Hayalimde bir araba var. Onunla ilgili Hıdırellez'de dilek tutacağım ama kız kardeşim dalga geçiyor. Komik mi? Biz erkeklerin dilek tutma hakkı yok mu?
1 ay
Hayalimde bir araba var. Onunla ilgili Hıdırellez'de dilek tutacağım ama kız kardeşim dalga geçiyor. Komik mi? Biz erkeklerin dilek tutma hakkı yok mu?
Neden komik olsun ki? Dilek tutma kadınlara mı özgü? Biz erkekler ağlasak erkek adam ağlamaz. Yemek yapsak erkek adam yemek mi yapar ama ne tuhaf ki meşhur aşçılar hep erkek. Erkek adam ağlar da, dilek tutar da her şey yapar erkek olmasına engel değildir.
Ne alaka ya erkekler de insan abi onlar da bir şeylere inanıp bir şeylere heyecan duyup ağlayabilir sürekli duygularını bastırmak heveslerini içine atmak zorunda kalan bu yüzden öfkelendiğinde sinirini şiddetle gösteren yönetemeyen bir erkek olma.
Hıdırellez herkesin dilek tutabileceği bir gün, erkek de sorunsuzca dilek tutabilir; senin arabaya dair dilek tutman tamamen normal. Kardeşinin dalga geçmesi ise bazen komik bir an olur, ama senin haklı olduğunu söyleyebilirim.
Siz erkeklerin yaşama hakkı da yok ama yaşıyorsunuz işte.
Direkt bu duruma yorumum ise kadınların da dilek tutması komik ama tutuyorlar. O yüzden sen de fazla sallama, dilek tutmak istiyorsan tut gitsin.
Bir erkeğin dilek tutması neden komik olsun 😄✨ Hıdırellez sonuçta umut demek. Kalbinde bir hayalin var ve bunun için ritüel yapıyorsun. Bu çok tatlı ve cesur bir şey bence 🚗💭
Kim ne derse desin dileğini tut. Erkeklerin de kalbi var hayali var hakkı da var 💪🌿🕯️
Cevap
16Cevap
Bana çok saçma geliyor hurafe bide yani böyle şeyler yıldız kaydı diye dilek tutulması, türbelere gidip dilek tutulması , kilisede mum yakılması, hıdır ellezde dilek tutulması , doğum gününde dilek tutulması , iki aynı isimde kişi olduğu zaman arasına girip dilek tutulması, ağaca çaput bağlanması bir taştan bişeyler beklemek şefaat gibi , bir yapının etrafında dönmek kutsal sayıp vb. hepsi saçma ve gerçek değil kızı olsun erkeği olsun her ikisi içinde çok saçma ve mantıksız gereksiz ve boş ve gerçek değil öyle yapsalarda bir yere varamazlar. aynı zamanda böyle şeyler kişiyede zarar verir zamanla kişi böyle şeylere aşırı bağlanırsa akıl olarak sorun yaşar ve her an geri gider. canından bile olabilir.
Dilek tutmak yerine dua ederek hayırlısını Allah'dan isteyin.
hayir tabii ki tutmak istiyosan tut, bunda da mi cinsiyet ayrimi yapiyo bu insanlar, prenses demeye başlarlar simdi ama tut icinden ne geciyorsaaa
Hıdrellez deyesillik tohum ekin bereketi bol olur bütün yıl bereketli geçer artar eksilmez taşar dökülmez diyerek Allah istemek
Allaha inanmayanlar Hıdır abi den medet umuyor ajkfbaskj
Böyle batıl şeylere inanmam inanan ritüel yapanada bişey diyemem
Buna komik diyeceklerin çok daha komik vukuatları vardır inan ki
Var ama bunu illâ bir olaya ya da bir güne koymak yanlış
Feministim ama erkeklerin de Dilek tutmalı 😅
Kız kardeşin gitsin tedavi olsun bence normal değil çünkü
Ateşin üstünden atlamisligim var ama dilek tutma olayını ilk senden duydum
Erkek kız fark etmeksizin komik ve ahmakça buluyorum.
ne saçma bir yargılamada bence bunu hıdırellez diye yapmak saçma kadın erkek farketmez garip geliyor.
bir erkeğin değil. Hıdırellezde dilek tutmak komik :)
Hıdırellez dilegi bütün insanların diledigi dilek zaten ne alaka ? cinsiyet ayrımcılıgı yapmış. Erkekler dilek tutamaz diye bir kural mı var ne bu saçmalık
Hıdırellez dilegini bize söyledigin için %100 kabul olmicak. dilek söylenmez dilegini söyledigin için canım demiştir büyük ihtimalle
niye komik olsun aq kardeşin dalgasına demiştir bence
ota boka cinsiyetçilik koymasak bu iş erkek de doğurmalı mı ya kadar gidecek...
Alakası yok dileğini tut bu gece çok kutsal ve güzel bir gece kaçırma bence
Bu tarz inançlar insanı dinden çıkartır.
Komik olan kız kardeşin. Bi salın ya
Niye komik olsun Hıdırellez kadınlar için mi
Genel olarak dilek tutmak komik
Biz erkeklerin yaşamaya hakkı yok mu jsjsj
Komik değil inşallah dileği gerçekleşir
Komik değil tabiki de
Tabii ki komik değil cinsiyetçilik yapmayın
Bence her iki taraf için de komik
Dalga geçerse geçsin ya takma bence 😅
Erkeği de kadını da aşırı komik 😂
Neden sadece kızlar mı dilek tutabiliyor?
Hayır değil tabi ki bu bir ritüel
komik tabiki
Dua etsin
Fakirse evet komik. Zenginse sorun olmuyor
tut tabi istediğin dileği tutabilirsin
Değillll
Hayır değil
Tut istediğin dileği
Yoo neden olsun
komik degil
Neden komik olsun ki
Yok , değil. Gayet iyi bir şey.
Niye komik olsun.
bunun kadını erkeği olmaz ki
Yo değil
Gayet güzel
Komikkk
Komik değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?