Kendimizin yargıcı olalım mı beş dakikalığına?

Haydi, bu kendilik elbisesini çıkarıp uzaktan bakalım kendimize. Bugün kimi incittik, kime gülümsedik. Hangi hayvana yem verdik, hangi çiçeği kendi zevkimiz için öldürdük. Kaç insana çatık kaşla baktık, kaç çocuğa aydınlık bir tebessüm hediye ettik. Kaç karıncaya kolay gelsin dedik, kaç bulut saydık. Kaç çiçeği suladık, kaç insanda iz bıraktık?

Kendimize yöneltmeyelim mi bir kez de o sivri, zehirli oklarımızı? Belki de insanlara yönelttiğimiz bütün kir pas kalbimizin dur artık deme şeklidir?

ok senden gelince daha bi acıtıyor dimi
ok senden gelince daha bi acıtıyor dimi

Sanatçı: Светлана Видар

Kendimizin yargıcı olalım mı beş dakikalığına?
Cevapla