Küçükken olmuştu apartmanımızda lise sona giden bir abi vardı bende ilkokul 2-3 falanım dışarda bisiklet sürüyordum annem eve çağırmıştı bisikletimi apartmanın bodrum katına bırakırken arkamdan inmiş beni köşeye sıkıştırmıştı “sana erkeklerin kızlara yaptığı şeyi gösteriyim mi” deyip pantolonunu indirdi bende bastım çığlığı panikledi ağzımı falan kapatmaya çalıştı zoraki kurtulup eve gitmiştim ama bana kızarlar diye aileme anlatamadım gittim arkadaşlarıma anlattım onlar da aileme anlatmış sonra oğlanın ailesiyle kavga ettiler daha sonra da taşındık başka semte.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Allah'a şükür fiziksel olmadı fakat sözlü oldu arkamdan at O türbanı diye bağırmışlardı kızlı erkekli cahiller. Allah hepimizi korusun.
8
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu yıl özel sektörde bir kurumda öğretmenlik yapmaya başladım. Alfa Dişi bir öğretmen adayı sürekli bana dokunmaya başlamıştı. En son beni çekici buluyor musun? deyince. Bence bunu istemezsiniz deyip üstüne gittim. Belki benim neler hissettiğimi anlar diye bu defa ben onu taciz ettim. Belki de zevk aldı bilmiyorum ama tekrarlamaması konusunda uyardım. Dönemi sağ salim kapattık. Benden sonra coğrafya öğretmenine tacize başladı 😁
Bir abi olarak çoğu kişinin yorumunu okudum çoğuda tacize uğramış kardeşime de aynısı yaparlar diye çok korkmaya başladım sanırım biraz daha kardeşime göz kulak olmam gerek
Evet malesef. Beni saplantılı şekilde seven ruh hastasının sözlü tacizine uğradım. Akşam binanın önündeki markete bişeyler almaya gidiyodum.3 sene önce. Yanından bununla arkadaşı geçerken arkadaşı buna; oğlum bu kız seni çok fena sever dedi. Oda yok ya ben daha fena severim dedi şerefsiz. Okuldayken masama not bırakıyordu çok güzelsin, çok s. .. diye. bir kere zorla öpmeye kalktı. Dayak yedi sonra. Şimdi yine başladı uzaktan evimin videolarını çekmeler gözlerinin yeşilini özledim şarkısıyla. Benim resmimi çekmeler. gecen arkadaşıma gülüyorum. Buda beni görünce durmuş baya izlemiş. İki gün sonra içki şişeleriyle durum atmış gülüşlerin kalbime taht tuttu diye
Bir kaç kez hemde bir defa hatta yolda yürürken erkeğin biri dikkatimi çekmek için hanım efendi yerdeki sütyen sizin galiba alsaniza dedi bende hiç bakmadan yok canım az önce kız kardeşin düşürdü onu alda evde verirsin dedim) buda ona Kappak oldu
Sözlü olarak uğradım fiziksel olarak sayılırsa da okulda bir çocuk kağıt dağıtırken arka çaprazımdakine vericem diye uzanırken üzerime eğilmişti (ben geriye doğru yattım artık nerdeyse o da bana yapıştı yapışacak arada 1-2 cm vardı) tabi üstüme çıksaydın vs diye arkasından arkadaşlarla konuştuk bir de otizim engelli bir çocuk dudağımdan öpmeye kalkmıştı ama olmadı tabi öyle bir şey 😅
Bizim burada bir zihinsel engelli okulu var oradaki öğretmenlerle konuşuyorum ziyaret amaçlı okula gittim bahçeye çıktım arkamda bir tane çocuk çok sinir oldum
Yolda yürürken seyyar satıcıdan kuru yemiş aldım biraz muhabbet ettim sonra bakdım peşime takılmış kendimi ara. Sokakta kaybettirdim o zaman küçüktüm şimdi olsa ağzına kürekle vururum
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
O değilde erkeklerin bu kadar tacize uğradığını bilmiyorudum 😂😂😂😂😂😂😂😂 görüşleri okurken haykırdım. Evet. Metroda tünele girince ışıklar da yanmadı biri çok fena dayadıydı arkadan sürtündü falan. Tacizin nasıl bir şey olduğunu o insanların yaşadığı durumu anlamak ve hissetmek için ses etmedim bundan sonra tepki vereceğime eminim.
Sözlü uğradım dibime kadar girip yavrum baban nereli diyen bir canım oldu toplum içinde hem de onu orda rezil etmediğime çok pişmanım. Yalnız olup uğrayınca yapcak bişey Yok zaten içinden sövüp yola devam
Hahaha 😅😅 şimdi farkettim nasıl olmuş o ya biri yazacaktım yani düşün sinirden nasıl yazdığımın farkında değilim canım demedim tabikide yanlış olmuş ben de şok şu an
Çok oldu. Arkadan belime sarılan mi dersin irenc elini kalçaya degdiren mi dersin. Taciz mi bilmiyorum ama akrabanın biri simdi eve gidince seni düşünüp boşalmadigimi ne bileceksin dedi o an bişey diyemedim ama keşke kizsaydim o sözü ona söyletmeseydim dedim kendi kendime
İlk 7 yaşında yüzme eğitmenim suda sarılıyordu sürekli o yaşta bişey anlayamamışım sonradan fark ettim zaten taciz olduğunu da. Kesinlikle ilk işim dava açmak olur. Cezasını almalı.
Sözlü tacizi övgü diye anlayanlar var burada malesef. Sinirleniyorsun itiraf et hoşuna gitti diye tepki alıyorsun yanındakinden. Gerçekten iğrenç bir durum
Sozlu olarak çok kez hepsini de tersledim ama niye tokadı yapistirmadim içimde kalmıştır hep.. Fiziksel olarak da bir kaç kez hatta birinde ailem yanımdayken oldu..
Dolmuştaydık arkamda oturan adam sapık çıktı ikimizde cam kenarındaydık ailem farketmedi bende 15-16 yaslarindaydim korktum ses çıkaramadım rezil oluruz diye ama babama yüksek sesle seslendim sonra" saat kac " dedim tabi sapık o an babama şikayet edeceğim sandı korktu belki de beni yalnız sanıyordu yanimda ailem olduğunu anlamış oldu..
Evet cam kenarından.. Tabi bu anlattığım en hafifi toplu tasimalarda benzer olaylar yaşadım her kadın gibi maalesef.. Ama kalabalık olduğu için emin olamıyorsun net olarak suclayamiyorum öyle sesini yukseltebilen biri de değilim rahatsız olduğumu bakislarimla belli ederim ya da rahatsızlığımı farkeden biri yerini bana verir.. Otobüste yaşlı varmış hiç bakmam o an hemen otururum..
Ben küçükken babamn is yerineyken bı yaşlı amca gelirdi sürekli öper kucağına falan alırdı çok geç anladım ya Allah'ın sapığı dudagimi da opmeye kalkmıştı :)
Uğramayan yoktur en azından toplu taşımada. Ben bir defasında telefonuna mesaj bölümüne yazdığı mesajı okutmaya çalışan birine rastlamıştım en tuhafı buydu 😂
Evet cok kez. Eskiden tacize uğradığımda sesimi çıkaramamıstım. Tehdit edilmistim. Ama en son otobuste ugradigimda bir adami dövdüm. Bundan sonra once dovup sonra polise
Evet uğradım pazarda adamın biri bana çarptı bile bile sürdüntü ben ona bağardım oda bana bağardı dikat etsene yürümeyi bilmiyosun dedi çok utandım yani kendini haklı çıkardı güzel kardeşim
Öyle bir durumda göğüş kafesinin ortasına sert bir darbe vur. Ozaman nefessiz kalıyor hatta yıkılıyor. Arkadaşım bende yapmıştı çok sert vurmamıştı ama hassas yer olduğu için tehlikeli bir darbe 😂
Evet sözlü olarak uğradım hey yakışıklı hepsi senin mi diyen kızlar olmuştu. Dd d
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Boyuna posuna kurban olurum demişti bir kız tabi bende anlamadım laf atacak başka erkek mi kalmadı neden ben 😂😂 Bende hiç bozuntuya vermedim duymamış gibi gittim 😂
Bir kere metroda kizin biri önüme geçip bana yaslanmıştı. Önce kalabalık diye sıkışıyoruz sandım ama boşalınca bile yaslanmaya devam edince yer degistirdim.
En İyi Cevaplar