t*cavuz gibi suclarin potansiyel faili olarak gorulmek hayatinizi ne derece etkiliyor?
GG ve kafa acan sorulari. Bugun bunu dusundum. Turkiye ne yazik ki kadina deger verilen bir ulke degil. Kadinlari da bir yerde suclu bulmuyor degilim, bazilari kendi bedenini sozde rizasi altinda satarak kadinlarin cinsel...
Narsist arkadaşımın burnunu kırdım, ne hissediyordur sizce?
Sürekli bi kibir hali, sürekli herşeye kulp bulma, en son dayanamadım, yeter la küçük dağları sen mi yarattın, beş para etmez g.. atın tekisin, kendini ne zannediyosun diye gömdüm kafayı. Egosu kırılsın, kendi bi böcek...
Ayrılırken hangisi daha etkili olur objektif bakın ama?
Uzun süre boyunca peşinden koşup ya da en basiti unutamadığınızı göstermek mi elinizden geleni ilk etapta yapıp daha sonra son bir şans daha isteyip olumlu sonuç alamadığınız da tamamen her yerden çıkartıp önünüze bakmak...
Kan grubunuz ne, sürekli kan bağışı yapar mısınız?
Ben AB RH + . Kan bağışını elimden geldiğince sık sık yapmaya çalışırım.
Birinin sizi sevmesini beklediniz mi?
https://www.youtube.com/embed/pqU29nHc-U0 Birinin sizi sevmesini beklediniz mi?
Ücretsiz Almanca öğrenebileceğim ve sertifika veren kurs ya da site var mı?
Merhaba arkadaşlar ben isim gereği Almanca öğrenmem gerek ama param yok ve Almanca öğrenmek istiyorum nasıl ücretsiz bir şekilde Almanca öğrenirim
Dalgalandımda duruldum şarkısındaki şu söze ne dersiniz?
Aşık gibi sevmezsen kardeş gibi sev beni
Sevdiğiniz insan için tuzlu kahve içer miydiniz?
Gelsin itiraflar bakaLım Herkesi yoruma alaLım😄😄☕
Cidden nasil güveneceğiz?
Etrafimda iliskilerinde durust olan bir insan bile yok ve ben yoksek duzeyde güvensizlik yaşıyorum... Nasil guvenecez lan insanlara ben hiçbir erkeğe güvenmiyorum
İnsanlar nasıl bu kadar çok yalan söyliyebiliyor?
Bu kadar dürüstlükten bahsettikten sonra nasıl yalan söyliyebiliyorlar? Hiç mi utanma yokya? Birde yalanlarının ortaya çıkmayacağından okadar eminler ki. Keşke ne kadar komik ve utanç verici bir halde olduklarını...
İçsel sıkıntı, haksızlık?
O kadar kapana kısılmış hissediyorum ki. Bunları anlatacak gerçek bir tane dostum bile yok. Her girdiğim ortamda sevilmediğimi hissediyorum ve sonrasında da görüyorum. Kendimi seviyorum ve hatalı olduğumu düşünmüyorum....
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer