Jandarma Genel Komutanlığının buluntu cesetler sayfasına girip bakan oldu mu hiç?
Merakımdan bakayım dedim. Kimliği belirsiz ceset fotoğrafları, ölüm şekilleri vs. Gece gece çok fena tırstım. Berbat görüntüler. Evde yalnızım ve hamileyim. Keşke bakmasaydım. :( aşırı ürkütücü görüntüler. Bu kadar kolay...
" Gözümden dökülen gözyaşlarım değildi sendin!!!"ne demek bu?
Konuştuğum kişi wp hakkımda bölümüne yazmış gönderme mi yapıyor birine
Yalvarırım yardım edin depresyondayim?
Ben geçen sene yksye girdim ama hiç çalışmadım sınav sonucum açıklandı çok kötü geldi sonuç babam hakaretler beddular etti öl Çok yaşa milletin kızına kurban ol bir halta yaramıyorsun tembel günlerce hakaretler etti bana...
Bu a*ptalca düşünce hakkında ne düşünüyorsunuz?
fotoğrafta arkadaşın söyledikleri ne bilimsel ne evrensel hiçbir anlamda mümkün değildir bu arada bilen yoktur diye sallamış baya
Telefonunuz genelde sessizde mi, yoksa sesi açık mı tutuyorsunuz?
Hep seslidir, hiç sessize almayı sevmem. 🔊🔇
Sevgilisi olmayan kandın neden özel hissedemiyor?
Ben neden kendimi özel hissedemiyorum Hayatımda bir erkekten ilgi ve iltifat duymadıkça kendimi güzel bulmuyorum Çok yalnızım Aşk beni iyileştirir artık yaşlanıyorum çok geç kaldım (32) Güzelleşmek istiyorum
Boğa erkeği dönermi?
Arkadaşlar suçlu olduğu için bir şey demeden terk ettiğim boğa erkeğine birkaç gün sonra yazıp herşeyi açıkladım, ayrılmanın sebebini, neden böyle yaptığımı falan, buluşup konuşmamız gerektiğini de, ama o mesajımı okuyup...
En son kendinizi ne zaman mutlu ettiniz?
En son kendinizi ne zaman mutlu ettiniz?
Varoluşunuzu ne ile tanımlıyorsunuz?
Biraz felsefe yapalım. Ben varoluşumu yalnız kaldığım her on olarak tanımlıyorum Çünkü insanlar bana varoluşumu sorgulatıyor.
Annesi beni istemeye gelemezmiş. Siz olsaniz ne tepki verirdiniz?
Biz erkek arkadaşimla evlenmeyi düşünüyorduk. Aynı yaştayiz. ikimiz de daha önce hiç evlenmedik. Ikimiz de kariyerli eğitimli insanlarız. Onun ailesi başka şehirde. O ise tek başina yaşiyor. Benim annem babam yıllar evvel...
Araba süren bir kadın bana yol verdi?
Yaya geçidinde bana yol verdi sizce benden hoşlandı mı?
Küçükken en büyük hayali tombik salam teklemek olanlar?
Evet, küçükken en büyük hayalim şu BİM de satılan tombik salamları teklemekti. Çünkü annem az az yememize izin verirdi. Dün bu hayalim aklıma geldi ve gerçekleştirdim gofret gibi ısırarsk tombik salam yedim. Tatmin oldum...
Siz otomatik arabamı seversiniz yoksa manuelmi?
Ben otomatik araba severim otomatik araba daha rahat sizin tercihiniz ne olurdu otomatikmi yoksa manuelmi
" Gözümden dökülen gözyaşlarım değildi sendin!!!". Konuştuğum kişi whatsapp hakkımda bölümüne yazmış ne demek bu 🤔 ?
Aklında başkası mı var yoksa
Sizce cinsiyet rolleri diye bir şey var mı ve varsa doğru mu?
Cinsiyet rollerinin olması gerektiğini söylemek yobazlık demek değil bence
Şu erkeklerin kullandığı traş makineleri var ya tamamen kesmeyen kısa kesen ondan öneir misiniz sizinki hangisi?
tamamen kesmeyen 1cm falan bırakan
Gönderileri begendiğini gizlenebilir mi?
Eski sevgilim beni engelledi sonra engeli kaldırdı. Ortak takip ettiklerimiz vardı bir kızın fotografını beğenmişti. Sonra beğendiklerine bakmaya çalıştım gözükmuyor. Engelli de değil. Gizlemiş olabilir mi böyle birsey...
Hayatı yaşayamıyormuş gibi hissediyor musunuz sizde?
