35 yaşında hayatımın böyle olacağını söyleseler inanmazdım?
Aile evinde kaldım yıllar sonra tekrar geldim, eş yok çoçuk yok iş ev arası mekik dokuyup duruyorum. Ah mı aldık gerçi alsak da onu da tam beceremedik gibi. Kariyerim işim gücüm de yerinde ama eksik kaldım sizde durumlar sana
Sevgilimle ilişkiye girsek evlenmek zorunda hisseder mi bırakma gibi bir durumu olur mu ve daha çok bağlanır mı?
Kendisi muhafazakar bir aileden geliyor hayatına hiçbir kızı almamış ilk sevgilisiyim namazında niyazında birisi
Berkin Elvan olayında sizce kim haklıydı?
Polis mi yoksa elvan mı? Berkin Elvan'ın ölümüne neden olan polise verilen 16 yıl 8 ay hapis cezası, Yargıtay tarafından onandı.
En çok dinlediğiniz rapçi?
çoğu kişi cringe bulsa bile bence herkes gizli saklı yeni nesil rap dinliyordur bazen efsane sarıyor çünkü. Benim her zaman favorim Ati olmuştur ama şuanlar Jeff Redd ve Lvbel C5 ilerliyorum Allah sonumu hayır etsin
Annem evlenmemi istiyo?
Baskı sürekli artık evlen yaşın geldi diyo okumuş birini istiyolar napim nerden bulim subayı polisi
Erkek arkadaşım çok bakımsız?
Kokuyor kıyafetlerini yıkamıyor dişleri pislik içinde uzun zamandır da böyle 2 ayda 1 duş alıyor sarhoş gibi geliyor yanıma bişey diyemiyorum ama kırmamak için ne yapmalıyım
Madde satmaktan cezaevinde olan biri bunun iftira olduğunu söylüyor sizce iftira mı?
Mesela benim kötü bir alışkanlığım yok alkol sigara ya da madde gibi şimdi bana kim madde satıyor diyerek cezaevine attırabilir ki evimde bulunsa bile hadi koydular diyelim bunun idrar tahlili var kan tahlili var parmak...
İlk iş stresi nasıl geçer?
Yarın işe başlıyorum ve hiç deneyimim yok nefesim daralmaya başladı çok panik oldum nasıl atlatıcam bunu. kasiyerlik bir de, kasad olmaktan hep çok korkmuşumdur
Evlenmekden korkuyorum böyle durumda olann var mı ?
Şaka değil yaşadiğim bazı travmalar bilmiyorum nasil olucak ne şekilde olucak? var mı böyle durumdaa?
Bu gunlerde boga burcu olupda iyi olan var mi?
sanki zaman bogalar icin iyi gitmiyor bu gunlerde. ikizler de bi degisiklik yok
Buharlı temizlik makinesi denedin mi? Fark yaratıyor mu?
Alın, aldırın dostlar ve tostlar. Gerçekten çok iyi 👍🏻 🧼🫧🧽🌸
Erkekte ve kadında kıl olmalı mı?
Cinsel bölgenin kıllı olmasını nasıl karşılarsınız karşı cinste?
Biriyle evlilik kararı vermek için ne kadar zaman gerekli?
Doğru insan kimdir 🙃 nasıl anlaşılır ki
Spor salonunda bir kadınla tanıştım kadın evliydi 6 ay ilişkimiz oldu ayrıldım peşimi bırakmıyor ne yapmalıyım yardım?
3 senedir vücut geliştirme ile uğraşıyorum 1.94 102 kiloyum 19 yaşındayım gittiğim salonda benden 9 yaş büyük 28 yaşında bir kadınla tanıştım evliydi çok mutluyduk ama aramız bozulduğu için ayrıldım peşimi bırakmıyor...
Adrenalin bağımlısıyım kötü mü?
Kalbimin sürekli pır pır atması lazım sırf heyecan olsun diye kocamı özellikle onun yakın çevresinden birileriyle aldatıyorum veya arkadaşlarımın kocalarını ayartıyorum. Lisede de böyleydim herkes okulun en popüler...
Hediyeleşmeyi sever misiniz?
@frankejstan013 Sırf TS li olurum dediği için bilekliğim artık onun 😃 Güle güle kullan ks’nin bana kazandırdığı güzel dost 🙏🏻😇🌸
Sizi hayattan soğutan en son şey neydi?
memnuniyetsiz sürekli şikayet eden insanlar mızmızlık yapıp hayat enerjimi çeken herkes benden küçük olanlar
Vücuduma fondöten sürüyorum?
