Sorular: Aile & Toplum
Evde yatakta nasıl bir şekil şükülde uyanıldı bugün nasıl devam eder?
Bozuk kombiyle güne başlandı bozuk devam eder 🥱 Günaydın ✨ "yaşıyoruz ellâm ellâm, shawty ciao bella bella " https://www.youtube.com/embed/kBvL8nSvymA #BARBİENAZO #gün #bertaraf
Sürekli kavga edecekseniz niye evleniyorsunuz?
Arkadaşlar benim kuzen var. 24 yaşında evlendi sürekli kavga ediyorlar. İkisinde de sorun var. Evlilik bilinci pek yok açıkçası fatura yatırma sorumluluğu bile yok desem yeridir. Bir ebeveyn bilinci yok. O zaman niye...
20 yaşıma girdim, hala sevgilim yok diye evde mi kaldım sizce 😔?
Kötü hissediyorum insanlar 15 16 gibi durduğumu söylerler ama
Kocam hem benden af diliyor hemde yine beni suçluyor?
Kocam 1 ay evvel beni evden kovdu simdi de dön diye yalvarıyor ama sadece ne zaman geleceksin diyor gönül almıyor sadece ne zaman gelcen hic yalvarmiyor sızlamıyor iki lafın arası ama sende suçlusun biliyorsun demi ama...
Arkadşalar evden kaçtım çok tuhaf biliyorum ama 1 hafta da ailemi özledim?
Aradılar eve gel filan dediler ama ben birşeyler başarıp öyle dönmek istiyorum en azından bir araba ev alıp birazda kenara para koyup onların karşısına çıkmak istiyorum öbür türlü yanlarına dönsemde yine çocuk muamelesi...
Aile baskısı mi korkaklık mi?
Buraya daha önce de bununla alakalı bir soru yazmıştım O zaman 1. senemiz de şu an 2. senemize girdik ve maalesef bazı şeyler değişmedi. 2 senedir Beraberiz ve ancak üç beş parça çeyiz aldık Ailesi bize Maddi manevi bir...
34 yaşındayım evlilik de kariyer de olmadı, bundan sonra hayatım ne olur?
Bundan sonra için çok fazla kaygılarım artıyor baş edemiyorum bazen.
25 yaşında evlenmek zorunda mıyım, evlilik dayatması neden bu kadar baskı yapıyor?
25 yaşındayım çoğu arkadaşım evlendi ben kendimi bir evlilikte hayal edemiyorum bu dayatma çok saçma değil mi herkes evlenmek zorunda mı ki? Çok sıkıldım bu sorulardan daha 25 yaşındayım ben 25 yaş küçük değil mi evlilik için
Sevgilimin hazırda evi falan yok diye annem istemiyor, üstelik işi de yok askerden once fabrıkada calısmıs 18 ay?
Askere gitmeden once cıkmıs şimdi ise askerden geleli 4 ay oldu hala is yok , meslek lisesi su tesisat bılmem ne mezunu o isi de yapmıyor, uzman çavusluk kazandı sayılır sadece saglık raporu onayı beklıyoruz her seyi...
Sevgilim yok, geceleri çok sıkılıyorum; bu yalnızlıkla nasıl başa çıkıyorsunuz?
flörtüm falan da ylk konuscak biri yok ızellikle gece braz zor olıyor ya
İntihar eden kardeşimi Allah affeder mi?
daha çocuktu 13 yaşındaydı bazı insanlar cehennemde yanacak diyor bana bile bile o kadar üzülüyorum ki Allah canımı alsa da bu acıdan kurtulsam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer