Keşfet

Tüm Sorular

Cevapla 1 26

Bişey soracağım?

Ya uyurken birinin Nefes alıp verişin dinlemek çok hoşuma gidiyor 🙈 sizde de öyle mi? Yoksa tuhaflık bnde mi ,((Sapık şeyler yazmayı)
Cevapla 2 7

Kocam yıkanmamı istemiyor?

Yeni evliyiz, yoğun çalışıyorum ofiste. Bütün gün takımın içinde terliyorum, ama kocam yıkanmamı istemiyor bayılıyorum kokuna beni çok etkiliyor diyor. Resmen her yerimi öpüp kokluyor terli olunca? Niye böyle kocam,...
Cevapla 4 16

Yine mi pazaytesi oldu yaaa?

Çok uykum vay, tatil istiyoyumm
Cevapla 6 8

Stop ettirmekten kaldım normalde kolay kolay ettirmezdim?

Herşeyi her gün doğru düzgün yapmama rağmen sınavda yapamadım.. benden önce bir kadın almıştı ona o kadar çok sinir olmuş ki komisyon benden çıkardı resmen sinirini, kaputu aç çabuk geç kaldık diyip durdu resmen o...
Cevapla 2 2

Kızlar, Günaydın şu an napıyosunuz?

Ben uzanıyorum yatakta birazdan duşa gircem
Cevapla 0

Bilerek yazım yanlışı yapıyor musunuz?

Ben bazen yapıyorum, daha samimi buluyorum ve şaka yaptığım belli oluyor. Sürekli yazım hataları yapanlardan bahsetmiyorum
Cevapla 4 2

Bu söz ne anlamına geliyor bilen var mı?

Ev büyük ama 3 kişi sığınacak kadar değil.
Cevapla 1 5

Neden hep ben dışlaniyorum?

Dün bir arkadaşın dogumgününe davetliydim … herkesle konuşuyoruz ediyoruz ama hepsintoplanipnkonusuyorken ben dahil olduğum zaman hadi oturalım diyorlar veya benimle fazla muhatap olmuyorlar bakamadığım bir şekilde … ben...
Cevapla 1 5

Arkadaşlar büğün komşumuzun. evini. silmeye. gitçem?

Temizliğini yapcam. İşsizim napim. Ev temizliği kötümü?
Cevapla 17 45

Arkadaşlarım yok, hayatımda aksiyon macera yok, ne yapacam ben?

gerçekten depresyona gireceğim artık, hayat böyle geçmiyor ya
Cevapla 4 11

Şakir'i özlediniz mi kslileeer?

ben özlemişim sizde ozlemissinizdir kesin pembe donunu 🥲
Cevapla 9 5

Makyaj yapmak ihtiyaç mı, yoksa zorunluluk mu?

Makyaj yapmak ihtiyaç mı, yoksa zorunluluk mu? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Cevapla 33 9

Nasıl bir aşıksın?

Aşk, sahiplenmek ama boğmamak, sevmek ama ezip geçmemek demek. Sevdiğim kişiyi mutlu etmek için çabalarım, ama kendimi kaybetmeden. Duygularım derin ama ifadelerim sade. Ne büyük gösterilere ihtiyaç duyarım ne de abartılı...
Cevapla 14 9

İkinci sezeryan?

Tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi? İlk doğumunun üzerinden 2 yıl geçti ikinciye hamileyim o da sezeryan olacak. İlkinden daha mı kolay yoksa daha mı zor oluyor? Bahseder misiniz
Cevapla 4 3

Günlük hayatta tercih ettiğiniz saç modeli nedir?

Günlük hayatta tercih ettiğiniz saç modeli nedir? #gadası #gadasından sevgilerle 🙃
Cevapla 21 5

Atanmış olsaydın seninle evlenirdim diyen kızdan olur mu?

İkimizde öğretmenlik mezunuyum ancak başka bir sektörde çalışıyorum kız atanmış olsaydın seninle evlenirdim diyen kızdan olur?
Cevapla 2 4

Tarih sayfalarına adını en derin izlerle kazıyan kişi kimdir, sence?

Tarih sayfalarına adını en derin izlerle kazıyan kişi, bana göre Mustafa Kemal Atatürk ve Fatih Sultan Mehmet’tir. İkisi de kendi dönemlerinin sınırlarını aşan vizyonlarıyla hem milletlerini hem de dünyanın seyrini...
Cevapla 9 5

Hamile hemcinslerim ile sevişme isteği anormal mi?

Çok haz veriyor düşüncesi, gerçeği nasıl bilemem.
Cevapla 3 16

Ehliyet için alınan rapor ücretli olacak! Ehliyetini yeniledin mi?

Yeni düzenleme ile sağlık ocaklarında ehliyet için alınan rapor ücretli olacak. Ehliyetini yeniledin mi?
Cevapla 15 36

Bu sizce suçmu yaa?

Sirf memurum diye işi birakmak suçmu :( sürekli bi stres sürekli bi mutsuzluk tuhaf ortamlar cok yorucu geliyor artik 🥲
Cevapla 1 10

Sevişip boşalmayınca kadınlarda yumurtalık ağrısı olur mu?

birisiyle sevistik rahmim asiri agriyor Şu an herhangi bir birlesme olmadi , bu agri normal mi? erkeklerdeki testis agrisi gibi bir sey mi
Cevapla 3 16
Cevapla 3 1
Cevapla 8 18

Bu şarkıyı kime armağan edeceğinizi biliyor musunuz?

https://www.youtube.com/embed/AG_ruGyWsEA Bakma öyle, ben biliyorum ama söyleyemem. 🤭😂 Topluluk ve paylaşım kurallarına aykırı hareketlerden, üyeleri hedef gösteren paylaşımlardan kaçınalım lütfen. 🙏😌 Hayırlı...
Cevapla 17 5

Evli olupta esinden ayrı yaşayan var mı?

Evliyim ve eşim asker olduğu icin ayrı yaşıyorum. Hiç güzel değil ya. Üstelik bi de hamileyim çok daha zor benim için. Tek başıma hamileligimi geçirmeye çalışıyorum. Yaşadığım şehirde ailemde yok. Çalıştığım için bende...
Cevapla 12 30

Gusül abdesti aldıktan sonra ilişkiye girince abdesti tekrarlamak şart mı?

İlişki sonrası gusül abdesti alan biri abdestten yarım saat sonra tekrar ilişkiye girerse gusül abdestini yenilemesi gerekir mi?
Cevapla 7 21

Kuru fasülyeli dubai çikolatası hakkında ne düşünüyorsunuz?

bi bu eksikti, yapmıştı daha önce kısırlı, şimdi kısırlı. yakında ezo gelin yapar, kelle paçalı yapar. bu dubai çikolatasını çıkaranın ben ta aw. memleketi ne hale soktunuz, insanların girmiş olduğu zahmete bakar mısın....
Cevapla 3 13
Cevapla 1 6

Uyku düzenim çok bozuk ne yapmalıyım ya?

Çok uyuyorum ve öğlen 1 de uyuyp akşam 10 da uyanıyorum hava soğuk diyede yataktan cikasim gelmiyor bu kış aylarını hiç sevmiyorum depresyona sokuyor beni ya uyku düzensizliğim nasıl geçer arkadaşlar
Cevapla 0 6
Cevapla 3 39

Erkekler kadınlaştı mı?

Hepsini kastetmiyorum ama bana öyle geliyor. Erkeklerimiz kadınlaştı
Cevapla 10 26
Cevapla 2 15

Kocam galiba anneci?

annesi bizdeydi yeni evlendik gittiler wpden konuşuyorlar çok görmüyorum arada bakıyorum annesi kokunu özledim sensiz olmuyor eşimde ev bomboş kaldı gelicem izni var az kaldı onu söylüyor çok yakınlar ama rahatsız...
Cevapla 4 4

Üniversitelerin siber güvenlik bölümü?

Bu bölüme yönelmeyi düşünüyorum bir bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ve ayrıca bu bölümü araştırırken sadece 4 tane üniversite de varmış ve 2 yıllık mış bu bölüm hakkında bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi
Cevapla 1 3

200 gün yks tavsiye ?

Merhaba 200 gün kaldı ben yeni baştan sıfırdan başlıcam her seyi temelden alacam hedefimi düşündüm 50k bunun için tavsiye verirseniz sevinirim
Cevapla 2 2
Cevapla 21 42

Tyt türkçe kaynak onerir misiniz?

cok zor ve pahali olmasin lutfen
Cevapla 2 4
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