Hayalini kurdugum hayatı ayna karşısında rol yaparak yaşıyorum

Arkadaşlar lütfen dalga geçecekseniz hiç gelmeyin rica ediyorum. Kendime güvenim tamdır fakat utangaçlik var bende büyüdükçe bayagi bir yendim ama hala var ve normal hayatimda yapmak isteyip de yapamadigim seyleri aynanin karsina geçip rol yaparak gerceklestiriyorum , kendi Kendime konusuyorum kimseye anlatamadigim seyleri aynada kendime anlatiyorum falan filan bende bir sorun var mi acaba ? Psikologa falan mi gitsem ? Ciddi cevaplar verin lütfen
Hayalini kurdugum hayatı ayna karşısında rol yaparak yaşıyorum
Cevapla