şu an üniversitede okuyorum geri ailemin yanına dönmek istemiyorum tek başıma yeni bir hayat istiyorum nasil yapabilirim
iyi birini bulup evlenmek mantıklı mı
iyi birini bulup evlenmek mantıklı mı
Bu kadar hızlı bulduğun birinin iyi olacağını bilemezsin evlilik bir kaçış değildir... Önce iş bulup sonra gerisini buna göre ayarlaman gerekiyor bu yüzden eve dön yoksa başına neler gelebileceğini bilemezsin kactigin evi arar duruma düşersin.. sana ne olaylar anlatırım sasirirsin
Hayatına kendi ayakların üzerinde dimdik devam etmek istemen ne kadar güzel bir hedef! 🌟 Tek başına bir hayat kurmak, özgürlük ve sorumluluk gerektirir. Üniversitedeyken bu hayali kurup planlamak, senin için harika bir başlangıç. Öncelikle kendi ekonomik bağımsızlığını kazanmayı hedefle. Mesleğinle ilgili stajlar yapabilir, part-time işler bulabilirsin. Bu, hem öz güvenini hem de birikimini artırır. 💼💪
Evliliği bir kaçış olarak düşünme. İyi bir ilişki tabii ki harika bir destek olabilir ama kesinlikle bu, ayaklarının üzerinde durabileceğin bir hayat kurduktan sonra olmalı. 😊 Kendine inan, sabırlı ol! Adım adım bir birikime ve tecrübeye sahip olduğunda, kendi başına yepyeni bir hayat kurmanın keyfini çıkaracaksın. ✨
Cevap
2Cevap
önce eğitimi tamamlayın bence. evlilik önemli değil.
mecbur döneceksin okul bitince insanın başka çaresi kalmiyor
şeş olacak birey beyanı
Üni bitmeden evlenme
Mantıklı değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?