Bir arkadaşım geçen rusyaya gitti. Ardından Antalyaya indi ve biraz vakit geçirmiş orada. Döndükten sonra depresyona girdiğini söyledi. Nedwn diye sorduğumuzda Rusya, Antalya da vakit geçirdikyen sonra hayata dair çok şey...
Trafikte sinyal verdiğiniz halde size şerit değişmek için yol vermeyenlere karşı ne yapıyorsunuz?
İyi akşamlar KS Ehliyeti alalı 1 ay oldu ama trafikte sinyal verdiğim halde kimse bana yol vermiyor ve benim önüne geçiyor artık yol ortasında kalmaktan çok sıkıldım bu durumda ne yapmam lazım? Hayır yani 1 hafta ders...
Çok özgüvensizim napmaliyim?
Herkes beni yargılıyor her konuda gerçek bir arkadaşım yok ablalarim bana iyi davranmıyor kendi istediğimi dile getiremiyorum bana konuşma hakkını vermiyorlar sonra da neden konusmadigma kızıyorlar ve her sevgili...
Büyü neden bu kadar sıradanlaşıyor?
Büyü çok yaygınlaştı gibi hissediyorum gerçekten öyle mi? Neden böyle?
Sari sacli oldugum icin erkekler ciddi bakmiyor?
ilk bulusmalardan temasa gecip eve cagiriyorlar oyle biri olmadigimi anlayinca birakanlar oluyor gercekten sadece sac rengi yuzunden esc gibi muamele görüyorum sonradan anliyorlar oyle oldugumu kiymetimi bilmiyorlar
Gece temiz havada yapılıcak en güzel aktivite sizin için nedir?
Haha, Bizim ki sıradan Fakat en güzel şey bir arkadaşla Oturup temiz havada keyif yapmak gibisi yok. dun yapamadığımız bugün yaptık. Bugünde black tarz olsun. W/Batuhan (Batusta olur )😂🤭💙
Sizce öğretmenin buna hakkı var mı?
Merhaba. Ben meslek eğitimi alıyorum. Öğretmenim son derste konusu açıldı dediki ben verdiğim modellerin başkalarına öğretilmesine karşıyım. Hakkımı helal etmiyorum. Zaten o öğreteceğiniz kişi de hayır bulamaz bu...
Severek ayrıldım?
sevgilimi yaptıgı saygısızlıktan dolayı (bile bile uc gun boyunca yazmadı) engelledim pişman degılım ama bır sekılde ulasmasını ıstıyordum sizce aklı basına gelir mi ne yapmalıyım cok ozledım aslında
Erkekler neden takıntı yapıyosunuz?
Aldattığınız, yapmadıgınızı bırakmadıgınız birisine neden ısrarla geri dönmek istersiniz yani neden takıntı?
Moreliniz bozulunca düzeltmek icin ne yaparsınız?
hemen arkadaşlarımı ararım. Buluşabilirsek direkt "terapi seansı" başlar zaten sjjsjs 😎 Buluşamazsak da telefonla sabaha kadar konuşuruz, kahkahadan ağlamaklı moda geçiyoruz. Moral bozukluğu bizde fazla yaşamıyor çünkü...
Hatalarınızdan ders mi çıkarırsınız şaka mı?
Ben travmalarını gülerek anlatan o kadınım nfnx
Tipsiz erkeklerde özgüven olmalı mı?
Ben tipsizim 32 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Kadınlar sadece tipe baktıkları için hiç denemedim. Özgüvensizim. Bence zaten benim gibi tipsiz erkeklerde özgüven çok komik duruyor. Bir arkadaşım var tipsizlikte çağ açıp...
Onlyfans nerden açılır?
Maddi durumum yok ve en sonunda buna karar verdim nasıl yapılır nerden girilir bilginiz var mı?
Mesajıma bakmayan erkek o ara birisinin takip isteiğini kabul etmiş?
Bakamadıım metrodaydım kalabalıktı dedi Niye bu kadar yalancısınız bakmıcam mesajlarına hak edıyo
Yargılamayın lütfen çözüm odaklı olun babasını bilmediğim bebegi taşıyorum doğunca hastanede sosyal hizmetlere vermek istiyorum?
Sanırım 9. Aya giriyoruz doğuma az bi süre kaldı ailemden yakınlarımdan arkadaşlarımdan bi kişi dahi bile bilmiyor hamile oldugumu sadece ben ve Allah biliyor ekonomik durumum yok bebegi götürebilecek biyerim yok doğunca...
Aşk için mi yoksa çocuk için mi evlenirsiniz ?
Sadece çocuk sahibi olabilmek adına mı evlenirsiniz? Yoksa sevdiğiniz kişi ile bir ömrü paylaşmak için evlenir, çocuğu sadece o aşkın meyvesi olarak mı görürsünüz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer