Staj yapmaktan korkuyorum ne yapıcam (uzun soru)?

Gecen sene okulun buldugu bir yerde staj yapmaya gittim.. fabrikada bir adamin yaninda sekreterlik yapicaktin adam bana telefonu yasakladi kilitli cekmecesine koydu bise demedim
Hic fotokopi cekmedim dosya düzenlemedim bide dikkat eksikligim ve sosyal fobim var çekingenim
ilk öğrettiginde ögrenemedim sonra yavastan ogrenmeye basladim adam beni merkezdeki ofise gonderdi ofiste 2kadin vardi ikisede adamin kankasi 2kadin bana moobing uyguladilar dosya düzenleyemedim diye bagirdilar asagladilar.. evliyken ofise adamlar aliyolardi kahkaha atiyolardi adamlar bana kötü kötü bakiyodu bisey yapmalarindan korkuyodum yapilsa bile rizasi vardi derlerdi ofis 4üncü katta dişarida iş makinesi çalisiyo görgü tanigi yoktu ofiste hep sigara puro içiyolardi
Babam hastalandi dedim durumu kötüydü hastanede yatiyodu bende onlara söledim korkuyorum dedim.. babam için ÖLÜRSE ÖLÜR diyip sigara ictilar bise diyemedim dondum
Sonrada beni stajdan kovdular okadar üzüldümki 5ay ağladim
okul baska staj yeri bulalim dedi istemiyorum dedim
Bu sene 1ay sonra belediyede stajim baslicak cok korkuyorum cok heyecanliyorum içim daraliyor
Ne yapmaliyim yine ayni şeyleri yasarmiyim?
Staj yapmaktan korkuyorum ne yapıcam (uzun soru)?
Cevapla