Annem ve kardeşim hariç kimse doğum günümü kutlamadı?

Hiçbir insandan fayda yokmuş bunu anladım, tek başıma takılmaya
devam edeceğim. Kendim için yaşamak en iyisi gerçekten herkes kıskançlıktan ne yapacağını şaşırmış
Annem ve kardeşim hariç kimse doğum günümü kutlamadı?
Cevapla