Bunu yapan tek benmiyim çatlakların batıkıların üzerine vücut fondöteni sürüyorum.
Yapay zekaya görünüşünüzün nasıl olduğunu sordunuz mu?
Ya bana sürekli feminen ama sade bir güzelliğin var yok abartısız ama etkileyici cart curt saçmaladı 😂😂😂
Google Fotograflar hakkında?
Arkadaşlar merhaba. Bazı fotografları şu an güncel kullandığım telefondan sildim google fotograflardan. 3 ay oluyor. Şu an ihtiyacım oldu ve tekrar geri getiremiyorum. Eski telefonuma format atmadığım için orada da google...
Ankara tıp için mezuna kalacağım bu program mantıklı mı?
sınavdan çıkıp hemen derse oturacağım ve eylül sonuna kadar tytyi 3-4 sb bitirerek tamamlayacağım. ekim başı ayt başlayıp tyt soru bankaları ile götüreceğim. bu sene olmadı çünkü mikim okul yordu da yordu dışlanma falan...
Kendimi geliştirmem için ne yapmalıyım sizce?
Neler yapayimki kendimi gelistireyim sizce?
Yunanistana neden bu kadar düsmansınız?
ben şu an atinadayım türk olduğumu söylediğimde kimse bana kötü davranmadı gayet normal davrandılar burada kimse eski savaşları falan umrsamıyor siz hala osmanlı kurtuluş savaşı falan diyorsunuz burada insanlar sadece...
Merhaba kendimi çok fazla yanlız ve berbat hissediyorum. Benim gibi hisseden konusmaya ihtiyacı olan var mı?
Duygusal anlamda çok boşluktayım. Dertleşip konuşacak bir arkadaş arıyorum.
Memurluktan istifa eden ya da kendi işini kuran var mı?
Birkaç arkadaşım etti memurluktan daha çok kazanıyor kafası daha rahat kendi işi vb cidden memurlukta ne uzar ne kısalırsınıx bir de köreltiyor ya uzaktan memurluk çok iyi gibi görünse de düz memurluk ve gurbette...
Şu anda ilişki durumlarınız nasıl?
Sexting yaptığınız var mı veya reel olarak ilişki yaşayan var mı ve ne sıklıkla mesela ilk ben cevap vereyim genelde sexting flört takılıyorum ben
25 yaş üniversiteye başlamak için geç mi sizce?
şu an 24 yaşındayım üniversiteye başladığımda 25 olucam
Annem vücudumu kabul etmiyor çok rahatsız oluyorum?
Arkadaşlar sürekli göğüslerimin büyük olduğundan dolayı beni utandırıyor kavga çıkarıyor. Sütyenle işi çözdüm ancak bu kez de yine ben konuşurken sürekli göğüslerime bakıyor belli oluyor mu diye uyarınca da kabul etmiyor....
İnsanların geneli neden basit insanları seviyor?
Hepsi demiyorum mesela ben oyle degilim çevremdekiler de degil eminim burada da oyle olmayan vardir fakat cok nadiriz cunku insanların cogu basit olani seviyor mesela herkese cilve yapan bir kadin ilgi görüyor ben...
Genetik olarak kötü birinin ilişkiler konusunda şansı olmaz mı?
Bence olmaz mesela bir kız için tipiniz ve boyunuz çok önemlidir hatta fiziğiniz bile öyledir.
Samsung a 25 şarjı ne kadar gider?
Sabah 6,5 7 gibi şarjdan aldım , öğlen 16 22 de telefon kapandı, 4 30 dan 17 20 ye kadar şarj ettim ve \84 oldu yoğun 1 şekilde kullanıyorum saat 20 19 şarj 51 normal mi çok mu hızlı gidiyor Kasım da aldım mobil veri...
Günümüzü noktaladık diyelim.. güzel bir gün olduğuna inanıyorum.. peki siz?
Ben huzursuzluğu kendime asla yakıştıramadım.. kafamı dağıtıp biraz huzur ve enerjimi geri almak adına geziyorum. aslında ne bir beklentim var ne hedefim, tam istediğim yerdeyim.. enerji lazım hepsi bu... kötü enerjileri...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer